Nintendo försvarar "klen" CPU i Wii U

Permalänk
Medlem

Att sitta och förvänta sig att en spel konsoll, som egentligen bara skall användas med fulla polare, ungar osv ska ha samma prestanda som en dator är idiotiskt, folk borde få en smäll som använder konsoll och spelar skjutspel osv på...

Permalänk
Medlem

Problemet är inte att det faktiskt är lågpresterande hårdvara, utan att dom försvarar skiten och menar att det INTE är det.

Visa signatur

Skärm: Acer Predator X34A • Moderkort: ASUS Maximus V Gene • CPU: Core i5 2500K @ 4GHz • RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB • GPU: ASUS GeForce GTX 1080 • APU: ASUS ROG Xonar Phoebus • SSD: Intel X-25 M 80GB • HDD: WD Caviar Black 1TB, Hitachi Deskstar 1TB

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av MagnusL:

Ett ganska dåligt exempel då bakgrunden är förrenderad

Förrenderad, ja. Men nu ser spelet fortfarande väldigt bra och var i en egen klass även 2002. Modelerna låg rätt långt före sin tid bland konsollerna och likaså ljuseffekterna. Stämningsmässigt det kanske bästa Resident Evil-spelet någonsin dessutom.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon5930:

Förrenderad, ja. Men nu ser spelet fortfarande väldigt bra och var i en egen klass även 2002. Modelerna låg rätt långt före sin tid bland konsollerna och likaså ljuseffekterna. Stämningsmässigt det kanske bästa Resident Evil-spelet någonsin dessutom.

Det är det absolut...och MagnusL hänvisar jag bara till mitt tidigare inlägg här ovan ang. gamers

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk
Medlem

Stör mig verkligen på klyschan "ju sämre hårdvara desto roligare spel". Hur tusan skulle det kunna bli BÄTTRE spel med hårdvara som begränsar spelutvecklarna och tvingar dem att kapa ner AI, spellogik m.m, istället för att kunna göra spelet enligt ursprungsvisionen!?

Permalänk

När det tar sådan tid för att gå in eller ur Nintendo store som det gör så är det en klen CPU.

Det handlar INTE om grafiken, det handlar om hurvida processorn är för slö eller ej, inget mer inget annat.

Svaret
CPU'n är för långsam.

Skulle Wii U vara en färdig dator så skulle det vara en Celeron med 2GB GT210.
Höga siffor på fel plats, ger inte prestanda.

Visa signatur

CPU i9-9900K GPU ASUS RTX 2080 TI Strix OC MB ASUS STRIX Z390-E RAM Corsair VENGEANCE RGB 32GB DDR4 3200MHz Case Fractal Design Define C PSU EVGA G3 850W Cooling Noctua D15
Monitor MSI Optix MAG342CQR SSD Samsung 970 EVO 500GB 860 EVO 500GB 860 QVO 2TB + QVO 4TB PLEX Server 2x HC560 20TB+WD RED 2x10TB+12TB

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Justbecause:

Gamers är ett skämt, de vet inte vad spelglädje är, de gapar bara stort efter grafik hur dåligt ett spel än är

Skickades från m.sweclockers.com

Förstår inte vad du vill få sagt? Jag spelar för det mesta spel baserade på DirectX 6/7/8.

Permalänk
Skrivet av Justbecause:

Gamers är ett skämt, de vet inte vad spelglädje är, de gapar bara stort efter grafik hur dåligt ett spel än är

Ibland måste man gå vidare, man kan inte leva i det förflutna för alltid.
Nintendo för mig gjorde sitt redan 1994 då jag böt till PS och ångrar inte en sekund mitt val.

Vad gällande hårdvara, Nintendo är pinsamma på den fronten, alltid varit och kommer alltid att vara.

Med samma argument kan du likväl hålla dig till ditt NES för alltid medans vi "idiotiska gamers" spelar nya revolutionerande spel, ha ett trevligt spelliv med Nintendo.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus ROG Swift PG348Q | MSI Tomahawk X570 WiFi | AMD Ryzen 5900X | Asus ROG 1000W | Corsair Vengeance 32GB DDR4@3200MHz | MSI GEFORCE® RTX 3080 VENTUS 3X OC EDITION | Fractal Design Meshify S2 | ASUS Xonar Essence STX | Noctua NH-D15 Cromax Black | WD Black SN750 nvme 1TB, KINGSTON KC2500 1TB, Samsung 850 EVO 1TB

Permalänk
Skrivet av fieskmask:

Ibland måste man gå vidare, man kan inte leva i det förflutna för alltid.
Nintendo för mig gjorde sitt redan 1994 då jag böt till PS och ångrar inte en sekund mitt val.

