Tips på spel till helgen

Permalänk
Medlem

Tips på spel till helgen

Hej på er!

Jag har inga direkta planer till helgen, förutom att sitta och nörda mig.

Inför mitt nörderi söker jag tips på ett bra, relativt nytt spel som jag kan sätta tänderna i. Helst ska det inte vara något mmo eller fps, annars är jag öppen för förslag.

Exempel på spel som jag gillar;

- Gta
- Diablo
- God of war
- World of Warcraft
- Max Payne

Tack så mkt på förhand

/Fredric

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikkop:

This!

Som vi alla vet så ligger Helgen i Skyrim

Permalänk
Entusiast

Om du har missat Bioshock 1 och 2 så är det något att sätta tänderna i

Permalänk
Medlem
Skrivet av vexxan:

Hej på er!

Jag har inga direkta planer till helgen, förutom att sitta och nörda mig.

Inför mitt nörderi söker jag tips på ett bra, relativt nytt spel som jag kan sätta tänderna i. Helst ska det inte vara något mmo eller fps, annars är jag öppen för förslag.

Exempel på spel som jag gillar;

- Gta
- Diablo
- God of war
- World of Warcraft
- Max Payne

Tack så mkt på förhand

/Fredric

Dold text

Som sagt, Skyrim, bästa spel jag någonsin spelat. Utöver det så gillar jag Awesomenauts, ~35kr på steamrean just nu).
Borderlands 2, half-life spelen, Hitman, Orcs must die 2 (riktigt roligt tower defense spel, dock väldigt annorlunda från de vanliga TD-spelen). Kan fylla på med massor till, tycker dock dessa borde räcka

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem
Skrivet av vexxan:

Jag har inga direkta planer till helgen, förutom att sitta och nörda mig.

Inför mitt nörderi söker jag tips på ett bra, relativt nytt spel som jag kan sätta tänderna i. Helst ska det inte vara något mmo eller fps, annars är jag öppen för förslag.

Tänker föreslå två beta spel som jag gillar starkt, Firefall och Warframe. Miljöerna och karaktärsdesignen är något utöver det vanliga och jag garanterar många dagar av spelande. Dessutom så ordnar Warframe beta-weekend denna vecka! Bara att joina även om du inte har fått en key.

Permalänk
Medlem

Har du aldrig spelat Skyrim så borde du! Det är ett av de mest underhållande spelen jag någonsin spelat.

Permalänk
Medlem

Testa Path of Exile, det är open beta

pathofexile.com

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

Civilisation 5 tar skitmycket tid utan att man märker av det. Är ganska kul att köra det ibland som omväxling mot de "vanliga" genrena.

Visa signatur

Chassi: NZXT H200 MoBo: Asus X470 Strix CPU: Ryzen 2600X GPU: MSI RTX 2070 RAM: Corsair Vengeance 16 GB PSU: EVGA Supernova G3 550W SSD: Samsung 970 Evo

Permalänk

Spel jag brukar nörda mig med, legue of legends, bf3, borderlands 2, arma2-dayz, lycka till i helgen

Visa signatur

BitFenix Prodigy, Intel i5 3570K, ASRock Z77E-ITX, Cooler Master Silent Pro M2 620W, Evga Gtx 670 ftw, 2x120gb SSD, 1X500gb HDD, 1tb Seagate Barracuda, 16Gb RAM Corsair Vengenz

Permalänk
Medlem

Tack så mycket för alla tips.

Skyrim hade jag faktiskt glömt bort, alltid velat testa. Någon annan är jag som tänker på rimjob när de hör Skyrim?

Hur som helst, det får bli Skyrim till helgen, tack!

Permalänk
Medlem

Borderlands 2 kanske?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Half life 1 med sven coop, eller varför inte lite Hexen 2? kanske lite coop på Quake 1?

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.

Permalänk

Hitman Absolution

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av vexxan:

Hej på er!

Jag har inga direkta planer till helgen, förutom att sitta och nörda mig.

Inför mitt nörderi söker jag tips på ett bra, relativt nytt spel som jag kan sätta tänderna i. Helst ska det inte vara något mmo eller fps, annars är jag öppen för förslag.

Exempel på spel som jag gillar;

- Gta
- Diablo
- God of war
- World of Warcraft
- Max Payne

Tack så mkt på förhand

/Fredric

Tycker helt klart att du ska testa Sleeping Dogs!

Visa signatur

Ryzen 5900x, Noctua NH-D15, ROG Dark Hero VIII, 32GB G.Skill Trident Z Neo, WD Black SN850 2 Tb, Gigabyte 4090 Gaming OC, FD Meshify 2 XL, LG 38GL950G, Varmilo VA109M, Razer Deathadder V2, SteelSeries Arctic 7