"Pvp" till varje pris?

Permalänk
Medlem

"Pvp" till varje pris?

Sätter foten i pottan frivilligt men måste fråga.

Lirar alliance på en server som nästan drunknar i horde. Går nästan inte att lira/questa. Får räkna med varje gång att mycket "hämta lik" kommer det bli.

Jag erkänner, jag kan inte pvpa och spela roll när man kan få många på sig. Till och med erfarna pvpare i guilden börjar tröttna.

Tänkte lira idag på morgonen med tanke på att det kanske skulle vara lugnare men hej. Första som hände var, in i grotta i kun-lai med altgubben. Möter en hordehunter, level90 som kommer med hela grottan efter sig. Han/hon släpper allt för att nita mig när jag slogs med mobs i grottöppningen.

Spotta inte på mig nu men jag bara undrar vad meningen är annat än just min reaktion idag, att lacka ur till ingen nytta. Lirade ett par timmar och har dött åtta gånger på hordes.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Så varför spela på en pvp server ?
Flytta över till en vanlig server så kan du pvp'a när du vill istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beginner:

Sätter foten i pottan frivilligt men måste fråga.

Lirar alliance på en server som nästan drunknar i horde. Går nästan inte att lira/questa. Får räkna med varje gång att mycket "hämta lik" kommer det bli.

Jag erkänner, jag kan inte pvpa och spela roll när man kan få många på sig. Till och med erfarna pvpare i guilden börjar tröttna.

Tänkte lira idag på morgonen med tanke på att det kanske skulle vara lugnare men hej. Första som hände var, in i grotta i kun-lai med altgubben. Möter en hordehunter, level90 som kommer med hela grottan efter sig. Han/hon släpper allt för att nita mig när jag slogs med mobs i grottöppningen.

Spotta inte på mig nu men jag bara undrar vad meningen är annat än just min reaktion idag, att lacka ur till ingen nytta. Lirade ett par timmar och har dött åtta gånger på hordes.

normal server är lösningen eller byta till en mer balanserad pvp server :/

det du nämner är en av anledningarna varför jag slutade spela wow, kan inte längre försvara mig när jag gör dailies eftersom mitt pve gear inte fungerar alls i pvp längre eftersom det saknar "pvp power" ...........

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk

Testa spela på outland 70% allys å 30% horde lol

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Sötast

Mängden barn & griefers är tyvärr det du stöter på i min mening.

Som en oldschool gamer så går jag aldrig på någon som är under min egen level, finns ingen mening med det är bara otrevligt och trist.

En level 90 är 4 gånger starkare än en 87a... så varför ens bry sig, ingen utmaning, ingen vinst, ingen nytta... Bara 100% blöja.

Permalänk
Medlem

Vet inte, siffermässigt, hur fördelnngen är på Twiligt's Hammer men det är oerhört många hordes i områden som man kan vara ensam allie i.

Vad gäller servrar. Jodå, om guilden ville byta så men guilden är rotad på TH så bara för att jag flippar på att dö X ggr per spelvända så stannar nog guilden men börjar höra mer och mer hur trötta folk är på hordes som är som rabiessmittade vargar.

Mest förnedrande är klassikern där en level 90 står bredvid, redo att hoppa in när någon som är någon level under en börjar slå på mig. Min pvp består nu förtiden att rulla tummarna medans min hp går ner.

Kan se roligt ut. Min gubbe rör sig inte men hordes hoppar runt och använder alla tricks de har för att dräpa mig.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Som du själv skrev, meningen är precis det han lyckats med.
Störa folk.

Permalänk
Medlem

Som sagts, byt server. Jag gillar PvP och kör mycket battlegrounds, men är enbart på på PvE-realms för jag vill kunna slappna av och ta det lugnt när jag gör annat.

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Medlem
Skrivet av valiant:

Som sagts, byt server. Jag gillar PvP och kör mycket battlegrounds, men är enbart på på PvE-realms för jag vill kunna slappna av och ta det lugnt när jag gör annat.

Håller med. Spelar också en massa Pvp men spelar på en Pve server. Gillar Pvp men när jag vill mina eller köra dailies etc så vill jag helst göra det ostört. Vill man sen world pvpa är det bara att pvp flagga sig.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Lite svårt att byta server. Guilden nöter raids merparten a tiden och är ganska rotad på TH. Jag som är gammelmedlem i guilden och trivs bra.