Vad gällande hårdvara, Nintendo är pinsamma på den fronten, alltid varit och kommer alltid att vara.

Med samma argument kan du likväl hålla dig till ditt NES för alltid medans vi "idiotiska gamers" spelar nya revolutionerande spel, ha ett trevligt spelliv med Nintendo.

Skickades från m.sweclockers.com

Med dessa nya starka nya konsoller så kan vi idiotiska gamers spela både nya och emulerade gamla spel.
Det var anledningen till att jag skaffade mig en PSP.
PS3... Den är så slö, tar tio minuter från att jag startart GT5 tills jag är på startlinjen.

Visa signatur

CPU i9-9900K GPU ASUS RTX 2080 TI Strix OC MB ASUS STRIX Z390-E RAM Corsair VENGEANCE RGB 32GB DDR4 3200MHz Case Fractal Design Define C PSU EVGA G3 850W Cooling Noctua D15
Monitor MSI Optix MAG342CQR SSD Samsung 970 EVO 500GB 860 EVO 500GB 860 QVO 2TB + QVO 4TB PLEX Server 2x HC560 20TB+WD RED 2x10TB+12TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av _Merc_:

Nintendo vad hände efter 64an ?

Öh? Gamecube då?

Visa signatur

Aspirerande Nätverk- och Sysadmin
Ryzen 5 1600|Hd 7950|16 GB RAM|
"Går det att installera Linux på den här brödrosten?"

Permalänk
Medlem

Tycker att man får den hårdvaran man betalar för. Läste något om att enheten säljs med förlust så länge man inte köper till 2 spel. Vad skulle resultatet bli med bättre cpu, osv. Folk väntar ändå med att köpa tills priserna går ner och en ännu större förlust för företagen. Vi får se vilken prisbild Sony och Microsoft kommer ha.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av jonnin01:

Tycker att man får den hårdvaran man betalar för. Läste något om att enheten säljs med förlust så länge man inte köper till 2 spel. Vad skulle resultatet bli med bättre cpu, osv. Folk väntar ändå med att köpa tills priserna går ner och en ännu större förlust för företagen. Vi får se vilken prisbild Sony och Microsoft kommer ha.

Tror följande påstående även gäller.. eller i vart fall gällde X360 och PS3an.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Mickesven:

vem bryr sej ifall ett spel har bra grafik ifall det har dålig gameplay/story?

grafik håller en dag

gameplay håller decennier

Håller med till 100%!
Satt och spelade Need For Speed: High Stakes (1999) igår för att få en dos nostalgi och jag har inte haft så kul på väldigt länge!

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Avstängd
Skrivet av fieskmask:

Ibland måste man gå vidare, man kan inte leva i det förflutna för alltid.
Nintendo för mig gjorde sitt redan 1994 då jag böt till PS och ångrar inte en sekund mitt val.

Vad gällande hårdvara, Nintendo är pinsamma på den fronten, alltid varit och kommer alltid att vara.

Med samma argument kan du likväl hålla dig till ditt NES för alltid medans vi "idiotiska gamers" spelar nya revolutionerande spel, ha ett trevligt spelliv med Nintendo.

Vem har sagt att jag har ett Nintendo?! Det framgick ingenstans vad jag hade för platform i mitt uttalande på det jag svarat på

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk
Gallerikonnässör
Skrivet av Justbecause:

Då är det ju tur att Nintendo har valt bort den sortens spel till sina konsoler, som jag skrev tidigare så vänder de sig inte till den målgruppen och har aldrig gjort, utan till familjevänliga spel

Skickades från m.sweclockers.com

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1410406

Visa signatur

Ryzen 5 5600X | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Permalänk
Medlem
Skrivet av Justbecause:

Gamers är ett skämt, de vet inte vad spelglädje är, de gapar bara stort efter grafik hur dåligt ett spel än är

Skickades från m.sweclockers.com

Om man tycker spelglädje är att vifta med en pinne så go for it!

