Permalänk
Medlem

Underbart jobb. Skickligt gjort!

Permalänk

Fantastiskt jobb. En klar femma ;D

Permalänk
Hedersmedlem

Mycket bra jobb. Det enda jag är lite tveksam till är dom blåa ljusdioder. Tror det skulle bli bättre med ett sånt där jobbigt blinkande lysrör.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk

Byt till röda LEDlampor!

Visa signatur

Här ska det ju stå något!

Permalänk

Blir riktigt avundsjukt på att det finns personer som kan göra något så vackert.
Helt klart 5/5.

Skulle gärna vilja se med rött eller grönt ljus istället för det blåa, då jag tror det kan (om möjligt) bli ännu bättre.

Bra jobbat!

Permalänk
Medlem

Sjukt coolt!

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem

Grymt!

Visa signatur

/Felix

Permalänk
Cooling Stuff

Simon, om du behöver en annan färg på LED, hör av dig så får du de gratis, sånt bygge förtjänar liten sponsring utan tvekan!!!

Visa signatur

Cooling Stuff Fri frakt för sweclockers medlemmar, skriv rabatt kod: SWECLOCKERS
Hur montera system

Permalänk
Skrivet av Cooling_Stuff:

Simon, om du behöver en annan färg på LED, hör av dig så får du de gratis, sånt bygge förtjänar liten sponsring utan tvekan!!!

Hej, ber om ursäkt har missat detta inlägg. Roligt att höra att du gillar mitt bygge och kul att du vill sponsra mig på leds riktigt roligt att höra. Jag hade tagit i mot dit super fina erbjudande om jag hade haft tid att byta ut dem, just nu så har jag inte mycket tid för något annat än jobba vilket gör att jag missade ditt inlägg här.

Tackar för erbjudandet glädjer mig.

Ha de bra.

Permalänk
Medlem

Riktigt bra gjort! 10/10

Permalänk
Medlem

*Står upp och skriker/applåderar*

Väldigt bra jobbat.

5/5 såklart

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk

Tackar, glädjer mig

Permalänk

By far, det SNYGGASTE chassi moddet jag sett! Grymt jobb med all målning, ser sjukt snyggt ut!

Permalänk
Medlem

Att jag inte sett detta förrän nu! Personligen hoppas jag att du går med gröna leds, känns lite mer "toxic" än rött om man kan uttrycka det så. xD Blev inspirerad av detta och funderar på att våga måla något på mitt kommande chassi.

Visa signatur

[ Sony 65" XE9305 + LG SJ9 | PS5 ] [ Samsung Galaxy Z Flip 4 ]
[ Ryzen 5800X3D | Arctic Freezer 34 eSports Duo | MSI B450 Tomahawk MAX | 4x8GB 3200MHz G.Skill TridentZ | Sapphire RX5700 XT Nitro+ | Kingston NV2 M.2 2TB | Corsair RM750X V2 ] [ LG 34WN750-B ]

Permalänk
Skrivet av SirKrillington:

By far, det SNYGGASTE chassi moddet jag sett! Grymt jobb med all målning, ser sjukt snyggt ut!

Tackar! blir glad att du gillar den

Skrivet av Yaana:

Att jag inte sett detta förrän nu! Personligen hoppas jag att du går med gröna leds, känns lite mer "toxic" än rött om man kan uttrycka det så. xD Blev inspirerad av detta och funderar på att våga måla något på mitt kommande chassi.

Tackar, jag kommer nog testa båda när jag får tid, och roligt att höra att du kanske vill måla ditt kommande chassi får slänga upp en länk till mig om du gör något

Permalänk
Inaktiv

Wow, grymt imponerande chassi mod, coolaste chassit jag hitills sätt 10/5

Permalänk
Inaktiv

Ser riktigt grymt ut.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Blev ju riktigt snyggt ju!

Permalänk

Sjukt snyggt....Bäst på länge!

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 3820 3.6 GHz GPU: ASUS GeForce GTX 770 2GB DirectCUII OC SLI
Minne: Crucial Ballistix Elite 16GB DDR3 1866mhz MB: ASUS SABERTOOTH X79 - ATX / X79
PSU: Corsair AX 1200W 80+ Gold Chassi: Cooler Master Storm Trooper
HDD: Corsair Force LS SSD 240 GB Kylare: Hydro i100

Permalänk
Medlem

Fortfarande den coolaste chassimodden på SweC!