Permalänk
Medlem

BF4 Sp...

Herregud vilken smörja... Bla, bla, bla skjuta springa, bla, bla, bla... Osv. Orkade med att spela eländet ca 40 min innan jag fullständigt och definitivt stängde ner skiten. Detta var precis lika jävla illa som föregående BF-kampanjer. Man måste förmodligen vara 12 eller yngre för att orka engagera sig. Definitivt bör man inte ha spelat enbart MP de senaste 10-15 åren.

Visa signatur

Cooler Master budget case, i7 8700, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Avstängd
Skrivet av JohnnyGreed:

Herregud vilken smörja... Bla, bla, bla skjuta springa, bla, bla, bla... Osv. Orkade med att spela eländet ca 40 min innan jag fullständigt och definitivt stängde ner skiten. Detta var precis lika jävla illa som föregående BF-kampanjer. Man måste förmodligen vara 12 eller yngre för att orka engagera sig. Definitivt bör man inte ha spelat enbart MP de senaste 10-15 åren.

Förväntade du dig något annat?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mars SSX:

Förväntade du dig något annat?

Nej egentligen inte...

Visa signatur

Cooler Master budget case, i7 8700, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem

Sist jag kollade så gjordes inte spelet för att upprätthålla spelets kända sp kampanj

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| 4770K @ 4.3 ghz | Asus z87-Deluxe | EVGA gtx780 ACX SC @ 1057mhz core (1189mhz boost) / 3300mhz ram (25mV) | 8gb G.skill ripjaws cl 11 @ 2133mhz | Intel x25m-g2 80gb | Samsung 840Pro 256gb | WD black 500gb | corsair TX750-v2 | Dell u2711 | benQ XL2420T | Corsair Carbide 500r |

Permalänk
Avstängd

Jag tyckte SP var bra.

Permalänk
Medlem

Låter som ett FPS spel

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

Jag gillade den.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Avstängd

Sjukt svårt dock. Tanksen tål som fan och alla raketgevär verkar skada 1.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bort:

Sjukt svårt dock. Tanksen tål som fan och alla raketgevär verkar skada 1.

C4 grabben. C4.

Visa signatur

Ducky shine 4
Ducky mini PBT caps

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Obolla:

C4 grabben. C4.

Fast på hard skjuter den hela tiden. Du kommer knappast nära den, grabben.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Herregud vilken smörja... Bla, bla, bla skjuta springa, bla, bla, bla... Osv. Orkade med att spela eländet ca 40 min innan jag fullständigt och definitivt stängde ner skiten. Detta var precis lika jävla illa som föregående BF-kampanjer. Man måste förmodligen vara 12 eller yngre för att orka engagera sig. Definitivt bör man inte ha spelat enbart MP de senaste 10-15 åren.

Nu har vi hört dina tankar kring hur det var, nu får du gärna dela med dig utav hur du hade velat att det skulle vara

Permalänk
Medlem

Whaaat!? Har spelet redan släppts?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xiqt:

Nu har vi hört dina tankar kring hur det var, nu får du gärna dela med dig utav hur du hade velat att det skulle vara

De skulle ha släppt det som ren MP utan en massa dravel.

Visa signatur

Cooler Master budget case, i7 8700, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

De skulle ha släppt det som ren MP utan en massa dravel.

Ingen tvingar dig till att spela SP...Lätt att klaga, svårare att komma på saker som dom borde gjort bättre lr annorlunda istället

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bort:

Fast på hard skjuter den hela tiden. Du kommer knappast nära den, grabben.

gRABBEN, tog ut minst 3 tanks med c4 på hard självklart. 100 i sneak är det som gäller om man ska köra med C4 grabben.

Visa signatur

Ducky shine 4
Ducky mini PBT caps

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xiqt:

Ingen tvingar dig till att spela SP...Lätt att klaga, svårare att komma på saker som dom borde gjort bättre lr annorlunda istället

Så då får jag inte ha en åsikt om spelet menar du?