Även om en del gnäller på hordes "hoppa på allt" attityd så är det TH i hjärta och kropp. Om jag byter själv blir jag just det, själv/ensam.

Vi började lira på warsongservern när wow släpptes men den togs i princip över av rysstalande så blizz erbjöd folk att lämna efter något år och då hoppade vi till TH.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

På Bladefist där jag håller till så har det tills nu varit bra balanserat men det verkar som om flera allyguilds har flyttat för känslan är att det är rätt mycket mer horde nu på servern. Jag brukar klara mig rätt bra ändå med min main eftersom han har fullt maleviolent gear (HP 400 obuffad som ren armsdps) och det brukar vara så att hordelirarna kollar in mig lite och sedan flyger iväg :). Däremot har jag haft samma problem som du på Maelstrom där jag kör en BEDK. Där är det mycket mer allys och det sker en del gankning där men nu börjar min gubbe få bra gear också så han får mestadels vara ifred numera.

Jag går aldrig på någon som är level elller levels under mig och jag försöker aldrig att störa någon när dom questar. Jag tycker fortfarande att det är kul att lira på pvp servers men det kanske ändrar sig det där. Vi får väl se

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beginner:

Sätter foten i pottan frivilligt men måste fråga.

Lirar alliance på en server som nästan drunknar i horde. Går nästan inte att lira/questa. Får räkna med varje gång att mycket "hämta lik" kommer det bli.

Jag erkänner, jag kan inte pvpa och spela roll när man kan få många på sig. Till och med erfarna pvpare i guilden börjar tröttna.

Tänkte lira idag på morgonen med tanke på att det kanske skulle vara lugnare men hej. Första som hände var, in i grotta i kun-lai med altgubben. Möter en hordehunter, level90 som kommer med hela grottan efter sig. Han/hon släpper allt för att nita mig när jag slogs med mobs i grottöppningen.

Spotta inte på mig nu men jag bara undrar vad meningen är annat än just min reaktion idag, att lacka ur till ingen nytta. Lirade ett par timmar och har dött åtta gånger på hordes.

Är det inte du som gjorde ett aktivt val att spela på en PVP server? Den som ger sig in i leken får leken tåla. Klarar du inte av att hela tiden blir attackerad och störd när du slaktar monster så är nog PVP inget för dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thiesen:

Är det inte du som gjorde ett aktivt val att spela på en PVP server? Den som ger sig in i leken får leken tåla. Klarar du inte av att hela tiden blir attackerad och störd när du slaktar monster så är nog PVP inget för dig.

Som sagt, guilden valde när wow kom att lira på pvpserver. Inget val av mig, ville jag fortsätta lira med dem var det bara att hänga med, iofs så var ju det mitt val då. Men servern var då mer balanserad, warsong som vi började på men som vi fick byta från för det blev en "rysk server" och sen TH.

Obalansen idag på TH är ordentligt sne'. Om du hade lirat alliance på den servern hade du förstått min fråga om varför detta ständiga påhoppandet på lögre levelmotståndare och ccandet.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Kan det vara stormcloak?

Visa signatur

GeForce GTX 275. AMD Phenom II X4 640 3ghz. Gigabyte m720-us3. 4GB Ram. Samsung Syncmaster 24" 2ms. Astro A40. Razer Lycosa. Razer Deathadder.

Data = Information, inte dator.

Permalänk
Skrivet av Beginner:

Sätter foten i pottan frivilligt men måste fråga.

Lirar alliance på en server som nästan drunknar i horde. Går nästan inte att lira/questa. Får räkna med varje gång att mycket "hämta lik" kommer det bli.

Jag erkänner, jag kan inte pvpa och spela roll när man kan få många på sig. Till och med erfarna pvpare i guilden börjar tröttna.

Tänkte lira idag på morgonen med tanke på att det kanske skulle vara lugnare men hej. Första som hände var, in i grotta i kun-lai med altgubben. Möter en hordehunter, level90 som kommer med hela grottan efter sig. Han/hon släpper allt för att nita mig när jag slogs med mobs i grottöppningen.

