Permalänk
Medlem

Dator

Jag undrar hur långt man kommer med denna dator och om det är något ni skulle ändra på
Brorsan behöver en ny burk å han lanar rätt mycket därför blev det en mITX.

Det han spelar i dagsläget är Heroes of newerth och cs:go, han funderar även på BF4 då på lägsta inställningarna. Kommer förmodligen köpa till ett grafikkort senare men jag tvivlar lite på processorn och den integrerade grafiken
http://www.inet.se/kundvagn/visa/3244515/2013-04-17

Är intel ett bättre val kanske?

Permalänk
Medlem

Jag skulle tagit (även om jag har ett sånt) ett annat nätagg då antalet defekta är högt, samt att 1600MHz RAM räcker mycket väl till en spel!
tvivlar på att den integrerade grafikkretsen klarar BF4... och jag har aldrig spelat CS:go eller HoN

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

varför behöver han två chassin? sen så märker du inte skillnad på 2133mhz och 1600mhz. och du måste ändå överklocka minnena själv för att dom ska kör på den hastigheten.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem

Han kommer köpa ett grafikkort om en månad eller så, så den integrerade behöver bara räcka till hon och cs:go, sen om processorn kan prestera någorlunda. Har för mig att man kunde se det här någonstans hur processorerna presterade i olika spel.
Tack för tipsen!

Permalänk
Medlem

mm ska byta minnen, 2 chassin? Det är inte 2 chassin i listan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Addeez:

mm ska byta minnen, 2 chassin? Det är inte 2 chassin i listan

"Lian Li PC-Q08B Svart 789 kr 2 st 1 578 kr"

Ser ut att vara två, om 2st betyder två så

Visa signatur

// Phantek EVOLV // 5820k // Asus x99-A //
// Corsair Vengeance 32GB // Corsair AX1200i // 2 x Nvidia GeForce GTX 980 Ti //