Permalänk
Medlem

Problem med BF3 ikväll?

Någon mer än jag som har problem med Origin ikväll? Helt plötsligt så stängs bf3 av och min ping om jag tex, mäter på speedtest går i "taket" och internet blir obrukbart. Jag har pingat mot olika sidor och förlorar inga paket. Har googlat lite på problemen jag får men EA:S felmeddelanden är inget vidare.

Disconnected from EA online (1)

Your connection timed out.

Could not connect to EA online.

Det är iaf några som jag har fått.

Någon som vet vad problemet är? Kan nämna att jag spelade med kompisar och de har inga problem. Har telia 30Mbit.

/N0iZE

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Inaktiv

ingen aning men det är du inte ensam om. Jag får det när som.... Skit störande när man ligger på 40-1 i stats

Har inte orkat tar reda på vad felet är. Tror det har med EA's servrar att göra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon186265:

ingen aning men det är du inte ensam om. Jag får det när som.... Skit störande när man ligger på 40-1 i stats

Har inte orkat tar reda på vad felet är. Tror det har med EA's servrar att göra.

Eller efter en bra conquest runda så har motståndaren 10 tickets kvar och får dc...

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av N0iZE:

Eller efter en bra conquest runda så har motståndaren 10 tickets kvar och får dc...

mmm precis... Hoppas någon annan har ett bra svar på detta. Kanske EA själva? släng i väg ett mail till dom vet ja! jag orkar ej xP