Permalänk

tjäna guld

tjenare är de någon som vet ett bra och snabbt sätt att tjäna gold???

Permalänk
Medlem

Du dödar kossor och utvinn mjölk som du sedan säljer på marknaden!

Visa signatur

CPU:AMD 7950X3D UV (Noctua NH-D15) GPU: Powercolor 7900XTX Red Devil UV MINNE:32gb 6000mhz CL 32-36-36-72 MODERKORT:ASUS x670e PRIME NÄTAGG:Gigabyte 1000w SSD: Samung 980 PRO 2TB m.2, SK hynix PC401 512gb m.2, Samsung 860 EVO 500GB, Samsung SM871b 512GB, Samsung 830 256GB, Samsung 840 PRO 256GB CHASSI: Fractal Design Define R5 Titanium LJUDKORT: Creative Sound Blaster X4 HÖRLURAR: Beyerdynamics MMX300 V2OS: Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av wow.robin:

tjenare är de någon som vet ett bra och snabbt sätt att tjäna gold???

http://lmgtfy.com/?q=Earn+gold+fast+wow

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem

mining
Det sysslade jag med en hel del med I WOTLK/CATA och tror jag tjänade över 6K guld i slutändan fast det var ju ett tag sedan.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Testpilot
Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < Galaxy S22+ | WF-1000XM4 | WH-XB900N >

Permalänk
Skrivet av simon253:

mining
Det sysslade jag med en hel del med I WOTLK/CATA och tror jag tjänade över 6K guld i slutändan fast det var ju ett tag sedan.

Herbs sysslade jag med i början av cata. Tjänade väl 6-7k guld i veckan!

Visa signatur

Testar telefoner och tillbehör: www.apetech.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av apelipell:

Herbs sysslade jag med i början av cata. Tjänade väl 6-7k guld i veckan!

Dom gjorde väl om systemet ganska mycket i cata så allt var mer värt?
Kan ha varit i wotlk jag fick ihop det.
EDIT: Jo det var det för jag minade lite i thusenlandneedles (hur det nu stavas) och sedan fylde dom ju det med vatten.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Mining är rätt bra, speciellt lowlvl ores. Mithril är rätt dyrt. Tips är att ha lite koll på ah och köpa billig ore och smälta till bars. Ibland har man tur och kan tjäna ihop lite. Lyckades få ihop 6k medans jag lvlade till 49 som pally. Dock hängde jag en del i orgrimmar och köpte ores.

Visa signatur

i7 4770k @4.3GHz | Asus z87-pro | Asus 1080 | 16GB RAM | Samsung 840 Pro 256GB | 3TB HDD| Corsair RM850
Thinkpad x60 tablet | 3GB RAM | Crucial M4 128GB
Amiga 500+, Commodore 64/128D

Permalänk
Medlem

Med gathering-yrken kan du tjäna litegrann. Men om du ska tjäna stora mängder pengar snabbt på lite tid så ska du bli duktig på att använda och utnyttja auktionshuset. Dock krävs det ofta att du tar tid på dig att lära dig alla möjligheter som finns.. Men efter det kan du tjäna tiotustentals guld om dagen genom att spendera kanske 20 min totalt per dag. Finns mängder av guider hur du tjänar pengar på yrken via auktionshuset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wow.robin:

tjenare är de någon som vet ett bra och snabbt sätt att tjäna gold???

http://en.wikipedia.org/wiki/Gold_mining

Edit: Eller oj.. menar du WoW? Ok, skriv det då. Förslagsvis skriver du level samt andra saker man kanske vill veta.