Nintendo är ett skämt sedan Gamecube enligt mig

Permalänk
Medlem

"but at least we think that Wii U performs pretty well." Intressant att tillverkarna själva endast valt hårdvara som gör att deras konsoll fungerar "pretty well" :S

Många säger att det inte är så viktigt att hårdvaran är snabbare då Nintendos inriktning inte är så mycket på att göra spelen lika snygga som andra konsoler och PC kan, men när t.o.m speltillverkare kritiserar konsolen för att hårdvaran är för slö och när man begränsar en konsol som i dagens läge skulle kunnat ha varit med och fightats med de andra konsolerna så enkelt om snabbare hårdvara hade valts. Har man inte då gjort ett dåligt val av hårdvara???

Försvara på ni Nintendo. Ni kommer förmodligen ha kvar er gamla skara Nintendoälskare som står ut med barnsliga karaktärer och blipp-blopp-ljud, men ni kunde ha fått en så mycket större del av marknaden - Dåligt jobbat!!

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frux:

Stör mig verkligen på klyschan "ju sämre hårdvara desto roligare spel". Hur tusan skulle det kunna bli BÄTTRE spel med hårdvara som begränsar spelutvecklarna och tvingar dem att kapa ner AI, spellogik m.m, istället för att kunna göra spelet enligt ursprungsvisionen!?

Enda förklaringen är att man med begränsningar i grafik, AI, spellogik mm MÅSTE fokusera på spelidén i större utsträckning. Ska dock tillägga att det lilla jag har sett av Wii U har inte direkt imponerat. Wow, ett Mario-spel till... Den har vi inte sett förut?

Det stora problemet som jag ser det är att Nintendo först skryter med att det ska komma en massa multiplattformsspel (för att hårdvaran är så kraftig), men redan nu drar spelstudios tillbaka sina titlar från plattformen, troligen för att hårdvaran inte mäktar med en enkel portning. Måste utvecklarna skriva om stora delar av spelet för att hårdvaran inte orkar med portar från ps3 och xbox360, hur blir det inte då när nästa generation av dessa lanseras? Jo, troligen kommer man att ha samma situation som med Wii, fast med en större handkontroll...

Visa signatur

WS: R7 2700x | RTX 2070S | Corsair AX860W | Lian Li PC-O11 Dynamic
Unraid: R7-2700X | GTX1050 | 3U chassi med 20 diskplatser
Servrar: 3x NUC 10 i5 ESX-kluster

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sisyfos:

Håller med till 100%!
Satt och spelade Need For Speed: High Stakes (1999) igår för att få en dos nostalgi och jag har inte haft så kul på väldigt länge!

Det är ett kul spel, men Porsche är snäppet roligare (enligt mig), efter det har NFS-spelen bara varit ren dynga

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk
Medlem

Oh snap!

Skrivet av Frux:

Stör mig verkligen på klyschan "ju sämre hårdvara desto roligare spel". Hur tusan skulle det kunna bli BÄTTRE spel med hårdvara som begränsar spelutvecklarna och tvingar dem att kapa ner AI, spellogik m.m, istället för att kunna göra spelet enligt ursprungsvisionen!?

Så jäkla rätt!

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk
Skrivet av Justbecause:

Det är ett kul spel, men Porsch är snäppet roligare (enligt mig), efter det har NFS-spelen bara varit ren dynga

Skickades från m.sweclockers.com

Märks att du inte lirat Need for Speed Underground 2!

Modda det och du kan få det roligaste bilspelet genom tiderna(subjektiv åsikt från min sida, haka inte upp på det )

Vet inget annat spel du kan bygga en bil så detaljerat(du kan byta bilar ifall man vill) och trimma/ tuna och optimera!

Grymt roligt

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3080Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av lang666:

Spelen som finns till wii u nu är varken fägranna, snygga eller annorlunda. EN klumpig kontroll.
Så vet inte vilka målgrupp dom har riktat in sig på denna gången. Idioter kanske.

Bland de mest korkade kommentarer jag har läst på forumet på ett bra tag. Wii U och dess föregångare har ju totalt annorlunda sätta att rikta sig till spelare än någon av de andra konsolerna utifrån interaktion som kontrollerna ger. Spelen som idag finns till Wii U (mer eller mindre fortfarande launch titles) ser minst lika bra ut som de gör på PS3 och Xbox 360.
Målgruppen varierar stort beroende på spelen. Precis som med Xbox 360 (dance central) så är casual- och partyspel (Family Party, Nintendo Land)väldigt stora. Det finns dock spel för alla smaker och alla genrer!! Själv väntar jag på Dragon Quest X - Mezameshi itsutsu Shuzoku Online, Resident Evil - Revelations och Monster Hunter 3.... Som tur är så kan du även spela äldre spel från Wii då Nintendo har fattat att man faktiskt borde erbjuda bakåtkompabilitet.
När det gäller kontrollern så är det mycket tycke och smak...De flesta jag har talat med, samt recensenterna, säger att den är riktigt skön. Sen finns det jue Pro Controller om du nu inte skulle vara nöjd.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Mr_khyron:

Vist är det trist att varken Sony eller Microsofts nextgen konsoler inte heller kommer ha nog med prestanda för att visa något i 4k.

