Permalänk
Medlem
Permalänk

hahah whaat, mer info!

Visa signatur

Köpe utav ljudkort? ODAC+O2 COMBO ELLER ASUS XONAR STX
Köpe utav headset? Headsets är skräp, köp hörlur och mic separat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RedSparowes:

hahah whaat, mer info!

hmm gissa leken?
nej men gissar på sweclockers skit galleri skapare, du måste spara en sak åt taget, bilder och sen texten osv... sucks...

till ts:

coolt bygge fattar inte vrf du har ett nätagg medan det räcker med ett 12V adapter?.. eller är xboxs nätagg också sönder

och förresten stäng hålet du har, fyllnings hålet

Permalänk
Medlem

Menar du att du använder ett helt datorchassi bara för att husera ett nätagg och vattenkylningen? Det var mig en speciell lösning Som sagts tidigare räcker det med en 12v nätadapter, sen kan du i princip skruva fast radiatorn på ett gäng distanser utanpå xboxet

Visa signatur

Silvertejp, silvertejp!

Permalänk
Medlem

här är en fråga; varför?

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Avstängd

haha vad är detta....
överklockat xbox? ^^

Visa signatur

Fractal Designs R4 Black | Intel 3570K @ 4Ghz | Asrock Extreme 4 | Corsair Vengeance LP 2x4Gb
2x Asus GTX 660 DC II TOP | Phanteks PH-TC14PE Svart | Corsair TX750M | Samsung 128Gb SSD | Seagate Barracuda 2Tb
> Datorn i Galleriet <

Permalänk
Medlem

Mer info krävs av forumet

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

varför inte bygga in hela xboxet i lådan?

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk

stiligt!

Permalänk
Medlem

Jag försöker fatta....men det går bara inte. Vad har du gjort?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Håller med alla. Allt är helt sjukt.

Den lådan med vattenkylningen är ju sjukt chill. Kolla bara 360-radiatorn, nätagget, UV-rören och tempmätaren - overkill deluxe

Visa signatur

Citera vänligen

Permalänk
Medlem

Äntligen har man sett ett riktigt ghettomod!

Badass!

Permalänk
Medlem

Vilket smidigt bygge!

Varför inte bygga allt i samma låda?

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gulbanan:

hmm gissa leken?
nej men gissar på sweclockers skit galleri skapare, du måste spara en sak åt taget, bilder och sen texten osv... sucks...

till ts:

coolt bygge fattar inte vrf du har ett nätagg medan det räcker med ett 12V adapter?.. eller är xboxs nätagg också sönder

och förresten stäng hålet du har, fyllnings hålet

Tack! Datorchassit hade jag när jag förut, närjag hade den stationära igång dygnet runt, men nu har jag en laptop, och jag vill ha en separat strömkälla till kylningen, då kan den stå och kyla medans xboxen är avstängd

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av NintendoRobin:

Håller med alla. Allt är helt sjukt.

Den lådan med vattenkylningen är ju sjukt chill. Kolla bara 360-radiatorn, nätagget, UV-rören och tempmätaren - overkill deluxe

tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Axelind:

Äntligen har man sett ett riktigt ghettomod!

Badass!

haha ja "Ghettomod" var en bra beskrivning, tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ASUSG15:

Vilket smidigt bygge!

Varför inte bygga allt i samma låda?

vet inte, kände för att ha det sådär liksom

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Jag försöker fatta....men det går bara inte. Vad har du gjort?

använt min överflödiga fritid och vattenkylt xboxen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mickesven:

tack så mycket!