Call of Duty: Ghosts - nästa del i spelserien!?

Permalänk
Medlem

Lite mer galla,

Den omtalade appen var minst lika prestandakrävande som spelet. Efter man har installerat appen och loggar in så får man meddelandet, "Play you first call of duty ghost multiplayer match to begin", typiskt för mig som tänkte småmysa med appen här på jobbet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferrat:

Går inte att stänga av musiken ^^

Nog fan var det troligt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Skulle vilja veta vilken FPS du ligger på när du "maxar", jag kör SLI och det laggar med allt på max och ser sämmre ut än BO2.

Skall slå på Fraps ikväll och ge ett par siffror. Kan ju faktiskt hända att det är katastrof, jag är generellt inte så känslig. Dock kan jag inte påminna mig att jag upplevt det laggigt eller så illa som många beskriver det hela.

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Medlem
Citat:

Unlike Treyarch’s Black Ops 2, Infinity Ward's Call of Duty: Ghosts is locked to a 65 degree Field of View.

Infinity Ward still thinks there is no need for an adjustable Field of View; like there is in the Treyarch version of Call of Duty.

And mapmodnews.com only distributed the MW3 MP FoV Changer a quarter of a million times...

So, again, mapmodnews.com will distribute a FOV changer that will unlock the FOV in Call of Duty: Ghosts Multiplayer. Just to help to avoid any motion sickness and headaches while playing this game.

But for now; don't use any "FoV changer" made by unknown people. (because you can get a permanent ban when using a dodgy file.)

Let's wait a few days and get an officially allowed changer from a reliable maker. We'll keep you posted.

What is Field of View ? PC FoV Explained.

Update : AgentRev is working on a Ghosts FoV Changer. Expected to be ready Friday November 8th.

http://www.mapmodnews.com/
Hur den nu ska bli officiellt tillåten är väl en fråga jag skulle vilja ha svar på. Det tog väl drygt ett halvår innan hans tidigare fov changer blev accepterad utav IW. Jaja, på fredag väntas den vara klar.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sputte:

Någon mer än jag som har mystiska problem med mussensen?

Min "gubbe" spawnar med siktet i taket från gång till annan. Antar att detta är samma problem...

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Medlem

Lite olika problem och lösningar som verkar vettiga saxat från:
http://segmentnext.com/2013/11/05/call-of-duty-ghosts-fov-ram...

Call of Duty games didn’t have the best of PC launches ever, and Infinity Ward made sure that doesn’t change with the launch of Call of Duty Ghosts.

At the time of writing, every other player in the game is experiencing bizarre memory leak resulting in performance-related issues leading to sub-par performance even on the best of gaming machines.

I am sure Infinity Ward would fix some of these issues with the upcoming patches, but if you can’t wait that long and want to get into the game as soon as possible, your only option is to roll with the community suggested workarounds that I have listed below:

#1 – Call of Duty Ghosts 6GB RAM Fix
Minimum requirements of the game explicitly ask you to have 6GB of Ram and 64bit OS. If you do not meet the requirements, you can use Steam006′s game fix that removes the RAM limitation from the game and allows you to play the game even if you do not meet the minimum requirements.

You can download ‘Call of Duty Ghosts Ram Fix by Steam006′ and start playing. Exploit was developed by member of the Russian underground hacking group ‘CS.RIN.RU’. Use it at your own risk.

It’s basically a game fix, not a crack. It allows your system to use all the RAM that is available. It may or may not work for you but is worth a try since it has worked for majority.

#2 Call of Duty Ghosts FOV Fix – How To Change
You might be surprised seeing how the game doesn’t offer any option to set FOV of your choice. I initially suggested using the community developed tool Fovely to change the FOV as you desire but since the reports of people getting banned, I would advise staying away from that.

If you are feeling brave, you can download it from here. Download link is in the comments!

I will look for any other work around and If I come across one, I will share it here. If you know any other way, do let us know in the comments.

#3 – Call of Duty Ghosts Stuttering Fix
Applications with in-game overlay are known to cause stuttering in Call of Duty: Ghosts. Disable Fraps (If you have it installed) and Steam in-game overlay Make sure you have capped the frame rate in options as you may be trying to play the game at frame rate that your monitor can’t handle.

You can set the process priority to normal to fix the issue. By default, priority is set to high, which may be the reason for all the stuttering in game.

Setting Texture Filtering to automatic has also helped some users.