Spotta inte på mig nu men jag bara undrar vad meningen är annat än just min reaktion idag, att lacka ur till ingen nytta. Lirade ett par timmar och har dött åtta gånger på hordes.

PvP-servers på WoW är ju så jäkla dumma, vad är poängen? Det enda skälet att aktivt välja en PvP server (aldrig spelat på annat än PvP server, men då kom jag ifrån spel där world-pvp faktiskt fungerade) är för att man vill griefa. Har inget problem med griefing men när man inte kan ta ut någon vedergällning senare så är det bara drygt. WoW funkar inte för World-pvp.

Det kan vara riktigt roligt när det är en jämn fight men det är det väldigt sällan. Skillnaden mellan högsta level + lite gear mot lägre level (eller högsta level med sämre gear) är ju helt jävla sjukt stor. Det ger inga positiva effekter alls, bara idioter som vill ha OMG MORE NUMBERS! BIGGER NUMBERS! tycker det är bra. Skulle vara så mycket roligare om det var mer skill än item-based. (hur mycket HP är normalt i MoP nu? 500k mot 5k i vanilla? lol)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Beginner:

Sätter foten i pottan frivilligt men måste fråga.

Lirar alliance på en server som nästan drunknar i horde. Går nästan inte att lira/questa. Får räkna med varje gång att mycket "hämta lik" kommer det bli.

Jag erkänner, jag kan inte pvpa och spela roll när man kan få många på sig. Till och med erfarna pvpare i guilden börjar tröttna.

Tänkte lira idag på morgonen med tanke på att det kanske skulle vara lugnare men hej. Första som hände var, in i grotta i kun-lai med altgubben. Möter en hordehunter, level90 som kommer med hela grottan efter sig. Han/hon släpper allt för att nita mig när jag slogs med mobs i grottöppningen.

Spotta inte på mig nu men jag bara undrar vad meningen är annat än just min reaktion idag, att lacka ur till ingen nytta. Lirade ett par timmar och har dött åtta gånger på hordes.

Byt till PVe server där kan du va säker o plocka dina blommor och rulla tummarna ifred...
Seriöst..

Det handlar om att provosera folk i world pvp! Dvs gank samma person 10-20 ggr i rad och campa hans corpse i timmar så att han tar dig sina kompisar/guildvänner och tillslut har man lyckats få fram riktigt rolig meningslös slakt mellan 2 factions som kan pågå en hel kväll om man har tur.
Det är helt enkelt meningen med PVP servers...
Kom inte och säg att man ska PVPa i Battlegrounds/Arena för det kan man göra på sidan om "world PVP"
Ja det är orättvist att man dödar folk med sämre saker eller lägre level. Men det är fruktansvärt roligt att göra folk arga.

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thiesen:

Är det inte du som gjorde ett aktivt val att spela på en PVP server? Den som ger sig in i leken får leken tåla. Klarar du inte av att hela tiden blir attackerad och störd när du slaktar monster så är nog PVP inget för dig.

fast det exempel som togs upp av trådskaparen är inte pvp, det är enbart blöjgrief. Pvp är när det finns någon som helst chans mot den andra. Och om en level 90 attackerar något som är under denna så handlar det om något helt annat än player versus player.

En snygg lösning skulle vara att så fort en hög level attackerar en lowbie så sjunker dess hp till under låglevel karaktären. Så om man vill one shota noobs så får man räkna med hamna på minus när det gäller ens egna hp.

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

Spelade länge på PvP-servrar eftersom kompisarna av någon anledning insisterade på det. Men sen när det blev mindre gemensamt spelande så bytte jag till PvE och har aldrig någonsin ångrat mig, tvärtom. World PvP i WoW ger helt enkelt ingenting förutom griefing.

Ja såklart kunde det vara kul vid nåt tillfälle att smyga upp på folk och var lite "busig" på PvP-server men det vägde inte upp för alla de gånger man bara ville questa och blev påhoppad själv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av joshoa:

Byt till PVe server där kan du va säker o plocka dina blommor och rulla tummarna ifred...
Seriöst..

