Permalänk
Medlem

Hej! Bokade ett Asus GTX 780 från er finska sida.
När tror ni att ni får det i lager?

Visa signatur

Dator: Chassi: Anidees Crystal Cube Lite CPU: 5900x & Noctua NH-D15 RAM: 32GB DDR4 GPU: Asus RX 7900 XT OC Nätagg: Corsair RM 1000X OS: Windows 11

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem

Det står ju Danish...

Visa signatur

PSN: TheDarkRuler

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Valiumballong:

Bra timing, köpte ny dator inför BF4

Corsair H100i står som kommande, finns det någon möjlighet att få veta när det är tänkt att den ska finnas i lager?

Hej,
Prel lev.datum = 24/9
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Lehto:

Fixa in så det går å beställa/boka seasonic 660w medans 10%'arn så får ni hela min order
http://cdon.se/hemelektronik/seasonic_platinum-660_-_660w-217...

Hej!
Fixat.
Mvh//Andreas

Skrivet av Blackbird_CaD_:

Den här 10% kampanjen kommer alltså pågå månaden ut eller?

Hej,
Nej, kampanjen är tidsbegränsad, gäller de tre tusen första ordrarna.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej!
Fixat.
Mvh//Andreas

Hej,
Nej, kampanjen är tidsbegränsad, gäller de tre tusen första ordrarna.
Mvh//Andreas

Ajdå.. typiskt att det här grafikkortet är slut http://cdon.se/hemelektronik/asus_geforce_gtx_titan_6gb_ddr5_...
Ingen aning när den kan tänkas komma i lager?
Och ingen aning hur länge det kommer ta innan tre tusen ordrar blir gjorda? Så jag vet ifall jag borde lägga beställning omedelbart.. fast ni kommer säkert säga "beställ omedelbart" för ni tjänar på det..

Permalänk
Hedersmedlem

Otrevligt inlägg raderat. Kritik ska framföras sakligt och på ett vänligt sätt. Klarar ni inte både och, låt bli att skriva. Påhopp och invektiv är aldrig ok.

*Inlägg raderat enligt §1.1, §1.2 i reglerna*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Blackbird_CaD_:

Ajdå.. typiskt att det här grafikkortet är slut http://cdon.se/hemelektronik/asus_geforce_gtx_titan_6gb_ddr5_...
Ingen aning när den kan tänkas komma i lager?
Och ingen aning hur länge det kommer ta innan tre tusen ordrar blir gjorda? Så jag vet ifall jag borde lägga beställning omedelbart.. fast ni kommer säkert säga "beställ omedelbart" för ni tjänar på det..

Hej!
Tyvärr, inget leveransdatum finns just nu, men kortet går nu att boka. Jag skulle rekomendera att du lägger beställning så snart som möjligt.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Prel lev.datum = 24/9
Mvh//Andreas

Super, tack så mycket

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk

Det känns så himla onödigt att man inte kan boka vissa saker, utan bara bevaka.
Varför går det helt enkelt inte att boka alla saker som inte finns i lager för närvarande.
Jag skulle säkert lägga en stororder hos er idag (nästan en hel dator för typ 20 lax) om det gick att boka alla grejer, men nu tvekar jag.. och sen kommer säkert rabatten försvinna imorgon, isåfall kanske det inte blir något köp ALLS..

Permalänk
Medlem

Hej! Hur fungerar det att avboka en vara som ej finns i lager om man har betalat via Nordea? Det kan hända att jag tar ett R9-290X istället om det tar ett par veckor för 780't att komma i lager.

Visa signatur

Dator: Chassi: Anidees Crystal Cube Lite CPU: 5900x & Noctua NH-D15 RAM: 32GB DDR4 GPU: Asus RX 7900 XT OC Nätagg: Corsair RM 1000X OS: Windows 11

Permalänk
Avstängd

CDON:

Jag har redan skrivit om mitt problem men fick aldrig nåt svar!

Det går inte att ändra min mailaddress på mina sidor. Jag får bara ett 500 Internal Server Error. Har testat flera datorer och webbläsare. Ska jag behöva göra ett nytt konto!?

