Fick hem ett nytt nätaggregat idag, någon som känner igen?

Permalänk
Medlem

Fick hem ett nytt nätaggregat idag, någon som känner igen?

Fick hem ett nytt nätagg idag till mitt nya bygge...

Vi börjar med en teaser för mig veterligen finns inte den här modellen och tillverkaren har i stort sett ingen synlighet i Sverige.
Är det någon som känner igen logon?

Fick lite svårigheter med bild länken..

http://sdrv.ms/18MX8dr

Går det inte att länka direkt till skydrive bilder?

Visa signatur

Hårdvaru och mjukvaru intresserad

Permalänk
Medlem

utan bild är det svårt [IMG][/IMG] kanske?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wyver:

Fick hem ett nytt nätagg idag till mitt nya bygge...

Vi börjar med en teaser för mig veterligen finns inte den här modellen och tillverkaren har i stort sett ingen synlighet i Sverige.
Är det någon som känner igen logon?

Fick lite svårigheter med bild länken..
http://sdrv.ms/18MX8dr

http://sdrv.ms/18MX8dr

Går det inte att länka direkt till skydrive bilder?

Superflower?

Permalänk
Hedersmedlem

Super Flower

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Hårdvaru och mjukvaru intresserad

Permalänk
Medlem

Men är inte superflower okända i Sverige?

Visa signatur

Hårdvaru och mjukvaru intresserad

Permalänk
Medlem

Woho! Ett platinum agg som inte ligger på minst 1000W, me like!

Vart köpte du detta?

Visa signatur

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wyver:

Men är inte superflower okända i Sverige?

Svåra att få tag på, Ja. Okända, NEJ!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Wyver:

Men är inte superflower okända i Sverige?

Inte sedan de tillverkade det utmärkta Hale90 åt NXZT, men kända för allmänheten är de ju inte, men hur många nätaggstillverkare är det? Men som eget märke håller jag med dig, vilket är lite synd.

Går man tillbaks i början av deras karriär så gjorde de en del tveksamma produkter (åt andra då, inte under eget namn), men de har ju uppenbart lärt sig att göra riktigt bra nättag nuförtiden!

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Inaktiv

Super Flower mycket bra nätagg! Har kört på min passiva Super Flower 500w nätagg i ett år nu. Har aldrig varit med om bättre kvalle! Inte ens Seasonic kunde mäta sig med deras när jag införskaffade mitt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Inte sedan de tillverkade det utmärkta Hale90 åt NXZT, men kända för allmänheten är de ju inte, men hur många nätaggstillverkare är det? Men som eget märke håller jag med dig, vilket är lite synd.

Går man tillbaks i början av deras karriär så gjorde de en del tveksamma produkter (åt andra då, inte under eget namn), men de har ju uppenbart lärt sig att göra riktigt bra nättag nuförtiden!

Är inte Hale Aggen baserade på Super flower Golden green.. Det skulle jag tro iaf... åtminstone saknar Hale aggen det bästa med golden king aggen.

Den lilla röda brytaren på baksidan...

Baksidan av lådan

Visa signatur

Hårdvaru och mjukvaru intresserad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweede:

Woho! Ett platinum agg som inte ligger på minst 1000W, me like!

Vart köpte du detta?

Köpt av silentrig, en finsk återförsäljare
www.silentrig.com

Visa signatur

Hårdvaru och mjukvaru intresserad