Polis 3 > Director Player fel

Permalänk
Medlem

Polis 3 > Director Player fel

Har ett irriterande problem när jag försöker starta upp Polis 3 el dylika spel. Varje gång spelen och de har precis börjar loadat så kommer dessa två rutor upp som gör att spelet avslutas. ( http://www.imageshack.us/my.php?loc=img2&image=Exempel.jpg ) .
Har inte haft detta problemet förut men systemåterställning verkade inte förändra ett dugg. Någon som vet något om hur jag kan fixa detta?

// Smewt

Visa signatur

"Bästa sättet att få ett arbete att verka svårt, är att skjuta upp det" - Winston Churchill

Permalänk

jag har samma fel:( får inte upp nån bild när jag klickar på din länk:S

iaf så står det:
handler not found in object
script error.continue?

klickar man yes kommer det:
property not found
#pvideotimemanager
script error.continue?
sen händer inget om man klickat yes!

finns det nån som kan lösa detta innan jag slår sönder datorn!

mvh/jonas

Visa signatur

ASUS Z87-A, Core i7 4770K, Corsair Vengence DDR3 1600Mhz CL10 2x8GB, MSI GTX 1070, Samsung EVO 850, BeQuiet dark power 750W

Permalänk
Avstängd

För att det är nästan 5år gammal tråd?

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Hahha, tyckte väl att det var lite skumt med en Polis 3-tråd. Minns att jag spelade det på en P2 med 233 MHz (tror jag).

Permalänk
Medlem

hahaha:D

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk

haha lewl den var visst rätt gammal ja! men jävligt kul spel dock

Visa signatur

ASUS Z87-A, Core i7 4770K, Corsair Vengence DDR3 1600Mhz CL10 2x8GB, MSI GTX 1070, Samsung EVO 850, BeQuiet dark power 750W

Permalänk
Medlem

Där har ni en användare som söker innan han gör ett nytt inlägg. Förebild

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zopyrus
Där har ni en användare som söker innan han gör ett nytt inlägg. Förebild

Absolut, förtjänar ett bra svar med tycker jag... synd att jag har inget att komma med

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

Någon som har en lösning på detta problem? Jag får inte heller igång det...