Permalänk
Medlem
Skrivet av grizzly666:

Du kunde inte ha läst inlägget före ditt där det står skrivet "Lagersituationen gällande R9 280X/290X är inte helt fastställd, korten kommer in löpande, dock i små volymer och med osäkra leveransdatum." av CDON?

Såg tyvärr inte att det stog 290x också.

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Medlem

Produktfråga till CDON.

Hade tänkt att köpa en ny Router och isf ASUS RT-AC68U ( http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2037634 )
Har ni några planer på att ta in denna och isf finns leveransdatum och prisuppgifter? Priserna varierar ordentligt verkar det som, finns att köpa för runt 1600kr hos Proshop medans Webhallen vill ha 2790kr.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av ZonCo:

Produktfråga till CDON.

Hade tänkt att köpa en ny Router och isf ASUS RT-AC68U ( http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2037634 )
Har ni några planer på att ta in denna och isf finns leveransdatum och prisuppgifter? Priserna varierar ordentligt verkar det som, finns att köpa för runt 1600kr hos Proshop medans Webhallen vill ha 2790kr.

Hej,
Jag har skickat vidare önskemålet till ansvarig.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej, tänkte ta slag i saken och göra en större beställning av datorkomponenter nu, och
ville bara höra med er om det blir någon 15% rabatt-deal eller annat i veckan, med tanke på att
månaden snart är slut?

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 1070 Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[TBOC:

Razor;14021220']Sen bestämmer ju CDON själva vilka rabattkoder dom vill ge ut till sina produkter, oavsett om vi gillar det eller inte.

Visst är det så.
Men samtidigt får man väl ge feedback på vad man uppskattar och inte? Är inte det en av anledningarna med sådana här trådar i "Butiker och tillverkare" att det ska vara en kommunikationskanal mellan representanter för företagen (i detta fall CDON) och dess kunder/potentiella kunder?

Det kan vara lättare att veta vad folk tycker om de säger det istället för att man ska gissa!

Om du arbetar för CDON så kan du väl säga det istället för att "gnälla på de som gnäller" ?
Om du inte arbetar för CDON så var mitt tidigare inlägg ändå inte riktat mot dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuessWho:

Visst är det så.
Men samtidigt får man väl ge feedback på vad man uppskattar och inte? Är inte det en av anledningarna med sådana här trådar i "Butiker och tillverkare" att det ska vara en kommunikationskanal mellan representanter för företagen (i detta fall CDON) och dess kunder/potentiella kunder?

Det kan vara lättare att veta vad folk tycker om de säger det istället för att man ska gissa!

Om du arbetar för CDON så kan du väl säga det istället för att "gnälla på de som gnäller" ?
Om du inte arbetar för CDON så var mitt tidigare inlägg ändå inte riktat mot dig.

Haha jag visste att jag skulle ha skrivit att jag inte jobbar för CDON xD

Nej jag jobbar på USA Bildelar i Osby där jag dagligen rengör, fotograferar, kvalitetskontrollerar och plastar in begagnade bildelar till diverse amerikanska bilmodeller. Idag har jag skruvat ner en dörr till en Ford Explorer till bara plåten, skruvat ur en stereo ur en gul Corvette från -09 och lagt ut en massa delar till en Mustang GT Coupé -06 på bildelsbasen.

Så nej, jag har annat att göra om dagarna än att arbeta för CDON...

Och när du nu vet att jag inte jobbar för CDON så kan jag säga att jag hatar rabattkoderna till sport-skiten lika mycket som alla andra och skulle vilja ha tillbaka rabattkoderna man kan använda till vad man vill istället. Men jag förstår som sagt *varför* CDON valt att göra så här och i mitt föregående inlägg förklarade jag just detta för att andra som känner likadant kanske också ska förstå varför det är som det är.

