Asus V8460 GeForce4 Ti4600 128MB eller Deluxe.

Permalänk
Medlem

Asus V8460 GeForce4 Ti4600 128MB eller Deluxe.

Är det värt att köpa ett Asus V8460 GeForce4 Ti4600 128MB Deluxe eller ett utan 3d glasögon? Jag har själv aldrig provat 3d glasögon, är det verkligen värt att betala 1000kr extra för lite spel och ett par 3d glasögon?

Visa signatur

Noll poäng är bättre än inga alls.

Permalänk
Avstängd

själv har jag en ti4200 deluxe(3.6 minnen)och är väldigt nöjd. glasögonen fungerar svin bra och jag rekomenderar kortet stort. skit i ti4600 och spara lite$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Visa signatur

jag gillar glass!!!!!

Permalänk
Medlem

Köp kortet men skit i "Deluxe"... efter en vecka har du tröttnat på glasögonen.

Visa signatur

Asus Z170-K | I7-6700K | 4X4 GB DDR4 Dominator Platinum | 2 X Samsung 250 Gb SSD | EVGA GTX 980 Ti | Antec 650 W PSU

Permalänk
Medlem

dom där glasögonen suger, köp inte deluxe

Visa signatur

vet inte...

Permalänk
Medlem

skit i deluxe. om du måste ha 3d glajor kan du köpa ordentliga sen.

Permalänk

Är det coolt med 3d-glasögon? Jag tycker det verkar skitschysst... http://www.edimensional.com/ . Är de bra eller? Eller vet ni nån svensk sida där man kan beställa?

Permalänk
Medlem

Dom där glasen som kommer med Delux korten suger ju as... min polare har typ några, han använder dom aldrig, och om jag skulle påpeka detta så vet jag att det bara kommer någon dum bortförklarning om att det inte finns tid eller nått sådant... nej, VR-hjälmar eller glasögon med tft skärm i är det enda rätta...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

asus v8460 deluxe

man köper deluxe för att få en fet kylfläns med, skit i glasögonen!

Visa signatur

"polish my nuts and serve me a milkshake"

Permalänk
Medlem

Man köper ASUS deluxe för bra VIVO egenskaper inte för 3d glasögon

Visa signatur

Desktop: i7 2600k @ 4.2GHz, RX480, z77-MPOWER, 16GB DDR3, 120GB+240GB SSD, 3TB HDD, FD R4, 750W
Laptop: Asus x550J + MSI GE620DX | Mobil: Nexus 6P + Nokia X2 DS | Konsol: PS4, PS3 & PSVita