Tacksam för svar!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Hej Cdon,
Jag har inte fått en orderberkäftlse skickad till min email och jag kan inte heller se något under Mina Sidor. Jag har slutfört betalningen och mina pengar är borta. Hoppas du kan hjälpa mig!
Tack på Förhand

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Blackbird_CaD_:

Det känns så himla onödigt att man inte kan boka vissa saker, utan bara bevaka.
Varför går det helt enkelt inte att boka alla saker som inte finns i lager för närvarande.
Jag skulle säkert lägga en stororder hos er idag (nästan en hel dator för typ 20 lax) om det gick att boka alla grejer, men nu tvekar jag.. och sen kommer säkert rabatten försvinna imorgon, isåfall kanske det inte blir något köp ALLS..

Hej,
Nästan alla datorkomponenter ska gå att boka då de inte finns i lager, undantaget just nu är minnen där prisbilden är allt för instabil. Skicka ett pm till mig med vilka artiklar det är du vill ha boka-knapp på så ska jag försöka hjälpa dig vidare.
Mvh
Andreas

Skrivet av lintto1:

Hej! Hur fungerar det att avboka en vara som ej finns i lager om man har betalat via Nordea? Det kan hända att jag tar ett R9-290X istället om det tar ett par veckor för 780't att komma i lager.

Hej,
Det ska gå fint, men jag får be dig att kontakta vår kundtjänst så hjälper de dig vidare.
Mvh
Andreas

Skrivet av Jfqvist:

CDON:

Jag har redan skrivit om mitt problem men fick aldrig nåt svar!

Det går inte att ändra min mailaddress på mina sidor. Jag får bara ett 500 Internal Server Error. Har testat flera datorer och webbläsare. Ska jag behöva göra ett nytt konto!?

Tacksam för svar!

Skickades från m.sweclockers.com

Hej,
Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med detta, men det bör vara lätt att lösa, ber dig att kontakta vår kundtjänst.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk

Hej!
Det är så att jag har köpt en thor dator och har fått coil whine ifrån nätaggregatet och när jag ska skicka felanmälan till kundservice säger den att jag behöver ett serienummer, och var hittar jag det numret?

Har för mig att jag sett någon gång tidigare i tråden att det skall finnas telefonsupport till thor dator och numret sak finnas under systeminformation? hittar iallafall inget.

tack för svar.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av JeffeNo.1:

Hej!
Det är så att jag har köpt en thor dator och har fått coil whine ifrån nätaggregatet och när jag ska skicka felanmälan till kundservice säger den att jag behöver ett serienummer, och var hittar jag det numret?

Har för mig att jag sett någon gång tidigare i tråden att det skall finnas telefonsupport till thor dator och numret sak finnas under systeminformation? hittar iallafall inget.

tack för svar.

Hej!
THOR Bärbart:
0767-855 955
THOR Stationärt (serienummer på undersidan):
010-7032188
Öppettider telefonsupport
Måndag-Torsdag 09.00-16.00 Fredag: 09.00-15.00
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har ni otroligt hög belastning nu och isåfall varför? La en order häromdagen men den har inte ens skickats till packning än (vilket brukar ske bara någon timme eller två efter beställning). Eller har ni ändrat i rutin gällande statusändring på order?

För övrigt, skulle ni kunna få in Philips GoGear Raga 4GB svart? Ser att ni enbart har 2GB inne idag.
http://cdon.se/hemelektronik/philips_gogear_mp3_spelare_2gb_s...

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Electrix:

Har ni otroligt hög belastning nu och isåfall varför? La en order häromdagen men den har inte ens skickats till packning än (vilket brukar ske bara någon timme eller två efter beställning). Eller har ni ändrat i rutin gällande statusändring på order?

För övrigt, skulle ni kunna få in Philips GoGear Raga 4GB svart? Ser att ni enbart har 2GB inne idag.
http://cdon.se/hemelektronik/philips_gogear_mp3_spelare_2gb_s...

Samma hände mig fast min GTX 680 2gb som jag beställde blev prickad som postad 2 dagar sedan på cdon.com hemsidan men posten har endast fått förhandsinformation om försändelsen och ingen annat. Har det blivit något fel på vägen eller har inte produkten skickats iväg alls?

Jag beställde produkten i fredags och posten har inte ens fått mitt paket än. Förväntade mig att ha fått paketet senast idag, 1-3 arbetsdagar...

