Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaokim:

"Fram till klockan 14.00 i dag får du 50% rabatt på hela filmsortimentet. Använd koden xY2pTCH3 i kassan så dras din rabatt. Koden kan endast användas vid ett köptillfälle, gäller ej vid förhandsbokning och kan inte kombineras med andra erbjudanden.

Klicka här: http://bit.ly/17hKMul"

Tack för den! Blev en Lost BluRay-box för 449 kr inkl frakt

Permalänk

Hehe jag köpte en jäkla massa bra blu ray filmer + Band of Brothers som jag inte har på blu ray. Hade gärna köpt Lost men tror inte jag har tid att se serien. Hört att säsong 1 är riktigt bra.

Undra hur mycket CDON förlorar på detta. ^^

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaokim:

"Fram till klockan 14.00 i dag får du 50% rabatt på hela filmsortimentet. Använd koden xY2pTCH3 i kassan så dras din rabatt. Koden kan endast användas vid ett köptillfälle, gäller ej vid förhandsbokning och kan inte kombineras med andra erbjudanden.

Klicka här: http://bit.ly/17hKMul"

Tack tack! Livsfarligt erbjudande. Hade packat kundvagnen full av boxar som mest samlat damm, innan jag tog mitt förnuft till fånga. MacGyver på 39 diskar för 399:- var otroligt lockande. Blev Game of Thrones och lite annat smått och gott istället.

Permalänk
Medlem

Minst sagt livsfarligt, men tack ändå

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaokim:

"Fram till klockan 14.00 i dag får du 50% rabatt på hela filmsortimentet. Använd koden xY2pTCH3 i kassan så dras din rabatt. Koden kan endast användas vid ett köptillfälle, gäller ej vid förhandsbokning och kan inte kombineras med andra erbjudanden.

Klicka här: http://bit.ly/17hKMul"

Tackar så mycket för denna post, har gillar CDON på facebook, men är inloggad där en gång i veckan så hade kunna missa det här lätt.

Nu blev det 5 filmer med bland annat Band Of Brothers plåtbox, så man lär ju stå sig en stund. Billigt vart det också, 334kr, sen med sista pengarna på ett presentkort som snart går ut blev det hela 87kr att betala, jag klagar inte kan jag säga. Dock såg jag flera filmer nu i efterhand jag velat ta med. Men så går det när man upptäcker erbjudandet när det är 20min kvar.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaokim:

"Fram till klockan 14.00 i dag får du 50% rabatt på hela filmsortimentet. Använd koden xY2pTCH3 i kassan så dras din rabatt. Koden kan endast användas vid ett köptillfälle, gäller ej vid förhandsbokning och kan inte kombineras med andra erbjudanden.

Klicka här: http://bit.ly/17hKMul"

Lägger hellre pengarna på en hårddisk till, yarr! Synd bara att många av collectors edition var slut, gissar på att CDON har fått in några tusen beställningar bara för detta erbjudande.

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlbertMwugabi:

Tackar så mycket för denna post, har gillar CDON på facebook, men är inloggad där en gång i veckan så hade kunna missa det här lätt.

Nu blev det 5 filmer med bland annat Band Of Brothers plåtbox, så man lär ju stå sig en stund. Billigt vart det också, 334kr, sen med sista pengarna på ett presentkort som snart går ut blev det hela 87kr att betala, jag klagar inte kan jag säga. Dock såg jag flera filmer nu i efterhand jag velat ta med. Men så går det när man upptäcker erbjudandet när det är 20min kvar.

Varför plåtbokx? Band of Brothers / The Pacific - Boxset (12 disc)(Blu-ray) för 124 kr!

Permalänk
Medlem

Var grymt sugen på lite boxar bland annat macgyver boxen
Men kom på att jag inte har en DVD ens

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Nilzohn:

Varför plåtbokx? Band of Brothers / The Pacific - Boxset (12 disc)(Blu-ray) för 124 kr!

The pacific var inget att ha ändå, så han gjorde nog rätt val

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Skrivet av Bakgrund:

Om ni tänker beställa så läs detta och tänk en gång till.

