Göra unboxnings videos?Vad behövs osv

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Jeddan:

http://www.youtube.com/watch?v=CaM7NIQ6uAs

Gör inte såhär bara Älskar hur hans mamma kommer in kring en minut och börjar skälla

Det bär blev ju stor komik, synd att hon inte tog kameran och körde isäng honom och det låter som en liten unge i bakgrunden också.
Modigt att lägg upp det.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Skrivet av Jeddan:

http://www.youtube.com/watch?v=CaM7NIQ6uAs

Gör inte såhär bara Älskar hur hans mamma kommer in kring en minut och börjar skälla

Tack för kvälls skrattet:), tror bog jag börjar om istället för att något liknande ska vara med i en video:)

Skrivet av mrqaffe:

Det bär blev ju stor komik, synd att hon inte tog kameran och körde isäng honom och det låter som en liten unge i bakgrunden också.
Modigt att lägg upp det.

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Skrivet av NJB Mods:

Tjena, fick bara en idé att göra unboxnings videos på Youtube, och titta lite snabbt på produkten

Skulle det vara något? eller kan det vara så att det redan finns tillräckligt många youtubers som gör något liknande?

Och om jag skulle nu börja göra det,Hur ska jag kunna göra så att video blir så bra som möjligt?

eller hur spelar man in hela "grejen"

sedan är det ju lite videoredigering som gäller, och har ni något förslag, på ett ENKELTnybörjarprogram?

Filmerna är tänkta att spela in på svenska

Mvh,
Nils Julius

En vit duk, plan yta och en kamera. Mer behövs inte, du har säkert allt detta hemma. Om du börjar så kan du sedan se om folk tycker du e en skön lirare att se på och sedan kan du köpa mer utrustning.

Vill se recensioner på g-vans. *glimten i ögat*

Visa signatur

NZXT H7 Flow | i7 9700k | Aorus Z390 Master | 16GB DDR4@3000mhz | XFX Merc 31 6950XT | Kraken X52 | Corsair RMx Shift 1000W | WD Black SN850X 1TB | Samsung 860 EVO 1TB |

Permalänk
Skrivet av Redstripe:

En vit duk, plan yta och en kamera. Mer behövs inte, du har säkert allt detta hemma. Om du börjar så kan du sedan se om folk tycker du e en skön lirare att se på och sedan kan du köpa mer utrustning.

Vill se recensioner på g-vans. *glimten i ögat*

Jodå det har jag har även börjat med min Skriv ett PM så skickar jag länken

Samt, så tackade jag nej till erbjudande hos G-Vans så det blir nog inga produkter från dem:/

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk

När kommer det nya videos då ?

Visa signatur

Citera mig för svar!!
CPU: i7 3770K @ 3,5 Ghz -- Ram: Corsair 16 GB -- Moderkort: Z77A-S01
Lagring: SSD- Samsung 840 EVO 250 GB// 2TB HDD -- GPU: Nvidia Geforce GTX 680

Permalänk
Skrivet av Borgen1998:

När kommer det nya videos då ?

Datorn strula,

Så det kommer upp TVÅ videos imorgon

Kanske tre om jag hinner

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Medlem

Publicera inte för mycket på en gång, sprid ut det på några dagar istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marwelln:

Publicera inte för mycket på en gång, sprid ut det på några dagar istället.

Precis, försök att alltid publicera på samma dag tex varje fredag. Det gör att robotarna som styr google och youtubes sökmotorer kommer se dig som mer kvalitativ och du hamnar högre i google sökningar.

Permalänk
Skrivet av Nisse-Tuta:

Precis, försök att alltid publicera på samma dag tex varje fredag. Det gör att robotarna som styr google och youtubes sökmotorer kommer se dig som mer kvalitativ och du hamnar högre i google sökningar.

Skrivet av Marwelln:

Publicera inte för mycket på en gång, sprid ut det på några dagar istället.

Smart
Då kanske jag ska vänta med andra dagens video?

EDIT: Video uppe

Visa signatur

Nils-Julius