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av pimpy:

Hej, tänkte ta slag i saken och göra en större beställning av datorkomponenter nu, och
ville bara höra med er om det blir någon 15% rabatt-deal eller annat i veckan, med tanke på att
månaden snart är slut?

Hej,
Någon form av kampanj kommer mot slutet av veckan.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej, har ni möjlighet att ta in BeyerDynamic Custom One Pro i vitt? Hittar de bara i svart på er hemsida.

http://cdon.se/hemelektronik/beyerdynamic-custom-one-pro-p223...

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Bakgrund:

Hej, har ni möjlighet att ta in BeyerDynamic Custom One Pro i vitt? Hittar de bara i svart på er hemsida.

http://cdon.se/hemelektronik/beyerdynamic-custom-one-pro-p223...

Hej,
Tack för input, jag skickar vidare till ansvarig.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Finns det anledning att vänta med att beställa ett GTX780 Lightning, efter prissänkningen kommer ni att ha med det på 15%? För vad jag kan se så finns det ingen 5%are längre?

Permalänk
Medlem

Lite synd att 5% rabatten inte gäller längre nu när man (äntligen) hade tänkt lägga en stor beställning.
Jag skulle i alla fall önska att ni lade upp en i7:a eller i5:a på 15% rabatten om det är möjligt. Det skulle vara guld värt!

Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Någon form av kampanj kommer mot slutet av veckan.
Mvh//Andreas

Nu är det den siste i denna månad, när kommer kampanjen??

Visa signatur

Ingenting försvinner, allt finns kvar!

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av tuffejalle:

Nu är det den siste i denna månad, när kommer kampanjen??

http://cdon.se/expo/

Visa signatur
Permalänk

Det står "Erbjudandet gäller för besökare till CDON Expo 2013, koden är giltig från 2013-10-31 t.o.m 2013-11-03."

Kollar ni detta eller?

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Nietszche:

Det står "Erbjudandet gäller för besökare till CDON Expo 2013, koden är giltig från 2013-10-31 t.o.m 2013-11-03."

Kollar ni detta eller?

Hej!
Ja, det stämmer, koden är giltig tom Söndag.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej!
Ja, det stämmer, koden är giltig tom Söndag.
Mvh//Andreas

Menade mer om ni kollar att man varit på Expot, alltså om man ska uppvisa nåt bevis.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Nietszche:

Menade mer om ni kollar att man varit på Expot, alltså om man ska uppvisa nåt bevis.

Hej,
Nej, inget bevis behövs. Vi litar på att ni har varit där.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Varför får man inte 15 % på NAS? Det går ju under datorkomponent.

image upload no ads

how to do a screenshot on a pc

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ni säger att 15% rabatten gäller på alla komponenter utan processorer varför finns ej 780, Titan och 290X med bland grafikkorten då känns som ni tagit bort en del fast ni säger att det gäller alla komponenter.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Ni säger att 15% rabatten gäller på alla komponenter utan processorer varför finns ej 780, Titan och 290X med bland grafikkorten då känns som ni tagit bort en del fast ni säger att det gäller alla komponenter.

Trodde också att dom inte fanns med,men man får söka efter dom manuellt.

http://cdon.se/search?category=2008&q=gtx+780&x=0&y=0#categor...

Permalänk
Medlem

Hur ser det ut med EVGA 780 Classified, är det något ni kommer få in snart? La en bokning nämligen.

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Avstängd

Hej,

Igår var det en vecka sedan mitt moderkort, vilket har varit på service hos er, ska ha skickats tillbaka till mig. Tänkte höra hur det går med det?

EDIT: Jag skickade ett pm med kund/ärendenummer.

Visa signatur

R7 3800X || X570 I Aorus Pro WiFi || RTX 2080 Super || 16 GB DDR4

Permalänk
Medlem

Mycket prat om 15% rabatten, har jag missat nån länk nånstans? Det senaste jag ser ifrån CDON ang. 15% rabatten är att den ska komma upp i slutet av veckan eventuellt. Någon vänlig som vill posta en länk till rabatten/koden?

