Galactic Starfigther kommer till SWTOR - Early Access 3de december

Permalänk
Medlem

Galactic Starfigther kommer till SWTOR - Early Access 3de december

För er som missat att Galactic Starfighter kommer till Star Wars: The Old Republic med Early Access för subrscibers redan den 3:de december. Ett 12v12 dogfight spelläge där man flyger runt i klassisk Star Wars-miljö i olika banor. Får mig tänka lite på War Thunder även om detta inte kan kallas en flygsimulator.

Här är länken till officiella hemsidan för Galactic Starfighter.

Här är en bra New Player Guide som är djupt ingående på hur det fungerar.

En video på hur det ser ut:
http://www.youtube.com/watch?v=fBGVTqrBmTM

Vad tror ni? Känns överraskande och välgjort imo. Och framförallt, vilka vill testa?

Permalänk
Medlem

Jag kör lite World of Planes som uppvärmning, ska bli kul detta :-).

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem

Jag slängde på en 60 dagars timecard när jag fick mail om det första gången, så det låses upp för mig den 3:e dec
Ska bli skoj!
Sitter o levlar diverse gubbar atm, inte spelat sen förra vintern :c

Visa signatur

Fractal Design Define C | NH-D15 AMD | R5 5600X | TUF Gaming B550-Plus | 2x16GB Corsair DDR4@3200mhz | RTX 3060Ti | 2TB 980 Pro m.2 + 500gb 970 EVO m.2 | Steelseries APEX, Logitech G603 | Razer Blackshark Pro v2 | Dell 28" 1440p165 + Swedx 28" 2160p60 + Benq 24" 1080p60 |

Permalänk
Medlem

Okej. Vilka servrar spelar ni på? Är ni sugna på att testa tillsammans? Jag har åtta maxlevlade chars på Tomb of Freedon Nadd men även en Sage och en Powertech på The Red Eclipse. Så för mig går det vilket som om ni är intresserade. Annars får ni ha kul. Det känns mycket välgjort och intressant det här. Om man gilar Star Wars är ju det här vad man väntat på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldric T:

Jag kör lite World of Planes som uppvärmning, ska bli kul detta :-).

Skickades från m.sweclockers.com

Inte testat. Men jag har spelat Warthunder.

Permalänk
Moderator
Forumledare

Oooooh, känns lite som x-wing i ny tappning. Detta ska bli riktigt intressant!

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Oooooh, känns lite som x-wing i ny tappning. Detta ska bli riktigt intressant!

Det är lite där tankarna hamnar. Alla kommer kunna spela det här och man behöver inte vara maxlevel. Det enda som krävs är att man registrerar sig och laddar ner Star Wars: The Old Republic. Precis som World of Warplanes och Warthunder finns det In-Game valuta och även en valuta med riktiga pengar. Det som är positivit är att man inte får några direkta fördelar i Galactic Starfighter bara för att man kan spendera med riktiga pengar. Det är alltså inte något Pay 2 Win vilket gör det hela ännu roligare. Alla spelar i princip på samma förutsättningar även om man som subscriber till spelet sedan tidigare såklart har försprång vad gäller det mesta, erfarenhet, ekonomi, etc..

Permalänk
Medlem

Jag ser fram emot detta och kommer spela när det släpps. Jag PVPar aldrig men space combat är något jag gillar och jag hoppas att Galactic Starfigher är något som kommer hålla mitt intresse.

Permalänk
Medlem

Servrarna kommer preliminärt upp vid 17.00 så det är bara in och köra.