Permalänk
Medlem

Ang username och passkey

Hejsan,

Jag har ganska nyligen börjat folda, och satt igång några clienter emot mitt användarnamn och samma passkey.

Jag har namngett mitt username efter min och mina vänners lilla spel community, eftersom jag inte vill skapa ett team specifikt för detta (supportar gärna sweclockers ranking). Om jag då delar med mig utav mitt username och passkey till mina vänner i communityn, då kan vi som enhet sponsra Sweclockers ranking, samt forskningen på Stanford. Det blir i princip ett lag i ett lag.

Frågan är då, får man och är det ett rekommenderat sätt att använda sitt username/passkey på detta sätt?

MVH
Marcus

Visa signatur

3900X | 2080 TI | 64GB RAM | 1TB NVME Pcie4 | C49RG90

Permalänk
Medlem

Himla bra fråga du ställer, jag skulle nog säga att det är väll inget fel i att göra så om man vill de.
Tex du skulle ju bara kunna skriva in mitt användarnamn i din folding klient börja folda åt mig nu liksom och det kan ju vem som helst göra, så ne det ska nog inte vara några problem att göra som du säger köra flera personer/flera datorer på samma.

Visa signatur

Stationär 1: I7 3770K 4,5Ghz | Corsair H100I|Sapphire 7970|Asus P67 Sabertooth|Corsair Vengeance 16GB|XFX 750W|Samsung 840 PRO 256GB| Corsair Obsidian 650D|
Stationär 2: I7 4790K|Corsair H60|Asus STRIX 970|Asus Maximus VI Impact|Kingston Savage 16GB 2400Mhz|Fractal Design Integra M 650W|Samsung 850 EVO 250GB|Fractal Design Node 304|

Permalänk
Medlem
Skrivet av BaZZe:

Himla bra fråga du ställer, jag skulle nog säga att det är väll inget fel i att göra så om man vill de.
Tex du skulle ju bara kunna skriva in mitt användarnamn i din folding klient börja folda åt mig nu liksom och det kan ju vem som helst göra, så ne det ska nog inte vara några problem att göra som du säger köra flera personer/flera datorer på samma.

Hehe ja det var inte många svar jag fick Men jag har kört på som bara den nu, och har egentligen bara en vän som ville hjälpa till. tack för svaret.

Visa signatur

3900X | 2080 TI | 64GB RAM | 1TB NVME Pcie4 | C49RG90