Visa signatur

Cooler Master budget case, i7 8700, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Avstängd
Skrivet av JohnnyGreed:

Herregud vilken smörja... Bla, bla, bla skjuta springa, bla, bla, bla... Osv. Orkade med att spela eländet ca 40 min innan jag fullständigt och definitivt stängde ner skiten. Detta var precis lika jävla illa som föregående BF-kampanjer. Man måste förmodligen vara 12 eller yngre för att orka engagera sig. Definitivt bör man inte ha spelat enbart MP de senaste 10-15 åren.

Så du menar att BF kampanjen är mer enformad än cod kampanjen t.ex?
HAH!
Du har inte spelat många FPS kampanjer inte

Permalänk
Medlem

Bättre än BF3 kampanjen helt klart. Betydligt mer val och öppna miljöer även om det finns korridorbanor.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxelD:

Whaaat!? Har spelet redan släppts?

Jag undrar samma sak, är fulla SP med gratis i betan?!?!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Jag undrar samma sak, är fulla SP med gratis i betan?!?!

Har du en key så är det bara att aktivera via vpn så har du MP och SP.

Själv tyckte jag inte MP var så mycket heller att hänga i granen.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av 93Clocker:

Har du en key så är det bara att aktivera via vpn så har du MP och SP.

Själv tyckte jag inte MP var så mycket heller att hänga i granen.

Men det är bättre än Bad Company2 och lika eller "lite" bättre än Bf3 iaf?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bort:

Fast på hard skjuter den hela tiden. Du kommer knappast nära den, grabben.

Jag har lyckats ta ner alla tanks som jag har mött med C4a på hard iaf! Utan att dö

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem

Dem skämdes ju över SP i BF3 och sa att i BF4 skulle dem lägga tid och o möda för att få det bra...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Men det är bättre än Bad Company2 och lika eller "lite" bättre än Bf3 iaf?

Jo visst är de lite bättre men att de ska släppas som ett helt nytt spel till fullpris samt behöva köpa premium igen är bara cod fasoner.

Dock fortfarande buggit som ljud buggar etc. Prestandan är bra mycket bättre än i betan.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av 93Clocker:

Jo visst är de lite bättre men att de ska släppas som ett helt nytt spel till fullpris samt behöva köpa premium igen är bara cod fasoner.

Dock fortfarande buggit som ljud buggar etc. Prestandan är bra mycket bättre än i betan.

Jaja men då är det ju ingen fara ju, blev lite orolig där ett tag:D
Jag spelade aldrig Bf3, Bad Company2 är senaste BF spel jag kört. Lite surt dock att man kan bli dödad i BF4 av någon som sitter o lirar på en ipad hah:(

Permalänk
Medlem
Skrivet av DevilRape:

Så du menar att BF kampanjen är mer enformad än cod kampanjen t.ex?
HAH!
Du har inte spelat många FPS kampanjer inte

Har inte nämnt COD med ett ord?!? Men jag har en teori att om man enbart spelat mycket MP genom åren så blir SP väldigt lätt statiskt och trist.

Visa signatur

Cooler Master budget case, i7 8700, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Jaja men då är det ju ingen fara ju, blev lite orolig där ett tag:D
Jag spelade aldrig Bf3, Bad Company2 är senaste BF spel jag kört. Lite surt dock att man kan bli dödad i BF4 av någon som sitter o lirar på en ipad hah:(

Då lär du nog gilla de

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk

Who cares? BF liras i MP o inge annat!

Permalänk
Hedersmedlem

*** tråd låst ***

Jag kan låsa tråden för att rubriken inte uppfyller forumets krav:

Citat:

§ 3.1 Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om.

Men jag väljer att låsa den eftersom forumet inte är en blogg. Det finns redan trådar i forumet där det går att posta åsikter om spelet. Tänk på följande regel:

Citat:

§ 3.4 Det är inte tillåtet att skapa trådar som saknar diskussionsvärde.

/KimTjik