#4 – Call of Duty Ghosts Flickering Fix
If you are running the game on SLI or crossfire config, you might experience certain parts of your weapons (Attachments – silencer, scope) flicker a bit. To fix that issue, you will have to run the game on single card settings.

Alternatively, you set the SLI rendering mode to single card to resolve the issue instead of turning off SLI. This way you can play at max setting without any issue.

#5 – Call of Duty Ghosts Random Freezes – How To Fix
If you are experiencing random freezes while playing Ghosts, you should download the latest 331.65 Game Ready WHQL drivers from Nvidia to resolve the issue. They are optimized for Battlefield 4 and Call of Duty: Ghosts so they should solve any performance-related issues you might experience.

#6 – Mouse Sensitivity/Acceleration Fix
Games that do not use raw input experience mouse sensitivity issues on Windows 8.1. What you can do is work with the following workarounds until an official fix resolves the issue.

Make sure that ‘Enhance Pointer Precision’ is not set to ‘ON’ in Control Panel > Mouse.
Make sure that your mouse software doesn’t have ‘Acceleration’ set to ‘ON’.
If things don’t work out, try reducing the ‘Polling Rate’ of your mouse using its software. Reduce the polling rate to 250Hz or 125Hz to fix the issue.
#7 – Failed to Start Game Unknown Error
Make sure you are running the game at 64 bit OS with 8GB Ram installed. If you try to run the game on 32 bit system, you may encounter this error.

#8 – Call of Duty Ghosts Performance Fixes
If you are performance related issues while playing Ghosts, you can try the following workarounds:

Turn off Terrain Detail (Basically turns off Tesselation resulting in performance boost).
Turn off Depth of Field and Motion Blur
If above two doesn’t help much, you can try running the game windowed with no borders from the options menu. Or open the task manager and find iw6sp64_ship and right click on it to change the priority from high to normal. For multiplayer, the file you need to set priority for is iw6mp_ship.

#9 – Fixing Steam in-Game Overlay
If you have Fraps installed, you may have to uninstall it if you want to use Steam in-game community overlay.

#10 – Improve Graphics on Better Rigs
If you have a good enough rig that can presumably play Call of Duty Ghosts at max settings, you shouldn’t allow the game to set the options automatically as it up-scales the graphics from a lower resolution to achieve 60 FPS.

You can easily fix it by playing around in graphics settings. For example setting the image quality to extra and changing aspect ratio from auto to aspect ratio of your monitor drastically increases the graphics quality in these cases.

By doing so, you will be able to get rid of the blurriness.

#11 – Call of Duty Ghosts Lag Fix
If your lag is not related to your internet connection, setting priority to normal may do wonders for you. If your game is not running smoothly you should open your task manager, go to the ghosts process and right click on it to set priority to normal.

#12 – Call of Duty Ghosts Crashes – How To Fix
If you are experiencing random crashes while playing Ghosts, you should download the latest 331.65 Game Ready WHQL drivers from nVidia to resolve the issue.

Update to latest AMD beta drivers might somewhat fix this issue for those running the game on AMD cards.

#13 – Call of Duty Ghosts Low FPS Fix
Currently the game is experiencing a bizzare memory leak which for one reason or another is causing random freezes, stuttering, FPS drop and other performance related issues. Workarounds to somewhat fix it are:

Closing all background applications like Fraps/Dxtory.
Running the game processes on normal priority.
#14 – Game Has Stopped Working, Menu Contents Not Available
If you come across these two issues, you should verify the game cache. If you experience the same issue after verifying the cache, make sure you do not have Fraps or Dxtory running in the background. Those two programs seem to have a beef with the game and may result in random issues like this.

If close these background applications doesn’t resolve the issue for you, you can go to C:\Program Files\Steam and delete the ‘appcache’ folder. Restar the steam and run it in safe mode. It should fix the issue for you.

Furthermore, downloading 331.65 Game Ready WHQL drivers seem to fix it for Nvidia users.

#15 – Memory Leak, Freezes, Stuttering, Lag
Call of Duty Ghosts is currently plagued by a serious memory leak that may cause random crashes, freezes and stuttering for even the high-end PCs.

Best is to use the optimized drivers from nVidia/AMD and wait for the developers to fix the issue. You can do try to improve the experience by running the game process at normal priority.