Visa signatur

Chassi: Be Quiet! Silent Glass 802 | Moderkort: ROG STRIX X670E-E Gaming | CPU: AMD Ryzen 9 7950X3D | CPU Kylning: Arctic Liquid Freezer II 420 | GPU: MSI RTX 4090 SUPRIM X | PSU: MSI MEG AI1300P 1300W | RAM: G.Skill 32GB 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo | Lagring: Kingston FURY Renegade Gen4 2TB | Skärm: Dell 32" G3223Q 4K IPS 144hz| Headset: Philips Fidelio X2 HR + Sennheiser GSX 1200 PRO AMP | Tangentbord: Corsair K95 RGB Platinum Speed | Mus: Razer Deathadder Elite V3

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Electrix:

Har ni otroligt hög belastning nu och isåfall varför? La en order häromdagen men den har inte ens skickats till packning än (vilket brukar ske bara någon timme eller två efter beställning). Eller har ni ändrat i rutin gällande statusändring på order?

För övrigt, skulle ni kunna få in Philips GoGear Raga 4GB svart? Ser att ni enbart har 2GB inne idag.
http://cdon.se/hemelektronik/philips_gogear_mp3_spelare_2gb_s...

Hej,
Ingen rutin har ändrats. Belastningen är hög men det ska inte innebära sådana här fördröjningar. Ändras inte status inom kort så rekomenderar jag dig att kontakta kundtjänst.
Mvh
Andreas

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

FIFA 14 release imorgon, hoppas ni håller ert löfte

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Ingen rutin har ändrats. Belastningen är hög men det ska inte innebära sådana här fördröjningar. Ändras inte status inom kort så rekomenderar jag dig att kontakta kundtjänst.
Mvh
Andreas

Hej Andreas,

Kontaktade kundtjänst som sa samma sak, att den borde gå till packning under dagen. Hoppades nämligen på att den skulle kunna komma fram till helgen.

Du nämnde ingenting om produktförfrågan jag tog upp?

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

7 dagar varav 5 av dem arbetsdagar tog det tills jag fick Gta v. Beställde dagen innan release fick den 7 dagar senare.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nzt:

7 dagar varav 5 av dem arbetsdagar tog det tills jag fick Gta v. Beställde dagen innan release fick den 7 dagar senare.

Skickades från m.sweclockers.com

Till CDON's försvar lär de haft en otrolig mängd förbokningar som behövdes skickas ut innan de kom till din order..

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Electrix:

Till CDON's försvar lär de haft en otrolig mängd förbokningar som behövdes skickas ut innan de kom till din order..

Förstod det. Klagade inte riktigt. Ville bara få det sagt. Jag fick spelet för 350kr med +kund kod. Det var värt och vänta.

Är det någon som vet varför 10% koden har slutat fungera? Dem kanske har fått in 3000 ordrar redan.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Medlem

Hur lång tid, brukar det ta, när det står att varorna packas. Från det att varorna skickas?

Visa signatur

|-NZXT Beta|-|Intel I7-950 @ 3,07Ghz-|-|6-Gb-|-|Asus GTX 580-|

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Electrix:

Hej Andreas,

Kontaktade kundtjänst som sa samma sak, att den borde gå till packning under dagen. Hoppades nämligen på att den skulle kunna komma fram till helgen.

Du nämnde ingenting om produktförfrågan jag tog upp?

Hej,
Fick nu ett negativt besked gällande din produktfråga, vi kommer enligt ansvarig inte ta upp den i sortimentet.
Mvh
Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Rackarns, såg rabatten sent igår och tänkte beställa när jag kom hem idag men då var sidan borta.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Antec Twelve Hundred | i7 920 ca 2.7Ghz | Gigabyte GA-X58A-UD7 | XFX ATI HD 7970 3GB | Corsair XMS3 1600MHz 6GB CL7-7-7-20 | Intel X25-M SSD 80GB / WD Caviar® Black 1TB | Corsair HX 750W | Win 7 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej!
Fixat.
Mvh//Andreas

Tackar, där gick min beställning iväg Någon gissning när seasonic agget kan ramla in?

Visa signatur

AMD 1090T // Vulcan 1866MHz 7-10-10-29 // HD6950 2GB // Crucial M4 128GB // Seasonic S12 500w (inköpt 2006)
Laptop Acer 17": Intel 3210M // 8GB Ram // GT640M // Samsung 830 256GB
Laptop MSI 17": Intel 4200H // 8GB Ram // GTX850 // Samsung 830 256GB
Laptop Lenovo: AMD 7640HS // 16GB RAM // RTX4060 // Samsung 960Pro 512GB

Permalänk
Medlem

Är 10 % slut?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag har en data