[Fråga till moderatorer] "Photoshopare sökes"

Permalänk
Medlem

[Fråga till moderatorer] "Photoshopare sökes"

Ploppat upp väldigt mycket "photoshoppare sökes" här det sista enligt mig, det är varken foto-relaterat eller känns som en givande tråd öht när folk tigger efter photoshopkunniga för att göra banners till sina twitch eller vad det nu är vill ha, finns dedikerade forum för den sorten av tiggeri.

Hur ställer sig moderatorerna till detta? Bör det rapporteras eller är det bara gilla läget?

Permalänk
Medlem
Skrivet av FelixJ:

Ploppat upp väldigt mycket "photoshoppare sökes" här det sista enligt mig, det är varken foto-relaterat eller känns som en givande tråd öht när folk tigger efter photoshopkunniga för att göra banners till sina twitch eller vad det nu är vill ha, finns dedikerade forum för den sorten av tiggeri.

Hur ställer sig moderatorerna till detta? Bör det rapporteras eller är det bara gilla läget?

Så glad jag blev när jag såg din tråd, jag hade själv samma tanke imorse! Men tänkte anmäla det till moderatorerna direkt när jag kom hem från jobb.

Jag tycker själv att ""photoshoppare sökes" hör hemma i programmering och digitalt skapande tråden. Folk har haft dom önskemålen i den tråden så länge jag varit medlem. Men på senaste tiden så har det ploppat upp här i fototråden väldigt mycket.
Så jag håller med dig, det hör inte hemma här i fototråden alls! Kanske går det att flytta trådarna som är skapta till P o D S.

Här vill jag läsa om foto, kameror, slutartid, bländare, stativ och objektiv.
Såklart att fotoprogram har sin del i det hela, men att be någon annan göra det, då hör det helt klart hemma i programmering och digitalt skapande tråden.

Jag anmäler min egen post, så ser dom den fortare. För det är mycket att hålla reda på redan som det är.

M v h skog1s

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem
Skrivet av FelixJ:

Ploppat upp väldigt mycket "photoshoppare sökes" här det sista enligt mig, det är varken foto-relaterat eller känns som en givande tråd öht när folk tigger efter photoshopkunniga för att göra banners till sina twitch eller vad det nu är vill ha, finns dedikerade forum för den sorten av tiggeri.

Hur ställer sig moderatorerna till detta? Bör det rapporteras eller är det bara gilla läget?

Ställ frågan i Feedback forumet istället...

http://www.sweclockers.com/forum/feedback

Permalänk
Hedersmedlem

Jag kan ta och flytta tråden till Feedback så får ni ordentligt svar.

MVH
Moderator Shimonu

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av FelixJ:

Ploppat upp väldigt mycket "photoshoppare sökes" här det sista enligt mig, det är varken foto-relaterat eller känns som en givande tråd öht när folk tigger efter photoshopkunniga för att göra banners till sina twitch eller vad det nu är vill ha, finns dedikerade forum för den sorten av tiggeri.

Hur ställer sig moderatorerna till detta? Bör det rapporteras eller är det bara gilla läget?

Den typen av trådar du beskriver är inte tillåtna. SweClockers är ett diskussionsforum, inte ett annonsplank. Vänligen anmäl inlägget till moderatorerna om du stöter på det igen.

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015