Permalänk
Medlem

Sjuk accuracy, bugg?

Har sett en del spelare få över 200% accuracy i bf4.
Kompisen fick 275% på en hel conquest runda när vi körde. Finns det verkligen en möjlighet?? Han körde mycket tanks, men inte hela tiden. Runt 10kills med vanliga vapen.
Vet ju om att man kan få mer än hundra% med explosiva vapen och shotguns. Men att i medel träffa 2.75 pers per skott på en 40min runda låter ju otroligt??

Permalänk
Medlem

Träffar man två spelare samtidigt med ett skott så får man 200% accuracy, men det låter ju inte så troligt att få det hela tiden. Men om man drar iväg ett fåtal skott från en tank som träffar flera fiender så kan det ju gå.

Permalänk
Medlem

Ja absolut! Ett fåtal skott hade jag kunnat fatta att man fick träff på 3 pers samtidigt med.

Permalänk
Skrivet av Peppe79a:

Ja absolut! Ett fåtal skott hade jag kunnat fatta att man fick träff på 3 pers samtidigt med.

en triple kill på en heli med tank = 300% han kanske fuskar eller kör nå macro, vem vet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peppe79a:

Har sett en del spelare få över 200% accuracy i bf4.
Kompisen fick 275% på en hel conquest runda när vi körde. Finns det verkligen en möjlighet?? Han körde mycket tanks, men inte hela tiden. Runt 10kills med vanliga vapen.
Vet ju om att man kan få mer än hundra% med explosiva vapen och shotguns. Men att i medel träffa 2.75 pers per skott på en 40min runda låter ju otroligt??

Jag har ~400% accuracy med min incendiary grenade. Som tidigare har svarat, träffar du två personer med ett skott får du 200% acc för det skottet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peppe79a:

Ja absolut! Ett fåtal skott hade jag kunnat fatta att man fick träff på 3 pers samtidigt med.

Kan ju vara så att han lyckades få 5-6 pers i en enstaka explosion och sedan inte gjorde så mycket mer i rundan? hur många poäng fick han totalt? hur många kills totalt?

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Medlem

Är iaf säker på att han inte fuskar
Han blev mvp och jag mvp2. Och typ 30+ kills. Vi fick båda över 10000 poäng. Kör inte incendiary alls...

Permalänk
Medlem

Nu har jag fått samma bugg. Körde enbart m16a4 en hel runda. För övrigt samma bana (Rouge) och fick en overall acc på 65%. Brukar ligga på strax under 20% i vanliga fall. Kastade väl nån granat eller så. Men knappast nåt som kan dra upp så pass.
Kör 64p conquest för övrigt.