Permalänk
Medlem
Skrivet av kid_orange:

Finns en utsatt tid om allt går som det ska så släpps den 19.00 svensk tid

Tackar, tackar för informationen!

Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4,2GHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X - Corsair LPX 16GB, DDR4 3000Mhz - ASUS PRIME Z270-A - Fractal Design Define R5 - Cooler Master 212 EVO - Corsair AX860 80+ Platinum - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB, Samsung 960 EVO 250GB - Kingston v400 120 GB - Windows 10 Pro 64-bit
2x Dell U2515H IPS 1440p - ath-m50x & Mod Mic - Asus STX - Oculus Rift + Touch

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av kid_orange:

Cool, hoppas det inte är en fejk announcement.

Permalänk

Det är av dev teamet själva så det ska vara legit.

Permalänk

Dock kan saker strula Men får hoppas på det bästa.

Permalänk

Folks, jag har gått igenom 3Gs, 4:an och sitter nu på 4s. Har aldrig jailbreakat och undrar kort och gott: Har jag "missat" något?

Hur man jailbreakar gissar jag att jag hittar på google, men skulle folket kunna skriva vad ni "gör" med era jailbreaks? Typ stylar menyerna eller vad man nu kan göra!

Permalänk

bara jag som inte hittar download knappen till ios 6.1iphone 4s

Permalänk

Tweaks och teman är väl det stora hela

Permalänk
Skrivet av XboxGamern:

bara jag som inte hittar download knappen till ios 6.1iphone 4s

Den går ej att laddar ner ännu. Det är en JB till alla enheter vad jag vet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kid_orange:

Det är av dev teamet själva så det ska vara legit.

Kan du länka där dom nämner 19.00? Vad jag vet har dom inte nämnt något klockslag...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneinalifetime:

Folks, jag har gått igenom 3Gs, 4:an och sitter nu på 4s. Har aldrig jailbreakat och undrar kort och gott: Har jag "missat" något?

Hur man jailbreakar gissar jag att jag hittar på google, men skulle folket kunna skriva vad ni "gör" med era jailbreaks? Typ stylar menyerna eller vad man nu kan göra!

Personligen så gillar jag inte att ändra för mycket. Brukar köra med några enkla tweaks som inte förändrar designen plus GameBoy/SNES emulator.

Heads up för de som inte redan vet. hackulo.us har stängt ner. Vilket betyder att Installous inte längre funkar!

Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4,2GHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X - Corsair LPX 16GB, DDR4 3000Mhz - ASUS PRIME Z270-A - Fractal Design Define R5 - Cooler Master 212 EVO - Corsair AX860 80+ Platinum - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB, Samsung 960 EVO 250GB - Kingston v400 120 GB - Windows 10 Pro 64-bit
2x Dell U2515H IPS 1440p - ath-m50x & Mod Mic - Asus STX - Oculus Rift + Touch

Permalänk
Skrivet av kid_orange:

Den går ej att laddar ner ännu. Det är en JB till alla enheter vad jag vet.

men man ska kunna ladda ner idag eller vadå?

Permalänk
Skrivet av joss:

Kan du länka där dom nämner 19.00? Vad jag vet har dom inte nämnt något klockslag...

Ska försöka hitta den igen, det var en tweet av en från dev team

Permalänk
Skrivet av XboxGamern:

men man ska kunna ladda ner idag eller vadå?

Ja det är vad dom har sagt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av XboxGamern:

men man ska kunna ladda ner idag eller vadå?

Enligt planerna ja.
http://evasi0n.com/

Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4,2GHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X - Corsair LPX 16GB, DDR4 3000Mhz - ASUS PRIME Z270-A - Fractal Design Define R5 - Cooler Master 212 EVO - Corsair AX860 80+ Platinum - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB, Samsung 960 EVO 250GB - Kingston v400 120 GB - Windows 10 Pro 64-bit
2x Dell U2515H IPS 1440p - ath-m50x & Mod Mic - Asus STX - Oculus Rift + Touch

Permalänk
Medlem
Skrivet av kid_orange:

Finns en utsatt tid om allt går som det ska så släpps den 19.00 svensk tid

Detta skulle jag vilja ha info på. Jag har hållt stenkoll på hela dev-team och alla sidor som rappoterar om detta, har inte fått höra någon tid alls, och speciellt inte 19.00.

