spelar ingen här SWTOR?

Permalänk
Medlem

Jag spelade swtor i ca 6 veckor innan jag la ner.. tyckte att klasserna var nog fan de tråkigaste jag spelat och då testade jag alla! tråkigaste var att du hade energy som tog slut och då kunde du bara göra 1 attack var 5 sec, samma sak med heal

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlyfftPotatis:

Jag spelade swtor i ca 6 veckor innan jag la ner.. tyckte att klasserna var nog fan de tråkigaste jag spelat och då testade jag alla! tråkigaste var att du hade energy som tog slut och då kunde du bara göra 1 attack var 5 sec, samma sak med heal

Låter ungefär som om du inte hade en aning om vad du höll på med under dessa veckor. Just saying. L2P. Inlärningskruvan ät lite längre i ett mmorpg än i Call of Duty.

Permalänk
Medlem
Skrivet av taximustafa:

Hur är Swotor nu? fortfarande pay 2 win?

Det finns inget pay 2 win i SWTOR. Den bästa gearen kan man bara skaffa i spelet genom att köra ops eller ranked pvp beroende på om man vill ha pve gear eller pvp gear.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SirSkitz:

Låter ungefär som om du inte hade en aning om vad du höll på med under dessa veckor. Just saying. L2P. Inlärningskruvan ät lite längre i ett mmorpg än i Call of Duty.

aj då. tänkte inte på att jag spelat mmorpg i 6 år

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlyfftPotatis:

aj då. tänkte inte på att jag spelat mmorpg i 6 år

Och ändå låter det som att du just kom ut från Call of Duty-garderoben. Ibland har man helt enkelt fel om folk, men med tanke på vad du skrev och min egen erfarenhet av mmorpg-spelande genom åren så var det inte svårt att tro annat. No hard feelings, du spelar förmodligen ett annat mmorpg och fastnade helt enkelt inte för Swtor.

Permalänk
Medlem

Jag har gett det en chans å en sak stör mig som ****, animationerna är slöa men det är inte allt, de är smått långsammare än vad GCD är (global cooldown), vilket gör att man måste vänta lite mellan animationerna och när man kan attackera igen.. Det är inget flyt i fighterna, det går inte, kan inte spela det just nu :/

Permalänk
Skrivet av Skyflyer:

Det finns inget pay 2 win i SWTOR. Den bästa gearen kan man bara skaffa i spelet genom att köra ops eller ranked pvp beroende på om man vill ha pve gear eller pvp gear.

Nja men sist jag spelade kunde man endast köra ett antal bgs per vecka osv :S