#16 – Menu Freezes / Multiplayer Menu Freezing
If you have more than 50 friends in your friends list, you may experience random menu freezing when you access multiplayer. Temporary fix to make yourself offline in your status option.

To do that, view friends list and open the drop down menu and set your status to offline. Your friends will not be able to see you online but it will fix the random menu freezes you are experiencing for now.

#17 – DirectX Has Encountered Unrecoverable Error
Installing the DirectX from Call of Duty: Ghosts installation directory folder ‘CommonRedist’ may fix the issue for you.

#18 – Audio Stuttering Fix
Download the latest graphics card drivers suggested above in the article seem to fix the issue. AMD users can also disable AMD HDMI audio from device manager to fix it.

#19 – Random Multiplayer Crashes and Freezes Fix
One thing that has worked for a lot of people is updating the windows and graphics card drivers. If that doesn’t work for you, open the task manager and find iw6sp64_ship and right click on it to change the priority from high to normal.

For multiplayer, the file you need to set priority for is iw6mp_ship.

If you come across any other issue in the game, comment and we will try to help you out!

#20 – Fixing Lag by Lowering Matchmaking Ping
Developer has set a default ping of 800 for multiplayer matches which is completely unacceptable. To change that, you will need to tweak your CFG. Open the folder \Steam\steamapps\common\Call of Duty Ghosts\players2\ and open the MP configuration file. Look for the line:

seta cl_maxPing “800″

Change it to the ping you want to play the game. It may take a bit of time to find a multiplayer game but it won’t be lagfest.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

Har inte kört spelet än. Jag kommer hem på fredag. Hoppas på något.bra i alla fall.
Skit release, kanske men min kompis kunde inte ens spela bf4 på hela helgen

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU : AMD Phenom | X6 1055T GPU : NVIDIA Gtx 560ti Nätaggregat: Corsair TX850 Chassi: Fractal Design R4 Minne: Corsair 8GB Moderkort: Gigabyte GA-990FXA-UD3 Kylare: Zalman CNPS9900A Tangentbord : Key Tronic Mus : Razer DeathAdder 3500dpi

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av kevve1:

Å shit. Fann precis denna filmen, detta är tamejfan tragik på hög nivå.
http://www.youtube.com/watch?v=5E82ZkHTiVU
Kan vara spoiler om ni inte spelat singelplayer men det måste ändå vara värt att se. Ni har liksom sett det ändå, utan att veta om det än.

Hahha nästan tragiskt. Och hur många hundra miljoner tog det att skapa detta spelet?

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Hahha nästan tragiskt. Och hur många hundra miljoner tog det att skapa detta spelet?

Haha, visst är det så. Känns som att dom la mer energi på hype än att faktiskt göra spelet. Dessutom var det inte direkt upphypat när det släpptes..

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Bra där, men ramfixen funkar endast för singleplayer.

Permalänk
Medlem

Oj vad ni spyr ner spelet. Har inte spelat FPS-spel på evigheter. CS 1.6 var nog senast - när det var nytt! Inte riktigt min genre. Men några polare hade förbokat Ghosts och övertalade även mig att köpa och ge det en chans. Körde lite igår och håller med om att det känns lite suddigt. I övrigt har jag inget att säga. Ett pangpangspel som alla andra. Och jag blir som väntat totalt massakrerad.

Vad säger ni... var COD Ghosts ett vettigt val att göra FPS-comeback i?

Permalänk
Medlem
Skrivet av klockarn:

Oj vad ni spyr ner spelet. Har inte spelat FPS-spel på evigheter. CS 1.6 var nog senast - när det var nytt! Inte riktigt min genre. Men några polare hade förbokat Ghosts och övertalade även mig att köpa och ge det en chans. Körde lite igår och håller med om att det känns lite suddigt. I övrigt har jag inget att säga. Ett pangpangspel som alla andra. Och jag blir som väntat totalt massakrerad.

Vad säger ni... var COD Ghosts ett vettigt val att göra FPS-comeback i?

Nu har jag inte spelat just Ghosts, slutade vid Black Ops då jag tyckte det var tråkigt. Du upplever det säkert roligt eftersom du inte spelat andra FPS de senaste åren. Men jag tror att du, som de flesta, skulle föredra Battlefield 4 nu, speciellt om du har kompisar att spela med. Battlefield har helt enkelt dragit ifrån de senaste åren.