Ja med tanke på att dom säkert ska räcka typ 7 år igen så är det lite synd. Men det jag syftade på är att Wiin kunde väll åtminståde pungat ut 1080p, det har ändå varit standard rätt länge

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninjaflipp:

Nintendo 64, och GameCube med för den delen, var konsoler inriktade på att ha ordentlig kräm i sig. Både N64 och GC sålde som skräp.

Med Wii så bytte Nintendo riktning och struntade nästan helt i hårdvaran och den har sålt som smör i solsken och siffermässigt så var det den överlägsna vinnaren av den förra / nuvarande generationen. Trots sin kassa prestanda.

Jag klandrar inte Nintendo för hur de går till väga med tanke på att det tycks funka alldeles utmrärkt. Samtidigt ser jag gärna lite mer kraft i konsolerna själv.

Å andra sidan så hade wii med hästlängder minst antal sålda spel per konsol, det är löjligt låga siffror, har för mig att det är i snitt 1,5 spel sålda per konsol. Anledningen till att konsolen sålde så bra vara bara för att man kunde vifta på armarna för att styra sitt spel, något nytt helt enkelt. Folk älskar nya grejer...

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Justbecause:

Dagens gamers är ett skämt, de vet inte vad spelglädje är, de gapar bara stort efter grafik hur dåligt ett spel än är

Skickades från m.sweclockers.com

Japp, i stort sett sant. Det ska vara höga, stora siffror så är allt fantastiskt.

Tror inte ens de flesta lirar spelen många timmar utan de kör det som ett grafikdemo, hypar upp nån effekt eller två och slänger det åt sidan och tankar ner nåt nytt.

Högt klockad och många cores CPU my ass, mjukvaran på den är dåligt optimerad och bara matar trianglar i hög hastighet.

Visa signatur

|[●▪▪●]| #Lekburk#: Ryzen 3700X >-< GB-X570-AE >-< 32GB DDR4 >-< MSI RTX 3070 >-< 970 EVO 1TB SSD>--
--< Arctic Freezer 34 >-< FD Define R4 >-< Seasonic F.+ 650W >-< Acer XF270HUA >-< AOC Q2778VQE >--
#Servering#: Ryzen 1700@3,6GHz >-< Prime X470 Pro >-< 16GB DDR4 >-< GTX 1030 >-< 970 EVO 500GB SSD >--
--< Stockkylare >-< Antec P182 >-< Silver Power 600W >-< Samsung 245T |[●▪▪●]|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mickesven:

vem bryr sej ifall ett spel har bra grafik ifall det har dålig gameplay/story?

grafik håller en dag

gameplay håller decennier

Det är ingen som påstått något annat heller, så jag vet inte riktigt vem du försöker övertyga?

Vad vi som kritiserar Wii U har påstått är att spel X hade blivit bättre om det kunnat ha både bra grafik och bra gameplay, än vara begränsat till bara bra gameplay.

Dessutom krävs ofta bra hårdvara även för att kunna åstadkomma bra gameplay.

Beräkningar, Stora öppna världar att utforska, AI, Rätt stämning med vädereffekter osv, bra ljud. Allt detdär kräver hårdvara och räknar jag mer till gameplay + spelkänslan än ren grafik.

Självfallet finns det undantag, men att begränsa utvecklarna med värdelös hårdvara än knappast någon garranti för att gameplay kommer bli bättre, snarare tvärt om!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SwedenVirre:

Märks att du inte lirat Need for Speed Underground 2!

Modda det och du kan få det roligaste bilspelet genom tiderna(subjektiv åsikt från min sida, haka inte upp på det )

Vet inget annat spel du kan bygga en bil så detaljerat(du kan byta bilar ifall man vill) och trimma/ tuna och optimera!

