Permalänk
Medlem
Skrivet av XboxGamern:

hur många procent är det nu?

Enligt min gissning så släpps det om 15 minuter

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zache_:

Om du istället räknar så som du kom på var rätt, när blir den färdig då tror du? Nu är det ju en halvtimme mer än vad du först trodde, kan det bli ytterliggare en timma eller handlar det om minuter?

18.00

Permalänk
Medlem

Bara en liten fråga, har googlat ett tag och försökt hitta om
man kan spara all data såsom kontakter, data på telefonen och liknande via iTunes, men är det bara att trycka på "säkerhetskopiera"?
Eller är det i huvud taget möjligt att lägga in den datan via iTunes (om det nu går) på en jailbreakad lur?

Vill gärna ha jailbreak, men vore surt om man måste lägga in kontakter och liknande.
Är helt ny vad det gäller sånt här. Sitter även på en iPhone 5 vilket jag gissar på inte spelar så stor roll.

Visa signatur

l Antec Three Hundred l Corsair CX 600W l 2x4+2x2=12 gb 1600mhz
l XFX Radeon HD 6950 2Gb l Gigabyte GA-990XA-UD3 l AMD Phenom II x6 3,2ghz
l Noctua NH-U9B SE2 l Verbatim 120Gb ssd l 1tb 7200rpm

Permalänk
Skrivet av Koffe_93:

Bara en liten fråga, har googlat ett tag och försökt hitta om
man kan spara all data såsom kontakter, data på telefonen och liknande via iTunes, men är det bara att trycka på "säkerhetskopiera"?
Eller är det i huvud taget möjligt att lägga in den datan via iTunes (om det nu går) på en jailbreakad lur?

Vill gärna ha jailbreak, men vore surt om man måste lägga in kontakter och liknande.
Är helt ny vad det gäller sånt här. Sitter även på en iPhone 5 vilket jag gissar på inte spelar så stor roll.

det du har på din telefon nu försvinner inte när du jailbreakar, det är om något skulle gå snett under jailbrake processen du vill ha backup

Permalänk
Medlem
Skrivet av XboxGamern:

hur många procent är det nu?

99.9261 :+)

Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4,2GHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X - Corsair LPX 16GB, DDR4 3000Mhz - ASUS PRIME Z270-A - Fractal Design Define R5 - Cooler Master 212 EVO - Corsair AX860 80+ Platinum - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB, Samsung 960 EVO 250GB - Kingston v400 120 GB - Windows 10 Pro 64-bit
2x Dell U2515H IPS 1440p - ath-m50x & Mod Mic - Asus STX - Oculus Rift + Touch

Permalänk
Medlem
Skrivet av XboxGamern:

det du har på din telefon nu försvinner inte när du jailbreakar, det är om något skulle gå snett under jailbrake processen du vill ha backup

Aha den tackar jag för
Trodde att man drog i en helt ny mjukvara då man jailbreakar så att appar och all data försvinner, men då är det ju bara att köra på

Hoppas dock det kommer ut idag.

Visa signatur

l Antec Three Hundred l Corsair CX 600W l 2x4+2x2=12 gb 1600mhz
l XFX Radeon HD 6950 2Gb l Gigabyte GA-990XA-UD3 l AMD Phenom II x6 3,2ghz
l Noctua NH-U9B SE2 l Verbatim 120Gb ssd l 1tb 7200rpm

Permalänk
Medlem
Skrivet av XboxGamern:

hur många procent är det nu?

99.96%

Permalänk
Medlem

Är det någon här som skulle kunna köra ett snabbtest när JB är ipetat;

Omstart - untethered

Cydia

Annat som upptäcks.

Tackar i förväg !

Visa signatur

Sapere Aude

Permalänk
Medlem
Skrivet av Koffe_93:

Aha den tackar jag för
Trodde att man drog i en helt ny mjukvara då man jailbreakar så att appar och all data försvinner, men då är det ju bara att köra på

Hoppas dock det kommer ut idag.

Har hört att det är rekommenderat att göra en "factory reset" för att verkligen slippa bekymmer när man Jailbreakar, tror själv att jag skall göra det nu.. Om inte annat borde man ju få lite mer fart i telefonen.

Permalänk

Lagom fint på twitter

Permalänk
Skrivet av XboxGamern:

hur många procent är det nu?

99.98 %!!!

Permalänk
Medlem

100%

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Nu jävlar.

Visa signatur

Intel i5-11400F | Gigabyte Z590I Aorus Ultra | ASUS RTX 3060 Dual V2 OC | Corsair Vengeance LPX 16 GB
Samsung 980 Pro 1 TB | Seagate Exos 7E8 8 TB | WD Red 2 TB | Fractal Design Define Nano S | Fractal Design Ion+ 660W

Permalänk
Medlem

Gränsen för antalet sidvisningar har överskridits för webbplatsen. Försök igen senare. Mer information finns i hjälpen om Google Sites....

Permalänk
Medlem

DÄRJA!

Visa signatur

ESXi kluster: ca 250GB RAM, 32 kärnor
Filserver: 2U 12 bay Chenbro, 2x Xeon E5530, 72GB DDR3 ECC, 12x 2TB WD Red, 2x 120GB SSD, OmniOS
Spelrigg: Asus Sabertooth X79, 3930k, Gigabyte GTX680, 32GB DDR3, 64GB SSD, 5TB HDD

Permalänk
Medlem

asdfasedgadg

NUUU!!!!!!!!!!

Visa signatur

AMD 3700X | ASUS Rog Strix B450-F | 16GB G.Skill 3400 Mhz | ASUS Rog Strix RTX 2070 Super |

Permalänk
Medlem

Någon som fick ner det ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Computerguy:

Någon som fick ner det ?

Nope

Visa signatur

Sapere Aude

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4,2GHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X - Corsair LPX 16GB, DDR4 3000Mhz - ASUS PRIME Z270-A - Fractal Design Define R5 - Cooler Master 212 EVO - Corsair AX860 80+ Platinum - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB, Samsung 960 EVO 250GB - Kingston v400 120 GB - Windows 10 Pro 64-bit
2x Dell U2515H IPS 1440p - ath-m50x & Mod Mic - Asus STX - Oculus Rift + Touch

Permalänk

fick ni upp nedladdnings länkar?

Permalänk
Medlem

Glöm det såg inte lol

Permalänk
Medlem

Här finns en mirror till Windowsversionen: http://www.mediafire.com/?pjgt8gbqp6t9h8p

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Permalänk
Permalänk
Medlem

Man får väll förvänta sig att Cydias servrar kommer crasha

Permalänk

Nu släpptes det!

Edit: jag kör på 6.0.1 nu, ska jag uppdatera till 6.1?`För det funkar väl för alla 6.X

Permalänk
Medlem

100%

Visa signatur

=)