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem
Skrivet av klockarn:

Oj vad ni spyr ner spelet. Har inte spelat FPS-spel på evigheter. CS 1.6 var nog senast - när det var nytt! Inte riktigt min genre. Men några polare hade förbokat Ghosts och övertalade även mig att köpa och ge det en chans. Körde lite igår och håller med om att det känns lite suddigt. I övrigt har jag inget att säga. Ett pangpangspel som alla andra. Och jag blir som väntat totalt massakrerad.

Vad säger ni... var COD Ghosts ett vettigt val att göra FPS-comeback i?

Av det jag sett av CoD Ghosts så nej, inte direkt ett vettigt spel att göra comeback i. Testa CS:GO eller Battlefield 4 Dock lite svårare spel som kan vara knepigt om man varit av banan så många år...

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rocklets:

Jag har inte kollat FPS, men har allt på MAX och upplever inget problem med mitt GTX680.

Gillar du serien i stort, köp, MEN förvänta dig inte några stora inovationer. Ghosts är en sammanslagning av MW3 och BO2.

Grafiken har putsats, men annars är det inte BF4 kvalitet, om man uttrycker det så.

Spelade 3h igår, hade lika roligt som vanligt. Finns en ny bana som kommer att bli varje CoD-Snipers våta dröm!

Tackar, skall fundera på det.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av klockarn:

Oj vad ni spyr ner spelet. Har inte spelat FPS-spel på evigheter. CS 1.6 var nog senast - när det var nytt! Inte riktigt min genre. Men några polare hade förbokat Ghosts och övertalade även mig att köpa och ge det en chans. Körde lite igår och håller med om att det känns lite suddigt. I övrigt har jag inget att säga. Ett pangpangspel som alla andra. Och jag blir som väntat totalt massakrerad.

Vad säger ni... var COD Ghosts ett vettigt val att göra FPS-comeback i?

Jag tycker det. Ghosts förenar det som var bra i de senast CoD spelen. Tror att du kommer finna många timmar skoj i det.

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Medlem

Hejsan klockarn,

Skrivet av klockarn:

Oj vad ni spyr ner spelet. Har inte spelat FPS-spel på evigheter. CS 1.6 var nog senast - när det var nytt! Inte riktigt min genre. Men några polare hade förbokat Ghosts och övertalade även mig att köpa och ge det en chans. Körde lite igår och håller med om att det känns lite suddigt. I övrigt har jag inget att säga. Ett pangpangspel som alla andra. Och jag blir som väntat totalt massakrerad.

Vad säger ni... var COD Ghosts ett vettigt val att göra FPS-comeback i?

CoD Ghosts påstås vara fullt av nyutveckling etc om det är många som påstår att så inte är fallet.
Jag har själv spelat CoD MW1 och MW2, men tröttnade på både SP delen (korridorsshooter med QTEer) och MP delen (mållös run & gun som saknar fokus på lagarbete)
En annan sak som ligger CoD serien till last är FOV, som i Ghosts verkar vara låst till 65. Ett tydligt tecken på att det är en halvhjärtat konsolport.
Gillade du CS 1.6? Då kanske du skall prova CS:GO?
Gillar du lagspel?
Då råder jag dig att prova BF3 eller BF4.

Här är TotalBiscuirts "WTF is..." över Ghosts

Permalänk
Skrivet av klockarn:

Oj vad ni spyr ner spelet. Har inte spelat FPS-spel på evigheter. CS 1.6 var nog senast - när det var nytt! Inte riktigt min genre. Men några polare hade förbokat Ghosts och övertalade även mig att köpa och ge det en chans. Körde lite igår och håller med om att det känns lite suddigt. I övrigt har jag inget att säga. Ett pangpangspel som alla andra. Och jag blir som väntat totalt massakrerad.

Vad säger ni... var COD Ghosts ett vettigt val att göra FPS-comeback i?

Hade nog varit bättre att börja med något gratisspel, som t.ex Quake Live.

Visa signatur

Du har redan tackat ja!

Permalänk
Medlem

Finns det några sales numbers ute än?

Edit: yapp, best selling CoD http://www.polygon.com/2013/11/6/5072456/call-of-duty-ghosts-...

CoD kommer aldrig dö haters

Visa signatur

Still play with birds like I hang with mother goose.