Det handlar om att provosera folk i world pvp! Dvs gank samma person 10-20 ggr i rad och campa hans corpse i timmar så att han tar dig sina kompisar/guildvänner och tillslut har man lyckats få fram riktigt rolig meningslös slakt mellan 2 factions som kan pågå en hel kväll om man har tur.
Det är helt enkelt meningen med PVP servers...
Kom inte och säg att man ska PVPa i Battlegrounds/Arena för det kan man göra på sidan om "world PVP"
Ja det är orättvist att man dödar folk med sämre saker eller lägre level. Men det är fruktansvärt roligt att göra folk arga.

Du behöver ju en örfil av episka mått
World PVP har ingenting med det du talar om att göra. PVP som helhet har ingenting med det du säger att göra. Att fjanta runt och hoppa på folk som inte ens har en chans att stå emot är inte bättre än att gå runt på stan och sparka hundvalpar. Det är ingen utmaning, leder inte till någonting och ger inte någonting. Det är precis meningslöst. Det är lite som att fira och finna nöje i att man lyckades knyta sina skor. Yay, vilken bedrift...

PVP handlar om utmaningar, om att pröva sig själv mot någonting annat än förutsägbara datorstyrda saker. Det handlar om att vara bättre och/eller bli bättre än sin motståndare. Kan man inte gå därifrån och känna att man åstakommit någonting som det inte var säkert att man skulle lyckas med så är det helt meningslöst. Nu kanske jag är elak, men sådana här genomkorkade uttalanden gör mig redigt sur och hade du någonsin spelat någonting där PVP faktiskt fungerat och där spelet var fullt av fungerande människor istället för småaktiga smyg-sociopater så hade du förstått detta. Men med tanke på nöjet du verkar finna i att uppföra dig som ett arsle så är det nog för mycket att förvänta sig.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av belga:

Du behöver ju en örfil av episka mått
World PVP har ingenting med det du talar om att göra. PVP som helhet har ingenting med det du säger att göra. Att fjanta runt och hoppa på folk som inte ens har en chans att stå emot är inte bättre än att gå runt på stan och sparka hundvalpar. Det är ingen utmaning, leder inte till någonting och ger inte någonting. Det är precis meningslöst. Det är lite som att fira och finna nöje i att man lyckades knyta sina skor. Yay, vilken bedrift...

PVP handlar om utmaningar, om att pröva sig själv mot någonting annat än förutsägbara datorstyrda saker. Det handlar om att vara bättre och/eller bli bättre än sin motståndare. Kan man inte gå därifrån och känna att man åstakommit någonting som det inte var säkert att man skulle lyckas med så är det helt meningslöst. Nu kanske jag är elak, men sådana här genomkorkade uttalanden gör mig redigt sur och hade du någonsin spelat någonting där PVP faktiskt fungerat och där spelet var fullt av fungerande människor istället för småaktiga smyg-sociopater så hade du förstått detta. Men med tanke på nöjet du verkar finna i att uppföra dig som ett arsle så är det nog för mycket att förvänta sig.

Oja oja oja
Det fungerar riktigt bra att ganka folk här och där för att bringa en hel guild till ett ställe och vipps har man lite worldpvp med äkta hat
Vi pratar om World Of Warcraft antar jag, och jo jag har spelat pvp sedan EU betan 2004.

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av joshoa:

Oja oja oja
Det fungerar riktigt bra att ganka folk här och där för att bringa en hel guild till ett ställe och vipps har man lite worldpvp med äkta hat
Vi pratar om World Of Warcraft antar jag, och jo jag har spelat pvp sedan EU betan 2004.

Du är ju inte på riktigt.
Och nej jag pratar inte World of Warcraft. Jag sade spel med fungerande PVP, inte praktexemplet på icke-fungerande pvp.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av belga:

Du är ju inte på riktigt.
Och nej jag pratar inte World of Warcraft. Jag sade spel med fungerande PVP, inte praktexemplet på icke-fungerande pvp.


Forum > Spel > Massiva onlinespel -World of Warcraft

Tyvärr är det så här WOW "world-PVP" alltid varit... Spelet är inte ens skillbaserat så det är inget att grina över heller om man förlorar nångång...
Det är ändå fruktansvärt roligt o ganka folk nu och då, På samma sätt det var roligt att scamma folk på mats i vanilla tiden

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem

PvP illustrerar väldigt bra hur det även kan fungera ute på t.ex. arbetsplatser också.
För det finns två metoder man kan nyttja för att framstå som duktig. Antingen kämpar man på, lär sig saker och utvecklas på riktigt. Eller så försöker man trycka ned andra och förringa vad de gör för att på så sätt skapa illusionen av att man själv framstår som duktigare i jämförelse.