Grymt roligt

Jo det har jag, och det är absolut inte bra, Most Wanted som kom efter sänkte serien ytterligare ett hack...skulle kunna säga samma sak som dig om vi ska basera allt på antaganden, "det märks att du inte spelat NFS Porsche"

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MY ATTITUDE IS A RESULT OF YOUR ACTIONS! SO IF YOU DON'T LIKE MY ATTITUDE, BLAME YOURSELF!!

Permalänk
Medlem

Blev och blir inget Wii U för min del. (Och då är jag en ganska stor Nintendo-nörd, med NES, Super Nintendo, Nintendo 64 och Nintendo Wii liggande på hyllan där hemma, med ca 10 spel till varje.)

Att Wii U är svag gör mig inget "egentligen", dock kan jag förstå varför vissa ogillar det - Det finns ju 'seriösa' spel som t.e.x. Assassins Creed III till Wii U ute nu, och hur bra är grafiken/hur bra är flytet jämte sina konkurrenter? (både nuvarande gen. och nextgen.)

Det som dödade Wii U för mig är 3 saker:
- Plattformen i sig, jag tycker helt enkelt inte om spelmekaniken och handkontrollen.
- Rörelse-sensorn. De roligaste spelen till Wii är de som inte/knappt nyttjar motion-tekniken. Den är bristfällig och irriterande imo.
- liksom med Wii så förväntar jag mig inga storslagna titlar, utan det blir mest barn/party-spel. Inget fel med det egentligen, men vill jag spela just party-spel så har jag fortfarande N64 och Nintendo Wii, och dessa två konsoler funkar ypperligt för mig.

Lägg då som sagt på att det är en svag GPU och CPU (återigen är det inget fel med detta i sig, så länge den klarar uppgiften) så känns Wii U lite som en förlorare i min bok redan. I synnerhet nu när Xbox och PS också har börjat leka med rörelse-teknik.

Skrivet av thorsama:

Å andra sidan så hade wii med hästlängder minst antal sålda spel per konsol, det är löjligt låga siffror, har för mig att det är i snitt 1,5 spel sålda per konsol. Anledningen till att konsolen sålde så bra vara bara för att man kunde vifta på armarna för att styra sitt spel, något nytt helt enkelt. Folk älskar nya grejer...

Helt riktigt.
Wii sålde bra, men sålde samtidigt väldigt få spel per konsol jämfört med PS3 och Xbox 360.

Wii är det spel jag själv har minst spel till, men även med mina ynka 9 titlar är jag en klar statistisk anomalitet:
- Mario Galaxy
- Mario Galaxy 2
- Mario Bros
- Super Smash Brawl
- Kirbys Epic Yarn
- Donkey Kong Country Returns
- Zelda: Twilight Princess
- Zelda: Skyward Sword.
(-Wii Sports, men jag räknar inte med detta av naturliga anledningar)

Som synes så tillhör spelen även samma nisch, nämligen "Mario med vänner", och alla spelen kunde egentligen varit köpta till N64...
Inga nyttjar heller rörelse-tekniken till 100%, Skyward Sword är undantaget och är även det spel jag spelat minst.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thorsama:

Å andra sidan så hade wii med hästlängder minst antal sålda spel per konsol, det är löjligt låga siffror, har för mig att det är i snitt 1,5 spel sålda per konsol. Anledningen till att konsolen sålde så bra vara bara för att man kunde vifta på armarna för att styra sitt spel, något nytt helt enkelt. Folk älskar nya grejer...

Jo sett lite olika siffror här och var, vissa visar låga vissa visar enormt höga så det är lite svårt att säga vilka siffror som stämmer.

T.ex. VGChart stastestik för antal sålda spel per konsol http://www.vgchartz.com/analysis/platform_totals/Tie-Ratio/Gl... vist ta detta också med en gnutta salt då det garanterat inte stämmer heller.

Men ja jag vet att jag läste någonstans på någon site för en månad sedan som visade att antal sålda spel per konsol låg runt 2 för alla plattformar mer eller mindre, men den lät misstänksamt låg.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Justbecause:

Jo det har jag, och det är absolut inte bra, Most Wanted som kom efter sänkte serien ytterligare ett hack...skulle kunna säga samma sak som dig om vi ska basera allt på antaganden, "det märks att du inte spelat NFS Porsche"

Skickades från m.sweclockers.com

Need for Speed: Porsche Unleashed var väl det sista bra spelet i den franchisen....