Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Recall:

Vad tycker du om den stolen?

Nackstödet verkar inte vara nån höjdare

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Skrivet av grisapa1:

Mainskärmen är 24" - Den andra är 19"

Jaha! Dock ser 19"-skärmen ut att vara 16:9 och 19"-formatet är väl 4:3? Funderar på att köpa mig en 21,5" och använda som Spotifyskärm!

Visa signatur

CPU: i5 3570K [Antec 620 V4]| GPU: MSI GTX 770 4GB OC TwinFrozr | MOBO: Gigabyte GA-Z77M-D3H |
PSU: be quite! L8 630W | RAM: Corsair Vengenace Quad 4x4Gb @ 1600Mhz | HDD: WD CG 2TB @ 5400RPM | SSD: Corsair Force 3 F120 120GB | LÅDA: FD Define Mini | SKÄRM: Dell S2340L

Permalänk
Medlem

Min lilla trevliga hörna då.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4. Moderkort: MSI Z77A G43 Gaming. CPU: Intel Core i5 3570K. Ram: Crucial Ballistix Sport 16GB 1600MHz. Grafikkort: Gainward GeForce GTX 770 2GB. Hårddiskar: 2x Samsung 830 128gb. Samsung HD103SJ 1TB. Nätagg: Be-Quiet Pure Power L8 630 W.

Permalänk
Medlem

Ikea ftw

"Hörlurshängaren" är ett navskydd från en mountainbike

Visa signatur

5800X3D - RTX 3080 - LANCOOL 2 MESH

Permalänk
Medlem
Skrivet av sm0ky:

Min lilla trevliga hörna då.

http://i.imgur.com/UWCBeIv.jpg

ser ut att vara en riktigt nice hörna ! vad är det för tangentbord och mus på bilden ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bf3Guy:

ser ut att vara en riktigt nice hörna ! vad är det för tangentbord och mus på bilden ?

Tangentbord: CM Storm Quickfire TK (red switches)
Mus: Steelseries Sensei

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4. Moderkort: MSI Z77A G43 Gaming. CPU: Intel Core i5 3570K. Ram: Crucial Ballistix Sport 16GB 1600MHz. Grafikkort: Gainward GeForce GTX 770 2GB. Hårddiskar: 2x Samsung 830 128gb. Samsung HD103SJ 1TB. Nätagg: Be-Quiet Pure Power L8 630 W.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Petttsson:

Jaha! Dock ser 19"-skärmen ut att vara 16:9 och 19"-formatet är väl 4:3? Funderar på att köpa mig en 21,5" och använda som Spotifyskärm!

Nästan alla skärmstorlekar finns i alla format, beror mest på när skärmen lanserades. Gamla 19" har 4:3 för att det var "the shit" då och nyare 19" har 16:9 eller 16:10.

Permalänk

Här är mitt mysiga lilla rum på drygt 8kvm. Några smarta lösningar som vägghängda högtalare och skåpen över sängen gör att allt faktiskt får plats och det känns ganska städat.

Dold text

Långvägg. 27" LG e2722 och 50" LG 50pk350. Högtalare är gamla Logitech z-5450.

Dold text

Själva stationen. Inga konstigheter. Gaming-tangentbordet står på högkant i hörnet, köpt här på sweclockers. Stolen är oerhört ergonomisk och bra, den kan jag rekommendera varmt för de som inte vill lägga flera tusen på en riktig arbetsstol. Persby heter den, från IKEA.

Dold text

Här är skåpen jag är himlans nöjd med Det lilla röd-färgade som sticker fram är en guitar-hero gitarr som precis får plats i den lilla springan. Familjen ligger i sängen, som vanligt.

Dold text

Anslagstavlor är bra. Där kan man ha allt!

Visa signatur

Jag | Har | Fina | Datorkomponenter | FYI

Permalänk
Medlem

Ursäkta kabelhärvan och den dåliga kvalitén på bilden!

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem
Skrivet av Demonoidz:

Fick aspieryck idag och flyttade ut skiten ur den extremt "välanvända" skrubben som sågs på tidigare bilder.

http://i.imgur.com/6iIS9.jpg

Lite sent ute, men vad är det för bakgrundsbild du har på vänstersidan? och ja jag gillar boobs och rödhåriga tjejer!

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem
Skrivet av cevinchurch:

Här är mitt skrivbord! Fixade det för bara någon dag sedan. Vad tycks?
http://img850.imageshack.us/img850/9329/photowozm.jpg

Jag är ute efter ett sånt skrivbord, L eller U format. Vart är den köpt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hawkeyee:

Jag är ute efter ett sånt skrivbord, L eller U format. Vart är den köpt?

Det ser ut att vara ett Ikea Galant bord med A ben.

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S69905802/

Rekommenderas varmt förövrigt

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Det ser ut att vara ett Ikea Galant bord med A ben.

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S69905802/

Rekommenderas varmt förövrigt

Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Petttsson:

Jaha! Dock ser 19"-skärmen ut att vara 16:9 och 19"-formatet är väl 4:3? Funderar på att köpa mig en 21,5" och använda som Spotifyskärm!