Vill även passa på att ge CDON mängder med beröm i mitt senaste ärende. Fick riktigt snabb och bra hjälp även att frågorna skickades vidare till inköpare så tog det knappa 24h. Grymt jobbat CDON! Känns bra att vara CDON+ kund.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZonCo:

Mycket prat om 15% rabatten, har jag missat nån länk nånstans? Det senaste jag ser ifrån CDON ang. 15% rabatten är att den ska komma upp i slutet av veckan eventuellt. Någon vänlig som vill posta en länk till rabatten/koden?

Vill även passa på att ge CDON mängder med beröm i mitt senaste ärende. Fick riktigt snabb och bra hjälp även att frågorna skickades vidare till inköpare så tog det knappa 24h. Grymt jobbat CDON! Känns bra att vara CDON+ kund.

http://cdon.se/expo

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Desktop:| Corsair Crystal 280x | 2700 @ 4GHz | Corsair H100i PRO RGB |MSI B450M Mortar | Corsair Vengeance RGB PRO 16GB |Samsung 850 500GB & 860 1TB | Gigabyte 2080 Ti Gaming OC | Corsair RM850xV2 |
( För att garanterat svar skicka PM)

Permalänk
Medlem

Tänkte kolla om ni fått in något leverans datum på Phanteks Entho Primo än? skulle uppskattas då det är det ända jag inte fått levererat än

Visa signatur

Antec Twelve Hundred | i7 920 ca 2.7Ghz | Gigabyte GA-X58A-UD7 | XFX ATI HD 7970 3GB | Corsair XMS3 1600MHz 6GB CL7-7-7-20 | Intel X25-M SSD 80GB / WD Caviar® Black 1TB | Corsair HX 750W | Win 7 64-bit

Permalänk
Medlem

När jag lägger till http://cdon.se/hemelektronik/asus-radeon-r9-280x-3gb-ddr5-2xd... (när kommer kortet in i lager?) i varukorgen så står det att jag har "Battlefield 4 på köpet" som outnyttjat erbjudande, men det går inte att klicka på erbjudandet för att lägga till det. Är det mening att man ska få det på köpet, eller är det en bugg?

Visa signatur

Moderkort: Asus Z87-Pro | CPU: i5 4670K | CPU-kylare: CM Hyper 212 Evo | GPU: MSI GTX 1060 Gaming X 6GB | RAM: 12GB 1333MHz | PSU: EVGA Supernova 850W G2 | SSD: 860 QVO 1TB | HDD: Seagate Barracuda 1TB | Chassi: Fractal Design Define R4 | OS: Windows 10 64-bit | Ljud: Beyerdynamic DT770 Pro 80Ω | Skärmar: BenQ XL2411Z & G2420HD

Permalänk
Medlem
Skrivet av APro7:

När jag lägger till http://cdon.se/hemelektronik/asus-radeon-r9-280x-3gb-ddr5-2xd... (när kommer kortet in i lager?) i varukorgen så står det att jag har "Battlefield 4 på köpet" som outnyttjat erbjudande, men det går inte att klicka på erbjudandet för att lägga till det. Är det mening att man ska få det på köpet, eller är det en bugg?

Undrar detta också. Lägger till BF4 men priset justeras aldrig i kassan.

Visa signatur

AW3423DW QD-OLED - Ryzen 5800x - MSI Gaming Trio X 3090 - 64GB 3600@cl16 - Samsung 980 Pro 2TB/WD Black SN850 2TB

Permalänk
Medlem

Hur fungerar det med era mässerbjudanden?

http://cdon.se/hemelektronik/expoerbjudanden/

Koden står på nätet, och antar att den gäller när man beställer via nätet? Men ni säger att det endast gäller för mässbesökare? Hur fungerar det om man skulle beställa det som icke-mässbesökare?

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator