Permalänk

Högtalare till dator.

Tjena sweclockers.
Har nyss skaffat en ny burk och skulle behöva ett par högtalare för inte en så stor peng.
Vad tror ni om logitech z120 eller z130?
Vill gärna ha nåt i ungefär samma prisklass tack på förhand

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Entusiast

I den prisklassen ska du vara glad om du ens får ljud....

Men ja, jag tror att båda är kapabla att spela upp ljud som utklassar de flesta mobiltelefoners inbyggda högtalare, åtminstone vad det gäller volym

Permalänk
Medlem

Du vet såndära secondhandbutik,gå till en sådan och köp nån beg stärkare med högtalare eller nåt annat,dock vet jag inte om din budget räcker.

Permalänk
Medlem

Spara tills du kan köpa något vettigt istället!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Lägg till några 100 och köp Creative Gigaworks T20 Series II istället. Dom låter i alla fall någolunda. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=349839

Visa signatur

Lycklig ägare till denna fattigmanslaptop. Nypris under 4000:-
Asus 1215B 500GB 4GB minne och W7 Ultimate tweakat
och nerbantat till max Så datorn är riktigt pigg

Permalänk
Medlem

Har själv högtalare i 150kr klassen och är helt nöjd med dom, så du behöver absolut inte lägga ner mer pengar i det om du inte vill. Man ska inte kallt bara gå på priset lågt pris = skit utan du ska jämnföra Användings område vs pris. Som sagt jag själv har skit billiga högtalare, vilket är ett fullständigt medvetet val pga att jag använder mitt headset mer.

Visa signatur

ANTEC MIDITOWER P183 | ASUS P8P67 DELUXE | INTEL CORE I7 2600K 3.40GHZ 8MB | NOCTUA NH-C14 | CORSAIR 16GB DDR3 VENGEANCE QUAD 1866MHZ CL9 | GIGABYTE GEFORCE GTX 660 TI OC 2GB | CORSAIR TX 650W | CORSAIR FORCE GT SERIES 3 2.5" 120GB SSD | 3x ASUS VN247

Permalänk
Medlem

Prisklass!? Vet inte om man kan kalla det prisklass, snarare glasspengar.
Kan du inte få ihop lite mer och köpa ett par begagnade på blocket? Där finns flera set just nu som låter ok.
http://www.blocket.se/goteborg/Datorhogtalare_Logitech_484954...
Dessa har jag själv på landet och de låter mycket och ok om man använder en eq till musik.

Visa signatur

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av f@boy:

Prisklass!? Vet inte om man kan kalla det prisklass, snarare glasspengar.
Kan du inte få ihop lite mer och köpa ett par begagnade på blocket? Där finns flera set just nu som låter ok.
http://www.blocket.se/goteborg/Datorhogtalare_Logitech_484954...
Dessa har jag själv på landet och de låter mycket och ok om man använder en eq till musik.

Man ska undvika Logitech i över huvud taget om man vill ha vettigt ljud för pengarna.

Permalänk
Medlem

Köp dem du tycker är snyggast.

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk

Okej jag kan nog vänta en månad till födelsedagen har ni nåt förslag från 500-700kr.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish gamer:

Tjena sweclockers.
Har nyss skaffat en ny burk och skulle behöva ett par högtalare för inte en så stor peng.
Vad tror ni om logitech z120 eller z130?
Vill gärna ha nåt i ungefär samma prisklass tack på förhand

Jag hade ett par Creative T10 (2.0 system) som höll i 5 år. Nyligen började de rassla på grund av allt jäkla damm i mitt rum som sipprar in i tekniken. Jag sa farväl och köpte ett par Creative T20 i Finland för 80 €uro och temejfan all musik låter så härligt klar och basen känns i kroppen! Ingen grötig musik här inte, jag rekommenderar T20 starkt om du vill lägga ut de pengarna!

Konverterade med Google, 80 €uro blev 701 Kronor

Permalänk
Skrivet av Navicula:

Konverterade med Google, 80 €uro blev 701 Kronor

T20 kostar 399:- i Sverige.

Visa signatur

Lycklig ägare till denna fattigmanslaptop. Nypris under 4000:-
Asus 1215B 500GB 4GB minne och W7 Ultimate tweakat
och nerbantat till max Så datorn är riktigt pigg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arne Anka:

T20 kostar 399:- i Sverige.

Du ser hur mycket det suger att bo i Finland och köpa teknik