[ESO] Friskyttarna rekryterar till Elder Scrolls Online

Permalänk
Medlem

[ESO] Friskyttarna rekryterar till Elder Scrolls Online

Faction: TBA

Hemsida:Friskyttarna.eu

Friskyttarna är ett MMO-community som funnits i en virtuell värld nära dig sedan starten 2010. För tillfället är vi representerade med gillen i LotRO, SWTOR, World of Tanks, Guild Wars 2 och The Elder Scrolls Online. Friskyttarna står för en avslappnad och balanserad syn på spelande där personen bakom tangenterna är viktigare än den digitala karaktär denne reprenterar. Vi har i dagsläget medlemmar av de flesta åldrar, med ett medel någonstans i området kring 30. Även om några verkar ha slutat räkna efter 39.

Vårt mål är att uppleva allt Tamriel har att bjuda på, vilket innebär att vi liksom i Guild Wars 2 kommer klassificera oss som ett PvX-gille. Friskyttarna huserar även spelare som tänkt lägga allt fokus på antingen PvE eller Faction v Faction, så det finns något för alla.

Vi kommer köra grupper till PvP-zonen Cyrodiil, raider, dungeons och annat gruppcontent i spelet. Just gruppspel är något vi generellt uppmuntrar och ägnar oss mycket åt i de sektioner som är aktiva i dagsläget, både i form av raid-/instansgrupper och pvpgrupper.

I skrivande stund har vi samarbeten med Alina, Ownlabel och Manufrog vilket bland annat innebär specialerbjudanden och tävlingar, mer info om dessa finnes på vår hemsida.

Varmt välkommen in på forumet med en ansökan eller ytterligare frågor, länken finner ni här ovanför.

Rekryteringsvideo

Väl mött,
Victor - "Ulmir"

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk

Är man automatiskt medlem i TES:Online om man är medlem i någon annan del av friskyttarna eller måste man ansöka på nytt? (Jag är säker att det stod något om det här i reglerna på friskyttarna men jag är bara en guldfisk (jag glömmer saker))

Permalänk
Medlem

Kommer ihåg att ni gjorde liknande i swtor, det känns som att ni hoppar från spel och spel väldigt mycket..
är det någon seriös clan ni är..det ser mer ut som en community clan?

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Skrivet av Xenoz:

Kommer ihåg att ni gjorde liknande i swtor, det känns som att ni hoppar från spel och spel väldigt mycket..
är det någon seriös clan ni är..det ser mer ut som en community clan?

Precis som V1ctory nämner i den inledande posten, är Friskyttarna är en MMOG community. När det kommer nya onlinespel som fångar ett tillräckligt stort intresse bland våra medlemmar, så öppnar vi upp en ny spelsektion, som nu i fallet med The Elder Scrolls Online.

Men det innebär inte automatiskt att vi lämnar de tidigare spelen. I dagsläget finns Friskyttarna representerade med aktiva gillen i fyra olika MMOGs: Guild Wars 2, SWTOR, World of Tanks och LotRO. Varav det sistnämnda är det massiva onlinespel vi en gång startade med för tre år sedan.

Jag vet inte vilken innebörd du lägger i "seriös". Men precis som original posten antyder, är vi inte hardcore. Tvärtom uppmuntrar och applåderar vi en balanserad syn på spelande, som ger utrymme för ett normalt liv med heltidsarbete, studier, familj, barn och andra intressen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GetzTheGoldfish:

Är man automatiskt medlem i TES:Online om man är medlem i någon annan del av friskyttarna eller måste man ansöka på nytt? (Jag är säker att det stod något om det här i reglerna på friskyttarna men jag är bara en guldfisk (jag glömmer saker))

Skriv en ansökan till den sektion du är intresserad av att gå med i. Självklart går det bra att vara med i flera sektioner men för att göra det lätt för officerarna i respektive sektion så gör en ansökan till de sektioner som är intressanta.

(blev många sektioner där... men hoppas att det blev förståeligt iaf...)

Väl mött!

Visa signatur

ARK Survival | Embers Adrift

Permalänk
Medlem

Låter som ett fantastiskt gille:)

Kommer ansöka med en gång när våra mmos korsar varandra

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hutter:

Låter som ett fantastiskt gille:)

Kommer ansöka med en gång när våra mmos korsar varandra

Skickades från m.sweclockers.com

Kanske redan i TESO?

Även om de inte släppt mycket info verkar ju Zenimax åtminstone ha för avsikt att göra spelet för "alla". Så om du inte redan funderat på att pröva tycker jag definitivt att du ska göra det.

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Medlem

Kanske joinar er i TESO. Var member hos er i RIFT och gillade er.

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Medlem

Tackar, visste inte om att ni fanns före den här tråden och nu när jag precis gett mig på SWTOR är det dags att skaffa en guild. Har tidigare spelat med amerikaner på WOW privatservrar och det har vart svårt att få ihop raidtiderna med vakenhet, barn, jobb och skola. Detta ser ut att vara ett bättre val. Skall ansöka

Permalänk
Medlem

Friskyttarna är ett trevligt mmo community. Har mest lirat lotro med friskyttarna och det gör inget om man tar paus i spelandet i flera månader. Så fort man går ifrån AFK så får man ett glatt välkommet tillbaka

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sasnadan:

Tackar, visste inte om att ni fanns före den här tråden och nu när jag precis gett mig på SWTOR är det dags att skaffa en guild. Har tidigare spelat med amerikaner på WOW privatservrar och det har vart svårt att få ihop raidtiderna med vakenhet, barn, jobb och skola. Detta ser ut att vara ett bättre val. Skall ansöka

Du är väldigt välkommen! SWTOR-sektionen är väldigt aktiv.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Asus P8Z68-V Pro/GEN3 | Corsair DDR3 1600MHz 2x4GB | Intel Core i7 2700K | Samsung 850 EVO 500GB | Crucial m4 128GB |
EVGA GTX 1070 | EVGA SuperNOVA G2 750W |

Permalänk
Medlem

Wohoo! Verkar som om de visar upp en spelbar beta på PAX-east. *håller tummarna*

Permalänk
Keeper of Traditions

Är det endast svenska, eller är det ett internationellt community?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk

Kommer nog tillbaka till mumble lagom till TESO släppet. Vore najs om man kom in i betan också.

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Är det endast svenska, eller är det ett internationellt community?

Endast svenska.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Asus P8Z68-V Pro/GEN3 | Corsair DDR3 1600MHz 2x4GB | Intel Core i7 2700K | Samsung 850 EVO 500GB | Crucial m4 128GB |
EVGA GTX 1070 | EVGA SuperNOVA G2 750W |

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av 73mpl4R:

Endast svenska.

Ahh, synd

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Vi har uppdaterat reglerna för klanspelsforumet, numera ska all rekrytering som en organisation gör ske i en enda tråd.

Fortsättningen på denna rekryteringstråd finns här.