Permalänk

Infensus OP + Ny mus

Nu har min gamla Logitech G400 börjat strula efter ett bank för mycket. Jag såg att MaxFPS nu hade bundlade Infensus OP musmattor + möss. Kan ses här.

Så nu till saken. Jag älskar min G400 och den har aldrig strulat. Men jag vill gärna ha en med liknande kvalitet.

Det är tre möss som står ut för mig bland paketen, QPAD5K , Deathadder 2013 och RIVAL..

Så är det någon som har erfarenhet av dessa möss? Framförallt ska de hålla och inte ha dryga buggar. Har hört massa om de äldre razer mössen att de strulade och liknande.. Vissa har sagt att QPAD5K's vänsterknapp strular... Någon som har erfarenhet av detta? Vilken rekommenderar ni? I övrigt har 5k fått bra betyg, precis som Deathadder 2013...

Visa signatur

i5 2500K @ 4.2Ghz | 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz | Asus R9 290X DirectCU II 4GB @ 1060/5500

Permalänk
Medlem

G400s? Föredrar den över G400 då jag tycker att den nya coatingen är bättre och känslan i de nya omron brytarna är lite softare.
Gillar dock personligen inte mattan alls.

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT

Permalänk
Skrivet av Breddas:

G400s? Föredrar den över G400 då jag tycker att den nya coatingen är bättre och känslan i de nya omron brytarna är lite softare.
Gillar dock personligen inte mattan alls.

Varför gillar du inte mattan?

Visa signatur

i5 2500K @ 4.2Ghz | 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz | Asus R9 290X DirectCU II 4GB @ 1060/5500

Permalänk
Medlem
Skrivet av inkräktare:

Varför gillar du inte mattan?

Den är inte lika bekväm och kontrollerad som te.x QcK Heavy och inte lika snabb som en hård matta. Sedan var gummit i min ojämn så jag kunde känna ojämnheter under musen. En mycket snabb tygmatta är det iaf, men föredrar hårda isf för att underlaget är jämnare.

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT