Ingen SKIVA! vart kan jag ladda ner windows 8

Permalänk

Ingen SKIVA! vart kan jag ladda ner windows 8

Tja! jag har nyligen byggt en dator, jag har en egen produktnyckel till windows 8 som jag fick av min pappa, dock så har han tappat bort skivan. Så nu till min fråga, vart kan jag ladda ner en kopia av windows 8? (kommer använda mig original produktnyckel) har tittat runt lite på internet men jag vet inte vilket som är säkert att ladda ner och vilken som är en original kopia.

Skulle någon möjligtvis kunna hjälpa mig bara att hitta en version som bör laddas ner. Sen undrar jag, går det att installera OS via USB? vill helst inte ha något DVD i min Corsair 350d. Tack för hjälpen

Permalänk
Medlem
Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Vilken version ska du ha?
Ja det går bra, finns en guide här på Sweclockers kring hur du gör för att installera från USB-minne.

Permalänk
Skrivet av HerrNilsson:

Vilken version ska du ha?
Ja det går bra, finns en guide här på Sweclockers kring hur du gör för att installera från USB-minne.

Windows 8, basversionen så.. Home Premium antar jag att det blir.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elizabeth:

Windows 8, basversionen så.. Home Premium antar jag att det blir.

Prova följande http://www.ghacks.net/2012/11/10/how-to-re-download-the-windo...

Permalänk
Medlem
Permalänk

Denna sida installerar windows 8 på min nuvarade dator ? jag vill ladda ner skiten och installera på en annan dator.

Permalänk

Samma sak som kommentaren under din, den installerar på den nuvarande datorn?

Permalänk
Medlem

Om det fungerar med nedladdning av Windows 8 ISOn med hjälp av din licensnyckel så kan du även välja att lägga den på ett USB minne, välj Install by creating media http://www.redmondpie.com/download-windows-8-iso-x86-x64-file...

Visa signatur

janee