Söker teams - 3v3 & RBG

Permalänk
Medlem

Söker teams - 3v3 & RBG

Precis börjat lira igen och söker lite folk att spela PvP med.

Kort om mig:
Arms Warr
RBG - 2180 max rating
3v3 - 2250 max rating (TSG & WLD)
Horde

Kan spela mellan 19.00 - 00.00 Söndag till Torsdag.

Behöver hitta mig folk som har erfarenheten(2.2k+) och viljan att trycka ännu högre.

Om ni är sugna, eller känner någon som kan tänka sig vara sugen - citera mig här så styr vi upp något

Visa signatur

3570K (4.5) - H80i - 560ti DC2 - M5Gene - Tj08e - Samsung 256 Pro - 8gb Vengeance LP - HX850

Permalänk
Medlem

Skulle kunna använda denna tråd som pvp tråd, då det är betydligt enklare att hitta arena partners nu med xrealm. Så jag lånar tråden lite, istället för att göra en ny

Kort om mig:
Char: Merliri - human mage på EU Sylvanas.
2s: runt 1,8k exp
3: runt 1,8k exp
Rbg: runt 1,8k exp

Spelar väldigt casual men vore skoj att satsa lite, verkar bli en bra säsong pvp
Söker främst 3s för lite mer seriöst lir och rbg för mer conq points i början på säsong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Urven:

Skulle kunna använda denna tråd som pvp tråd, då det är betydligt enklare att hitta arena partners nu med xrealm. Så jag lånar tråden lite, istället för att göra en ny

Kort om mig:
Char: Merliri - human mage på EU Sylvanas.
2s: runt 1,8k exp
3: runt 1,8k exp
Rbg: runt 1,8k exp

Spelar väldigt casual men vore skoj att satsa lite, verkar bli en bra säsong pvp
Söker främst 3s för lite mer seriöst lir och rbg för mer conq points i början på säsong.

Kan rekommendera att du hoppar in på IRC.

Quakenet, #rbg.eu

Där har vi flertalet folk som aktivt söker folk/grupper att spela RBG's med, flesta ligger på 2.2k+ med en del 2.4k+ samt HoTH/HoTA. Kan vara en idé att broadcasta lite där och se om det finns något som passar

Visa signatur

3570K (4.5) - H80i - 560ti DC2 - M5Gene - Tj08e - Samsung 256 Pro - 8gb Vengeance LP - HX850