Permalänk

Plattformsspel till PS3?

Hej. Finns det något trevligt plattformsspel till PS3?

Jag tänkte ungefär som mario. Köpte Sonic Generations men det var inte så kul, han bara stutsar runt utan att man styr själv. Känns lite plastigt dessutom. Crash Bandiscoot var kul till ps1 och 2 men det har ju inte kommit till ps3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alex_heter_jag:

Hej. Finns det något trevligt plattformsspel till PS3?

Jag tänkte ungefär som mario. Köpte Sonic Generations men det var inte så kul, han bara stutsar runt utan att man styr själv. Känns lite plastigt dessutom. Crash Bandiscoot var kul till ps1 och 2 men det har ju inte kommit till ps3.

LBP/LBP2 kanske?

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alex_heter_jag:

Hej. Finns det något trevligt plattformsspel till PS3?

Jag tänkte ungefär som mario. Köpte Sonic Generations men det var inte så kul, han bara stutsar runt utan att man styr själv. Känns lite plastigt dessutom. Crash Bandiscoot var kul till ps1 och 2 men det har ju inte kommit till ps3.

Ratchet and Clank spelen är riktigt roliga:)

Visa signatur

Numera NUC + TV
Samt:PS5 och Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Klonoa 2 är nog mitt favo plaform spel till PS3.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.