Tänkte bara följa upp på detta erbjudande (GTA V för 350 kr inkl. frakt) för er som tvivlade och kan nöjt meddela att det var absolut inga problem alls för mig, fick spelet i brevlådan idag och sa upp mitt VIP-medlemskap på fem minuter på webben.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nilzohn:

Varför plåtbokx? Band of Brothers / The Pacific - Boxset (12 disc)(Blu-ray) för 124 kr!

Skrivet av DunderKlumpen:

The pacific var inget att ha ändå, så han gjorde nog rätt val

Det var lite så, Band Of Brothers gillade jag väldigt mycket. Har inte sett The Pacific, men hörde från min far och min farbror att den inte alls var lika bra, så ville ha en "lös" Band Of Brothers så att säga.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haiwa:

Fram till klockan 14? Vi som har ett jobb får det svårt.

Och vad har det med BARA TIPS att göra?

Permalänk

Fan för dessa Facebook-koder man inte har en tillstymmelse till chans att snappa upp och agera på. CDON+ (?) kunde åtminstone fått en likadan kod.

Visa signatur

|| Ryzen 5800X || Asus RTX 3080 TUF OC || MSI B550 Gaming Carbon WiFi || 4x8 GB HyperX Fury RGB 3600MHz CL17 || Samsung 970 EVO 1TB & WD Blue SN550 1TB & Samsung 870 QVO 4TB & Samsung 840 Pro 512GB & Crucial MX300 525GB & WD Black 3TB || Corsair RM750x || ARCTIC Liquid Freezer II 360 RGB || FD Define S || Samsung Odyssey G7 27" x 2 ||

Permalänk

UrbanHazard din länk fungerar inte för mig kostar 36k..

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninotramp:

UrbanHazard din länk fungerar inte för mig kostar 36k..

Den publiceras nog inte förrän imorgon för att undvika att folk köper/reserverar alla exemplar nu.

Titta på sista sidan i tidningen så kan du få priset bekräftat:
http://www.elgiganten.se/cms/s-gM2sGQVuS2gAAAEzWEwMjunm/vecka...

Permalänk
Skrivet av Steamroad:

Den publiceras nog inte förrän imorgon för att undvika att folk köper/reserverar alla exemplar nu.

Titta på sista sidan i tidningen så kan du få priset bekräftat:
http://www.elgiganten.se/cms/s-gM2sGQVuS2gAAAEzWEwMjunm/vecka...

Ser att han har skrivit det. Svårt att läsa klart meningen.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pakki:

Philips 40" LED-TV 40PFL3008T 2990:-
http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/tv/40PFL3008T/phil...

GPS TomTom start 20 europa 499:-
http://www.icahemma.se/gps-tomtom-start-20-europa-p-22218.asp...

*REFURB" GPS från Tomtom betyder att enheten är 100% återvunnen, enheten är 100% återställd och testad. Enheten kommer med en helt ny skärm och skyddsfilm. Någon mindre repa på baksidan som inte har någon funktionell betydelse kan förekomma. Annars gäller samma garantier och övriga villkor som på andra varor.

Dold text

GPS'en har också 90 dagars kartuppdatering, sen lär det kosta lika mycket som maskinen kostar för ytterligare ett år om man vill fortsätta uppdatera. Många andra levereras idag med livstids kartuppdateringar vilket kan vara värt att faktorera in i priset.

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av 7AAA7:

Går inte att beställa Kindles från amazon.co.uk till Sverige:
"Important Message
Kindle Fire HD 7", Dolby Audio, Dual-Band Wi-Fi, 16 GB - With Special Offers cannot be shipped to the selected address. To shop for a Kindle device available to ship to you, please visit the product page on Amazon.com (intl.)"

Permalänk
Medlem
Skrivet av fredl:

Går inte att beställa Kindles från amazon.co.uk till Sverige:
"Important Message
Kindle Fire HD 7", Dolby Audio, Dual-Band Wi-Fi, 16 GB - With Special Offers cannot be shipped to the selected address. To shop for a Kindle device available to ship to you, please visit the product page on Amazon.com (intl.)"