Permalänk
Medlem

Ähh jag tror fortfarande det kan bli rätt kul, det är ju mkt mer casual än BF. Har spelat både BF2 BC2 och BF3 massor, och där måste man va lite mer "seriös" och tänka till och helst spela med nån över skype. Men här kan man bara köra lite nån timme å ta de lugnt på ett annat sätt, banorna är små så man lär sig dom fort. Jag skulle kunna tänka mig att köra båda spelserierna samtidigt. Men dom måste fixa till FOV, SLI-Stöd och lagget. Det ska flyta på mjukt, just nu är det helt ospelbart i multi.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Skrivet av klockarn:

Oj vad ni spyr ner spelet. Har inte spelat FPS-spel på evigheter. CS 1.6 var nog senast - när det var nytt! Inte riktigt min genre. Men några polare hade förbokat Ghosts och övertalade även mig att köpa och ge det en chans. Körde lite igår och håller med om att det känns lite suddigt. I övrigt har jag inget att säga. Ett pangpangspel som alla andra. Och jag blir som väntat totalt massakrerad.

Vad säger ni... var COD Ghosts ett vettigt val att göra FPS-comeback i?

Beror väl lite på vad man gillar för typ av FPS-spel. Både Battlefield och CS är betydligt långsammare typ av FPS i min mening.
Det jag gillar med COD är att det är en jävla fart i spelet.. man skulle väl kunna säga att det är ett mellanting mellan Quake och CS.

Men som folk säger så känns det väldigt föråldrat och inte speciellt innovativt, men det är fortfarande väldigt underhållande.

Visa signatur

Walk the streets, what do I see, Shit on legs approaching me!

Permalänk
Medlem

Tragiskt

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem
Skrivet av enjohan:

Varför kan man inte alt+tab in-game och hur i helvete stänger man av musiken?

Skrivet av Ferrat:

Går inte att stänga av musiken ^^

Går det inte att göra som i tidigare cod, leta upp mappen med musik och ändra namnet.
Dock måste man göra det efter varje uppdatering eftersom den kommer tillbaka annars.

Permalänk

Satan va risigt det ser ut, till och med animationerna är ju vansinnigt mycket sämre än i BLOPS spelen.

Och när det dessutom dras med massa prestanda problem(anar förvisso att det bara är på pc) . . .

Känns som att jag tar BF4 i befintligt skick, dvs med krascher, DCs och ljudbuggar vilken dag som helst före detta.

Vilken jävla besvikelse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xelithium:

Finns det några sales numbers ute än?

Edit: yapp, best selling CoD http://www.polygon.com/2013/11/6/5072456/call-of-duty-ghosts-...

CoD kommer aldrig dö haters

Du får nog läsa igen.. man behöver inte vara en hater för att hata på detta spelet, och jo, CoD kommer dö, var så säker. Detta spelet var nog ett steg till det.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av Xelithium:

Finns det några sales numbers ute än?

Edit: yapp, best selling CoD http://www.polygon.com/2013/11/6/5072456/call-of-duty-ghosts-...

CoD kommer aldrig dö haters

Gud förlåt mig för jag använder ett aftonblad citat nu.

"Bara för att Lada säljer fler bilar i Ryssland än vad Volvo gör, gör de då Lada till en bättre bil?"

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Jag håller nog tillgodo med BO2. Det flyter på som smör och med season pass blir det stor variation. Hopps bara stt det fortfarande finns folk som spelar det.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av enjohan:

Varför kan man inte alt+tab in-game och hur i helvete stänger man av musiken?

Ändra mappen miles till dismiles om den finns, det har funkat i alla andra CoD.

Visa signatur

Dator 1: Intel 6700k @ 4.5ghz |Asus Z170-A |Corsair 16GB Vengence LP |Palit 1080 Jetstream |Samsung 850 EVO 512GB + Crucial m4 128GB
Dator 2: Intel 2500k @ 4,4ghz |Asrock Z68 Extreme4 |Corsair 8GB Vengence |Gigabyte 970 G1 Gaming |Crucial m4 128GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av loweb_:

Ändra mappen miles till dismiles om den finns, det har funkat i alla andra CoD.

Vet inte hur det var tidigare men i mw3 så räckte det med att bara lägga till en bokstav och inte specifikt "dis" och miles verkar inte finnas.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Skrivet av fantomsmurfen:

Jag håller nog tillgodo med BO2. Det flyter på som smör och med season pass blir det stor variation. Hopps bara stt det fortfarande finns folk som spelar det.

Tror inte du behöver oroa dig, BO2 är ett bra spel. Detta kommer jag inte ens prova.