Fler skills än 3 på varje besättningsman????

Permalänk

Fler skills än 3 på varje besättningsman????

Upptäckte en märklig sak häromdagen. Jag har alltid levt i uppfattningen att en enskild besättningsman bara kan ha tre skills. Jag har haft en T34 sedan innan den blev premium, vilken jag kör med som moneymaker. Jag nådde äntligen upp till tre fulla skills på en besättningsman och upptäckte då att man kan fortsätta utveckla skills vidare. Har nu fjärde skillen på fyra besättningsmän i den tanken under utveckling.

Har WoT ändrat på förutsättningarna? ....eller har jag bara fått allt om bakfoten?

/RASGrumpy

Visa signatur

MB Asus Z-97-A CPU i5-4690K GPU Sapphire R9 290X RAM 2*4GB Corsair Vengence i 2133MHz PSU OCZ ZT 750W Lagring 2*240GB Intel 330 SSD Kylning CPU Corsair H100i Chassie FD R4 Skärmar 2*AOC I2757Fm Router Asus RT-AC68U Bredband Bahnhof 100/100 fiberlina på stadsnät

"If it aint broken, dont fix it...or?"

Permalänk
Medlem

Mig veterligen så har man alltid kunnat maxa alla skills på sin besättning. Enda anledningen till att peeps oftast inte skaffat mer än 3 skills är pga tidsbrist. Krävs lite mindre än konstant spelande i en månad i sträck för att börja på fjärde skillen.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

har sett spelare en bra bit in på 5:e skillen, tar dock vääldigt lång tid att komma dit.

Permalänk
Skrivet av Surgubben:

Upptäckte en märklig sak häromdagen. Jag har alltid levt i uppfattningen att en enskild besättningsman bara kan ha tre skills. Jag har haft en T34 sedan innan den blev premium, vilken jag kör med som moneymaker. Jag nådde äntligen upp till tre fulla skills på en besättningsman och upptäckte då att man kan fortsätta utveckla skills vidare. Har nu fjärde skillen på fyra besättningsmän i den tanken under utveckling.

Har WoT ändrat på förutsättningarna? ....eller har jag bara fått allt om bakfoten?

/RASGrumpy

Jag har för mig att Max är 9 stycken. Här kan du kolla hur mycket xp som behövs för varje "level". http://www.planetwot.com/Crewxp

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ursprungligen var det bara tre skills, repair, camo och firefighting. Det är antagligen det som ligger till grund för uppfattningen att det bara går att ha max tre skills.

Permalänk
Skrivet av Alakai:

Mig veterligen så har man alltid kunnat maxa alla skills på sin besättning. Enda anledningen till att peeps oftast inte skaffat mer än 3 skills är pga tidsbrist. Krävs lite mindre än konstant spelande i en månad i sträck för att börja på fjärde skillen.

Här pratar vi inte om intensivt spelande i en månad...har spelat sen Beta

Visa signatur

MB Asus Z-97-A CPU i5-4690K GPU Sapphire R9 290X RAM 2*4GB Corsair Vengence i 2133MHz PSU OCZ ZT 750W Lagring 2*240GB Intel 330 SSD Kylning CPU Corsair H100i Chassie FD R4 Skärmar 2*AOC I2757Fm Router Asus RT-AC68U Bredband Bahnhof 100/100 fiberlina på stadsnät

"If it aint broken, dont fix it...or?"

Permalänk
Medlem

1,680,510 exp för att maxa fjärde skillen

Visa signatur

Intel 2500k || Asus P8P67 Pro || 2x4GB Corsair Vengeance || MSI GTX680 || Corsair AX650W || Win 7 64-bit

Permalänk
Medlem

Jag har och vet att många andra har 3-4 skills per tier 10 vagn. Har ingen 10a med färre än 3 st skills per gubbe.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!