Personer som systematiskt roar sig med att ganka lowbies är som de sistnämnda anser jag, de göder sitt ego och känner sig starka genom att trycka ned sin omgivning.

Obs, sedan kan jag förstå och respektera de som vill döda nån enstaka lowbie ibland ändå eller döda andra lagets npcer när man är på genomresa för det ska trots allt råda en konflikt i WoW-världen. Men campar man och terroriserar samma person om och om igen blir det något helt annat tycker jag.

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Medlem

Varför spela wow ? Handlar bara om hur mycket riktiga pengar man är beredd att spendera

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Avstängd

Men herregud, kill or be killed! Vad är det för saker jag hör!

Självklart ska man döda allt och alla på en PVP-server. Man dödar i förebyggande syfte. Alliance ska vara starkare än Horde, och därför dödar du dom för att dom segare ska uppnå lategame content före ditt lag gör. Älskar att döda låglevlade och höglevlade, var dock bättre förr när man som lvl 50 kunde spöa 65or osv, nu är det 3 lvls +/- annars blir det svårt att döda

Kill or be killed som sagt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Behind900:

Varför spela wow ? Handlar bara om hur mycket riktiga pengar man är beredd att spendera

WoW är ju inte precis pay to win, så det enda man spenderar är 100kr i månaden.

Visa signatur

Gaming: MSI X570 MPG Gaming Plus -- AMD Ryzen 9 5900X -- Sapphire Radeon RX 6800 XT NITRO+ -- G.Skill 32GB 3600MHz CL14 -- Samsung 960 EVO 1TB -- 2x ASUS MG278Q -- Arch-based EndeavourOS
VR: ASRock B550M-ITX/ac -- AMD Ryzen 5 5600G -- ASUS RTX 3070 -- Corsair 16GB 3600MHz CL18 -- Kingston A2000 250GB -- Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av oouhdawg:

Kill or be killed som sagt!

Inser du själv inte motsägelsen i det du skriver. "Kill or be killed" är en kommentar som får mig skratta om man föreställer sig en lvl 90 som hoppar på en stackars lvl 30 upprepade ggr.
Om du däremot är i farozonen att kunna vara hotad av andra parten, DÅ förstår jag den attityden. Annars blir det lite som en elefant som trampar ihjäl myran för tänk om myran skulle försöka strypa dig.

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av oouhdawg:

Men herregud, kill or be killed! Vad är det för saker jag hör!

Självklart ska man döda allt och alla på en PVP-server. Man dödar i förebyggande syfte. Alliance ska vara starkare än Horde, och därför dödar du dom för att dom segare ska uppnå lategame content före ditt lag gör. Älskar att döda låglevlade och höglevlade, var dock bättre förr när man som lvl 50 kunde spöa 65or osv, nu är det 3 lvls +/- annars blir det svårt att döda

Kill or be killed som sagt!

Helt rätt !!!

ni andra kan sluta grina eller sluta spela på pvpservers...

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Inaktiv

Har samma problem när jag vill explora maps i battlefield 3.. hela jävla tiden ska det komma någon noob och börja skjuta på mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av joshoa:

Helt rätt !!!

ni andra kan sluta grina eller sluta spela på pvpservers...

Läst några av dina kommentarer och du är verkligen typen av spelare som jag verkligen älskar att möta i wow. Följande scenario har hänt dig. Du kommer med din level 90 och ska pvp:a lite. Du drar till ett låg level område för att får lite WORLD F pvp. Du börjar ganka folk långt under din karaktärs nivå. Till slut gankar du en alt ett par gånger för mycket. Spelaren med alt:en tröttnar och loggar in med sin main och fullkomligt krossar din gubbe. Du pallar inte med utmaningen och loggar ut efter att ha blivit föromjukad ett par gånger för mycket.
True story.

Pvp i Wow var när man skulle ner till mc med sitt guild. 40 stycken level 60 som råkar på ett lika stort guild men från motsatta sidan. BAM! där har du pvp som är jämn och rolig. Inte fåneriet du verkar förespråka

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm