Forza Motorsport 4 Le Mans Event 19/5 20

Permalänk

Forza Motorsport 4 Le Mans Event 19/5 20

Välkomna till att delta i ett exklusivt event som kommer att framhäva adrenalinet i era kroppar.

Så här går det till. Läs noga igenom texten nedan och skriv i kommentars fältet om ni vill anmäla er.

Regler:

• Alla hjälpmedel kommer att finnas tillgängliga. ( Ej Assisted)
• Skador kommer vara på simulation. Jag hoppas på ett så schysst race som möjligt!

• Du måste göra ditt bästa för att se till att olyckor inte inträffar.
• Om du nu är på väg att krockar med en annan deltagare, kommer i för hög fart eller något och om det är av misstag, måste du vänta upp och låt motståndaren återfå sin position.

Race Format & kretsar:

Race 1: 2 timmar Le Mans - La Sarthe

Händelsen pågår i 2 timmar.

Bilarna:

Acura:
#66 de Ferran Motorsport Jim Hall Tribute ARX-02a
#66 de Ferran Motorsports ARX-02a

Aston Martin:
#007 Aston Martin Lola
#6 Muscle Milk Aston Martin Lola

Audi:
#2 Audi Sport Team Joest R18 TDI
#2 Audi Sport North America R10 TDI
#4 Forza Motorsport R10 TDI
#2 Audi Sport Team Joest R15 TDI

Mercedes-Benz:
#63 Sauber-Mercedes C 9 (DLC)

Peugeot:
#9 Peugeot Sport Total 908
#10 Matmut-Oreca 908

• Bilarna ska och kommer att vara stock. Ingen tuneing eller uppgraderingar är tillåtna för att göra racet så jämnt som möjligt.
• Posta ditt gamertag för att registrera dig.

Registreringar:

Kontrollera att du verkligen kan detta datumet innan du registrerar dig.

1. sssHUNT3Rsss
2. Neelh Chreek
3. RepLicA 34
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

Racet är bara på skoj och därför inga priser som kommer att utdelas.

Eventet är anordnat av GT Northern Race

Visa signatur

Driver en Grupp i Forza Motorsport 4 (GT Northern Racers) intresserad?? Kontakta mig här eller via XBL. GT: sssHUNT3Rsss eller på mail: gtnorthernracers@gmail.com

Permalänk

Hm intressant! Kan dock inte säga om jag kan vara med eller inte. Men håller koll på tråden tills jag vet:D

Visa signatur

Corsair 650D | ASUS Corsshair V Formula | AMD FX-8150 "Bulldozer" @ 4,0 GHz | Corsair H100 + 4 Corsair SP High Performance 120mm | MSI GTX 580 Lightning extreme Twin Frozr III | 8GB Corsair Dominator 1600MHz | Corsair AX 850W | Corsair Force 3 series 120gb | 2x OCZ - Agility 3 12gb | Benq G2750 | Benq G2420HD | Corsair K90 | Mionix Naos 5000

CITERA FÖR SVAR!!!

Permalänk

Det tycker jag absolut du ska göra!

Visa signatur

Driver en Grupp i Forza Motorsport 4 (GT Northern Racers) intresserad?? Kontakta mig här eller via XBL. GT: sssHUNT3Rsss eller på mail: gtnorthernracers@gmail.com

Permalänk

Kom igen nu folket. Joina racet! Det kommer bli grymt och episkt!

Visa signatur

Driver en Grupp i Forza Motorsport 4 (GT Northern Racers) intresserad?? Kontakta mig här eller via XBL. GT: sssHUNT3Rsss eller på mail: gtnorthernracers@gmail.com

Permalänk
Medlem

fan vad ledsen man blir på att man sitter på forza 3 och horizon vill med lira haha!

Visa signatur

Gigabyte H55N-USB3 mini-ITX | i5 760 3Ghz | 4GB Corsair | XFX 7970 3GB
Lian Li PC-Q08 | Be quiet! Pure Power L8 630W | 27" Samsung S27B750 | Samsung 840EVO 120GB + 750GB HDD

Permalänk

Synd att man inte har Forza sitter på PS3 å GT5 annars hade jag lätt joinat. Dock skulle ni kört 24h!

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk

tonix: ja det var ju synd. Dock kostar inte Forza 4 många kroner idag.

JeagerMeisterSWE: Ja de va fan! haha, 24h hade verkligen vart något. vet att de kör riktiga 24h race på GT5 där de är riktigt seriösa. 3 förare per lag osv...

Visa signatur

Driver en Grupp i Forza Motorsport 4 (GT Northern Racers) intresserad?? Kontakta mig här eller via XBL. GT: sssHUNT3Rsss eller på mail: gtnorthernracers@gmail.com

Permalänk

Eventet är inställt pga av ett väldigt svagt intresse!

Istället kommer det ett nytt event som kommer att äga rum 26/5. Detta eventet kommer att baseras på DTM då säsongen är i full gång!!

Mvh GT Northern Racers

Visa signatur

Driver en Grupp i Forza Motorsport 4 (GT Northern Racers) intresserad?? Kontakta mig här eller via XBL. GT: sssHUNT3Rsss eller på mail: gtnorthernracers@gmail.com

Permalänk
Medlem

Synd. Jag kommer dock skriva upp mig på 26/5 Eller det här om det blir av. Hoppas det blir 12 eller fler iallafall.

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Skrivet av sssHUNT3Rsss:

Eventet är inställt pga av ett väldigt svagt intresse!

Istället kommer det ett nytt event som kommer att äga rum 26/5. Detta eventet kommer att baseras på DTM då säsongen är i full gång!!

Mvh GT Northern Racers

Vad synd! Hade gärna lirat, och kan inte den 26:e. Skulle inte du kunna skapa en samlad tråd för era event så kan man följa den så kanske man lättare märker ifall ni fixar nytt event?

Permalänk
Medlem
Skrivet av sssHUNT3Rsss:

Eventet är inställt pga av ett väldigt svagt intresse!

Istället kommer det ett nytt event som kommer att äga rum 26/5. Detta eventet kommer att baseras på DTM då säsongen är i full gång!!

Mvh GT Northern Racers

Är det klart vilken tid racet startar och hur långt det kommer att vara?

Permalänk

Frystpingvin: ofan va synd!! Men absolut!! en tråd för bara kommande event skulle ja kunna fixa!!

Lews: Japp!! det är klart. nu blev det dock en egen tråd men ja kommer fixa en separat tråd för kommande event!!
http://www.sweclockers.com/forum/84-spelkonsoler-och-konsolsp...

Visa signatur

Driver en Grupp i Forza Motorsport 4 (GT Northern Racers) intresserad?? Kontakta mig här eller via XBL. GT: sssHUNT3Rsss eller på mail: gtnorthernracers@gmail.com