Ja, lite större än 19 tum kan vara en bra idé... T.ex. om man ska vara inne på Youtube eller Facebook så är skärmen LIIITE för liten för att det ska passa. Blir att man måste scrolla liksom 5 cm åt sidan.

Visa signatur

Lista på min dator och kringutrustning hittar du HÄR
Citera för svar! Beskök gärna min Youtubekanal! Där lägger jag upp musik jag skapar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Nackstödet verkar inte vara nån höjdare

Haha såg det nu.

Visa signatur

Intel i7 2700k | Asus P8Z77-V PRO | Noctua NH-D14 | Gigabyte GTX 670 | Corsair 8GB LP | Samsung 830 128GB | Define R3 | Corsair HX 650W
Thinkpad X41 | Thinkpad X200 - RIP | Thinkpad X220 | Thinkpad T480s | Fri frakt - Inet.se | Dagens fynd

Permalänk
Permalänk
Medlem

Hörnan än så länge

Permalänk
Medlem
Skrivet av JunZuloo:

Hörnan än så länge

"Gaming gear wipes"

Visa signatur

"A watcher scoffs at gravity" -Rupert Giles.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kmix:

"Gaming gear wipes"

Ja?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kmix:

"Gaming gear wipes"

Happy Tissues

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Min "Battlestation"

http://imgur.com/a/GyZvl

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk

Myshörnan

Skrivbord och hylla kommer från expedit-serien hos ikea. Jäkligt nöjd med hur "modulärt" och platseffektivt det är. Lägger gärna upp fler bilder ifall någon tycker det är intressant

Den som listar ut mina övriga intressen får en mandeltårta.

Visa signatur

System: Fractal Design Define Mini| Asus P8Z77-M | Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 16GB | Intel i5 2500K - Noctua NH-U9B SE2 | XFX Radeon RX 480 8GB | Fractal Tesla R2 500W
/Erik

Permalänk
Skrivet av zeddiz:

Lite sent ute, men vad är det för bakgrundsbild du har på vänstersidan? och ja jag gillar boobs och rödhåriga tjejer!

På grund av en slags "forumpolis" har jag redigerat mitt förra inlägg, här kan du iaf nå bilden på ett sätt som inte "är olagligt"

http://lmgtfy.com/?q=Redhead+boobs+wallpaper

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Skrivet av jesperlowendahl:

Du min here är lycklig nu, lyckades genom en relativt simpel google sökning fåfram bilden åt oss båda!

http://wallpaper.goodfon.com/image/92974-1920x1080.jpg

Sånt där får du inte länka på Sweclockers lol

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Skrivet av blue eyed devil:

Sånt där får du inte länka på Sweclockers lol

Är de du som är forumpolisen?
Anmäl då mitt inlägg isf men personen ifråga undrade vart bilden fanns och jag visade honom så...

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jesperlowendahl:

Är de du som är forumpolisen?
Anmäl då mitt inlägg isf men personen ifråga undrade vart bilden fanns och jag visade honom så...

Jag tycker att man inte behöver anmäla ditt inlägg då det är sunt förnuft att inte länka sådant på ett forum som används flitigt av minderåriga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cevinchurch:

Här är mitt skrivbord! Fixade det för bara någon dag sedan. Vad tycks?
http://img850.imageshack.us/img850/9329/photowozm.jpg

Något så ska det se ut. Hörnskrivbord och ordentligt med yta breda ut armarna ska det vara.

Är oerhört kinkig med hur jag vill ha min datorplats. Ett hörnskrivbord är ett måste då det ger överlägset mest benutrymme. Är närmare 1,90 och liksom halvligger i stolen. Man ska inte behöva ställa sig upp för att kunna sträcka på benen. Armstöden på stolen måste även gå under bordet så man kommer nära. Ska försöka få till lite bilder.

Klarar inte av för små musmattor, små skrivbord, dual screen setups med "skarven" rakt fram eller såna där skivor för tangentbord som man skjuter fram. *Ryser*

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B550M-PLUS ~ AMD Ryzen 5600 XT ~ ASUS TUF Gaming AMD Radeon RX 6800
Corsair Vengeance LPX Red 16GB (2x8GB) 2400MHz DDR4 ~ Samsung SSD 860 EVO M.2 1TB
Corsair RM750 750W 80+ Gold

Permalänk
Skrivet av Mars SSX:

Jag tycker att man inte behöver anmäla ditt inlägg då det är sunt förnuft att inte länka sådant på ett forum som används flitigt av minderåriga.

Ochd u tror då inte minderåriga kan använda google likadant som för oss, men som ja sa, ja länkade bara toll honom, kan färändra de så de blir en google search istället, men de blir fortfarande samma resultat...

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem
Skrivet av lollol7:

Min "Battlestation"

Funkar det bra att ha skärmarna så där? Har länge tyckt att det ser väldigt brett ut att ha alla bredvid varandra men din lösning skulle kanske kunna fungera för mig.

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mkcn:

Suddig nattbild, men den får duga

http://i49.tinypic.com/1jnucy.jpg

Hah! Den där bakgrundsbilden känner jag igen. Minns hur jag för ganska många (6-7?) år sedan satt och photoshoppade en risig, förmodligen dåligt inskannad, version av den.

Du har inte lusta att ladda upp den?