GTA V - Leverans från ElectroWorld

Permalänk
Medlem

GTA V - Leverans från ElectroWorld

Hejsan, så här dagen före release undrar man ju när spelet kommer imorgon. Jag själv beställde från just www.electroworld.se då dom garanterade leverans på releasedagen. Däremot så står det beräknad leverans kl 18:30 vilket låter tråkigt. Någon annan som beställt därifrån med liknande resultat?

Visa signatur

i7 4790K & GTX 980 Ti

Permalänk
Medlem

Jag bokade också där, har inte fått det. Det skickades ändå i söndags.

Edit: Äckliga jävla postjävel.

Permalänk

Samma för mig, bra less nu.

Permalänk
Medlem

Vad tråkigt att höra, jag hade faktiskt fått mitt tidigt även fast det skickades igår. Tog ni express brev?

Visa signatur

i7 4790K & GTX 980 Ti

Permalänk
Medlem

Tjo,
Men snälla nån lite väntetid spelar det ju ingen roll de ska ni tåla, sen också är det ju ett nytt spel som många vill ha och personalen kan ju inte jobba ihjäl sig, man behöver ju liksom inte vara "first", jag tycker de känns liksom fel att trycka ner posten dom gör ju ett bra jobb och dela ut post till lite över 9.000.000 invånare i Sverige så tryck inte ner post för allt i världen, bara för ett nytt spel.

//Macke

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk

Beställde det den 16/8 och fick det i brevlådan idag från ElectroWorld. Tog vanligt standard brev eller vad det nu heter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TyphoonCC:

Beställde det den 16/8 och fick det i brevlådan idag från ElectroWorld. Tog vanligt standard brev eller vad det nu heter.

Va fasiken? Jag beställde i juli och fick se att de hade postat brevet idag/kväll...

Permalänk

Står att mitt är i Nässjö fortfarande, har stått så sen i måndags. Är det likadant för någon annan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jkarlstrom:

Står att mitt är i Nässjö fortfarande, har stått så sen i måndags. Är det likadant för någon annan?

Yep, frågade posten och electroworld om det och tydligen så går det inte att spåra varubrev :/