Kör på JC och mining, sälj gemsen. Dessutom bör du skaffa en char som kan enchanta. Så var det på min tid i alla fall

Visa signatur

CPU - 4670k @ 4.0 Grafikkort - Asus Strix 970
Minne - Corsair Value Select 3x4 Gb 1333 mhz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Blupparen:

Mining är rätt bra, speciellt lowlvl ores. Mithril är rätt dyrt. Tips är att ha lite koll på ah och köpa billig ore och smälta till bars. Ibland har man tur och kan tjäna ihop lite. Lyckades få ihop 6k medans jag lvlade till 49 som pally. Dock hängde jag en del i orgrimmar och köpte ores.

har altid undrat varför är mithril och thorium så dyrt tog mig 10 minuter att mina ihop 10 stackar av vardera sort . feel iron är det svåraste att få tag på sen är det den där blåa oren som är så svårt att hitta

Visa signatur

MIn dator: Intel i7 4770k@4,6ghz, Gtx 780, 32gb ddr3 1866 ,4,25tb hd
Min Htpc: Intel i7 2600k@4,6ghz 1*gtx 760 ,16gb ddr 1600 ,4tb hd

Permalänk
Medlem

hur kan du inte tänka tanken om att googla detta?
så stort som WoW är så kommer du få miljontals träffar om du söker på gold mining eller fast gold.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orkhan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Gold_mining

Edit: Eller oj.. menar du WoW? Ok, skriv det då. Förslagsvis skriver du level samt andra saker man kanske vill veta.

Kör på JC och mining, sälj gemsen. Dessutom bör du skaffa en char som kan enchanta. Så var det på min tid i alla fall

Eftersom vi är i WoW-forumet får man väl anta att det är i WoW han vill tjäna pengar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orkhan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Gold_mining

Edit: Eller oj.. menar du WoW? Ok, skriv det då. Förslagsvis skriver du level samt andra saker man kanske vill veta.

Kör på JC och mining, sälj gemsen. Dessutom bör du skaffa en char som kan enchanta. Så var det på min tid i alla fall

Det var ju visserligen i World of warcraft-delen av forumet han postade men det är ju lätt att missa när man har fullt upp med att spela besserwisser..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Sötast
Skrivet av Orkhan:

http://en.wikipedia.org/wiki/Gold_mining

Edit: Eller oj.. menar du WoW? Ok, skriv det då. Förslagsvis skriver du level samt andra saker man kanske vill veta.

Kör på JC och mining, sälj gemsen. Dessutom bör du skaffa en char som kan enchanta. Så var det på min tid i alla fall

Det räcker inte att tråden ligger i det specifika wow-forumet då?

Permalänk

Lagligt eller inte? Kan tjäna flera tusen guld per dag om du vill genom att botta, kan dock bli dyrt. inte direkt värt det heller kanske.

Visa signatur

APB: Reloaded <3

Permalänk
Sötast

Varför botta, grinda eller nöta auktionshuset?

Starta ett guild, massinvita som en galning, skaffa 20 officerare som tar övermassinviten, dinga 25! Logga ut.

Nu grindar dina medlemmar guldet åt dig, done deal.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kiane:

Det var ju visserligen i World of warcraft-delen av forumet han postade men det är ju lätt att missa när man har fullt upp med att spela besserwisser..

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Chibariku:

Eftersom vi är i WoW-forumet får man väl anta att det är i WoW han vill tjäna pengar?

Jaja, läste bara tråden från "nytt i forumet" och tyckte att den var dåligt formulerad. Jag skulle uttryckt det bättre och ber om ursäkt.

Visa signatur

CPU - 4670k @ 4.0 Grafikkort - Asus Strix 970
Minne - Corsair Value Select 3x4 Gb 1333 mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av simon253:

mining
Det sysslade jag med en hel del med I WOTLK/CATA och tror jag tjänade över 6K guld i slutändan fast det var ju ett tag sedan.

Det tjänar man på nån timme med JC genom att köpa ores från alla stackare som flyger runt och minar
Ännu mer om man dessutom har tillgång till enchanting och alchemy.

Och det gjorde man även i WotLK och Cata, dock kanske inte lika hög timpenning men inte långt ifrån.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.