Väldigt ot, men hur sjutton kunde detta komma upp i min "citat+" grej?

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av UrbanHazard:

Bose Lifestyle V35 Hemmabiosystem (svart):
http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/hemmabio/BOSELSV35...
17 990:- (Gäller endast tisdag 1/10)
bästa pris på prisjakt: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=624830 ; 27 995:-

Synd (förmodligen inte en slump) att elgigantens förmånliga same-as-cash finansiering upphörde i söndags, annars hade jag nog varit frestad att köpa ett till vardagsrummet. Finns givetvis bättre ljud/features för samma peng, men det är ett smutt system med schyst design som låter riktigt skapligt (dock inte 37 kkr skapligt). Har ingen större lust att tömma sparkontot på 18kkr nu så jag avstår.

Permalänk
Medlem

Funderar på att köpa fyra stycken till min N54L, någon som vet om man kan köpa flera hårddiskar i olika ordrar?

Citat:

För att ta del av erbjudandet använd följande rabattkod: xY8QqTVU
Koden gäller t.o.m. 2013-10-07, eller så långt lagret räcker, och kan endast användas vid ett köptillfälle.
Observera att koden inte kan kombineras med andra rabattkoder.

Visa signatur

RIPE LIR

Permalänk
Medlem

Hej.
Denna länkades idag i dagens fynd.
http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/167710-ocz_vertex_plu...

någon som har haft en sådan eller hört något dåligt om den?

Ett så pass bra pris gör mig skeptisk.

Kan jag också använda den till min stationära PC? eller är den bara för Laptops?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomle:

Funderar på att köpa fyra stycken till min N54L, någon som vet om man kan köpa flera hårddiskar i olika ordrar?

Undrar också vad det brukar sitta för diskar i såna!

Permalänk
Skrivet av tomle:

Funderar på att köpa fyra stycken till min N54L, någon som vet om man kan köpa flera hårddiskar i olika ordrar?

Du svarar ju på din egen fråga? "Koden gäller t.o.m. 2013-10-07, eller så långt lagret räcker, och kan endast användas vid ett köptillfälle."

Permalänk
Medlem
Skrivet av DotDotDot:

CDON 15% igång nu:
http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/

Ett exempel:
Seagate Barracuda XT ST4000DM000 4TB 5900rpm 64MB 3.5" SATA-3 för 1262:- efter rabatt med kod SWECOKT13.

Någon som får till att lägga till koden? För mig ger den ingen rabatt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Steamroad:

Någon som får till att lägga till koden? För mig ger den ingen rabatt.

Fungerar fint.

Du väljer bara av de utvalda produkterna?

Permalänk
Medlem

Angående Philips-skärmen så skulle jag inte röra den ens med en tång. Philips gör väldigt undermåliga skärmar. Inte ens ett pris på 999kr tycker jag rättfärdigar detta.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miindz:

Angående Philips-skärmen så skulle jag inte röra den ens med en tång. Philips gör väldigt undermåliga skärmar. Inte ens ett pris på 999kr tycker jag rättfärdigar detta.

Förmodligen bättre att vänta på att cdon säljer Thor 23" ips igen för 990,

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av ankattack:

Du svarar ju på din egen fråga? "Koden gäller t.o.m. 2013-10-07, eller så långt lagret räcker, och kan endast användas vid ett köptillfälle."

Nej det gör jag inte. Det är uppenbart att jag bara kan använda koden en gång per köp, dvs en disk per order till det priset. Av den anledningen frågade jag om jag kan köpa disken fyra gånger i fyra olika ordrar.
Det de skriver kan helt enkelt tolkas på olika sätt.

Visa signatur

RIPE LIR

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomle:

Nej det gör jag inte. Det är uppenbart att jag bara kan använda koden en gång per köp, dvs en disk per order till det priset. Av den anledningen frågade jag om jag kan köpa disken fyra gånger i fyra olika ordrar.
Det de skriver kan helt enkelt tolkas på olika sätt.

Nej, gör du fler köp innebär det fler köptillfällen än bara ett så den logiken funkar inte.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------