Permalänk

Xbox one-Webhallen

Hej kära Sweclockers! För snart ett halv år sedan beställde jag Xbox one european version från Webhallen och de sa då att de trodde att den skulle komma i November, det var då tanken att det skulle vara en julklapp till brodern min. Då den inte ankommit till julen så ringde jag upp deras kundsupport och fick inget direkt svar förutom att det inte visste något exakt leverans datum. Därför söker jag mig nu hit, till experterna inom området och undrar om ni kan ha några idéer om när den skulle kunna tänkas anlända?;)

Kunde inte hitta någon liknande tråd efter en kort tids sökande men om det finns en så ber jag om ursäkt i för hand.

Tacksam för svar, MVH E. Söderberg

Permalänk
Medlem

Det kan dröja till i hösten 2014. Avboka och beställ från england eller tyskland

Permalänk
Medlem

Hur hade du tänkt att vi ska veta när Webhallen får in sina exemplar om dem själv inte ens vet det?
Skriv till Microsoft och fråga dem när dem skickar ut igen..

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel i9 9900k - ASUS ROG Strix Z370I - ASUS GTX 1080 ROG Strix - Corsair 32GB DDR4 @ 2400MHz - Louqe Ghost S1 - 2x Samsung 950-series PRO 512GB NVMe Raid 0 - Corsair SF600

Permalänk
Skrivet av Dezin:

Hur hade du tänkt att vi ska veta när Webhallen får in sina exemplar om dem själv inte ens vet det?
Skriv till Microsoft och fråga dem när dem skickar ut igen..

Det vore ju i sådana fall inte första gången ni på Sweclockers visste mer än kundsupporten.:)

Permalänk
Medlem

Det är bara Microsoft som vet och just nu vill dom inte säga något säkert.

Som du ser på de länkade artiklarna så har Microsoft skjutit upp lanseringen flera gånger. De datum du och andra nämnt i tråden stämmer ganska bra med vad Microsoft sa varje gång innan de sköt upp igen.

stavfel
Permalänk
Avstängd

Enligt senaste rykten så hösten 2014. Vette tusan vad Microsoft håller på med men de har sedan dag ett gjort klavertramp.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk

Tänkte bara upplysa att om man väntar ivrigt på Xbox One kan ni ju köpa burken utomlands.
Jag var i USA förra veckan och köpte en + en del spel. Funkar finfint utan några som helst problem.
(Billigare också!!)

Visa signatur

| Chassi: Fractal Design Define XL R2 | MB: Asus P8Z77-V PRO | CPU: i7 3770K @4,7Ghz | GPU: GeForce GTX TITAN | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W | SSD: Samsung 840 256GB | HDD: 3TB WD Red | RAM: Corsair 16GB |
Annat onödigt: Xbox 360/One, SGN 3, iPad Mini, Nexus 7, Bärbar HP och två dumburkar som kallas Smart-TV.

Permalänk
Medlem

Jag har en Xbox One Day One Edition + Forza 5, kom med svensk sladd så inget behövs. Finns i Stockholm. Skicka pm med nr
Ska göra en annons här på forumet alldeles straxt.

Annons inlaggd, http://www.sweclockers.com/annons/89567-xbox-one-day-one-edit...

Permalänk

Här kan du hitta information från Webhallen http://www.sweclockers.com/forum/147-webhallen/1257008-webhal... om Xbox One.

Visa signatur

| PC : i5 4690K 3,5 GHz @ 4,4 GHz/Argon AR01, MSI Z97 GAMING 5, ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG, MSI GTX 970 Gaming 4G, 1TB Toshiba 7200rpm, SSD EVO 850 120GB, NZXT H440W Silent | Mac Pro, 2.66 GHz Quad | Xbox live : DoktorKrall | Bitter gammal gubbjävel på vintern |
Vilken var din första? - Fyndtråden - Inet Fraktfritt

Permalänk

Jag fick epost från Webhallen i fredags om att en begränsad leverans med Fifa 14 bundles skulle komma in nästa vecka, dock så ville dom ha 5630 kr per konsol.
Nu har jag redan köpt en box från utlandet och ligger väldigt långt fram i Webhallens XB1 kö.
Är det någon som vill ha min plats, eller är det bäst att avboka?