Värt förlänga abonemang justnu?

Permalänk

Värt förlänga abonemang justnu?

Hejsan!

Har 6månader kvar på mitt abonemang sitter med en Lumia 920 och är inte så jätte nöjd med den utan vill tillbacks till android.

- Har 3 fast pris 349kr just nu och undrar om det är värt förlänga till liknande där allt ingår för 299 eller 399kr för att få Sony Z1 som jag är grymt sugen på.
Är det värt göra det eller ska man vänta tills februari / mars och förlänga när nya telefoner är på gång?

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [EVGA 3080ftw Ultra] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W}[Alienware AW2723DF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 Digital Edition
*📱 S23 Ultra | 🎧Sony WH-1000XM3|
*📺LG Oled CX48
*noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Medlem

Vänta för då finns det kanske fler erbjudande om nu inte din nuvarande mobil är sönder

Permalänk
Medlem

Jag hade väntat 6 månader, men kanske inte köpt "den senaste" sen... Det kommer inte komma några chockerande nyheter inom området, lite högre klockfrekvens på snapdragon 800, kanske 3 GB ram, möjligen någon liten förbättring på kamerafronten, men annars kommer det (enligt min bedömning) vara stiltje på mobilfronten...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.