Enda jag läst är att jailbreaket verkar vara försenat.

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av kid_orange:

Ska försöka hitta den igen, det var en tweet av en från dev team

Varken pod2g, Planetbeing, Musclenerd eller pimskeks har nämt ett klockslag. Det ENDA som har sagts angående tidpunkt är Musclenerds hint "Hey, did everyone know the Super Bowl is this Sunday? What will you be doing? /cc @evad3rs evad3rs.com". Planetbeing har även sagt följande: "In terms of release date, we're aiming for approximately a week out, but it's possible it will come sooner or later than that" den 29/1.
Så nej, det var ingen i dev team som twittrade en tidpunkt.

19.00 ryktet grundas på att 90 procent av alla föregående jailbreaks har släppts då. Jävligt trött på alla rykten och folk som "vet".

Permalänk
Skrivet av joss:

Varken pod2g, Planetbeing, Musclenerd eller pimskeks har nämt ett klockslag. Det ENDA som har sagts angående tidpunkt är att de twittrade en liten kryptisk tweet angående Superbowl. Planetbeing har även sagt följande: "In terms of release date, we're aiming for approximately a week out, but it's possible it will come sooner or later than that" den 29/1.
Så nej, det var ingen i dev team som twittrade en tidpunkt.

19.00 ryktet grundas på att 90 procent av alla föregående jailbreaks har släppts då. Jävligt trött på alla rykten och folk som "vet".

Det är väl bara att vänta och se inget mer med det :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av kid_orange:

Det är väl bara att vänta och se inget mer med det :S

Precis, så sluta sprida rykten, folk som tror på dom blir bara irriterade när det inte kommer på "utsatt tid" och kommer då spamma sönder Twitter och olika forum som vanligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kid_orange:

Det är väl bara att vänta och se inget mer med det :S

Hittade denna men sidan är fake och tillhör inte evasi0n på något sätt.

http://evasi0njailbreakios6.com/evasi0n-release-time-date/

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk
Medlem

Gå in på @evad3rs_jb på Twitter och kolla bilderna

7 PM = 19.00 Svensk tid

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Computerguy:

Gå in på @evad3rs_jb på Twitter och kolla bilderna

7 PM = 19.00 Svensk tid

Skickades från m.sweclockers.com

Det är inget officiellt konto.

Permalänk
Medlem
Skrivet av joss:

Det är inget officiellt konto.

Misstänkte det

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nej killar det ser mörkt ut.. jag skulle gissa att jailbreaket släpps 23:00, varför? för då börjar superbowl, och som ni såg tidigare så hintade MuscleNerd om söndag, superbowl.. Sunday if Funday!

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av mille666:

23:00, varför? för då börjar superbowl,!

Avspark är först 00.30

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pulver:

Avspark är först 00.30

Sant men sändningen börjar både här och i USA vid 23:00. Men där någonstans emellan kan vi säga då

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk
Medlem

greenpois0n säger oxå sön, men inget klockslag

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

”Wherever God erects a house of prayer, The Devil always builds a chapel there; And ’twill be found, upon examination, The later has the largest congregation.”

Permalänk
Medlem

Blir nog att uppgradera min ipad 2 från 4.3.3 när det här släpps hehe

Om jag orkar..

Permalänk
Skrivet av Goffen:

Blir nog att uppgradera min ipad 2 från 4.3.3 när det här släpps hehe

Om jag orkar..

Är det fysiskt krävande att koppla in och trycka på "uppdatera nu" ?

Visa signatur

Lenovo Y510p || iPhone 5 || Playstation 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chipper9117:

Är det fysiskt krävande att koppla in och trycka på "uppdatera nu" ?

Tänk på att "uppdatera nu" kom först i iOS 5. Sen så för att vara på säkra sidan ska man uppdatera sin iPryl via iTunes för att vara 100% säker enligt dev tem.

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk
Skrivet av mille666:

Tänk på att "uppdatera nu" kom först i iOS 5. Sen så för att vara på säkra sidan ska man uppdatera sin iPryl via iTunes för att vara 100% säker enligt dev tem.

Menade egentligen iTunes men såg hur det stod sen och pallade inte riktigt koppla in min Femma för att se vad som stod i iTunes ^^

Visa signatur

Lenovo Y510p || iPhone 5 || Playstation 3