[Köpråd] Stilren laptop, gärna i aluminium (Macbook loolalike)

Permalänk
Medlem

[Köpråd] Stilren laptop, gärna i aluminium (Macbook loolalike)

Tjo Sweclockers!

Någon som kan tipsa om en gamingdator som liknar Macbooks? (stilren)

Har tillexempel försökt hitta en tillverkare en kompis visade för ett tag sedan, där kunde man välja vilka delar man ville ha i datorn.
Har för mig att de hade ett schysst utseende och gillade möjligheten att välja fritt.

Tack på förhand.
Ha det gött!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrMult:

Tjo Sweclockers!

Någon som kan tipsa om en gamingdator som liknar Macbooks? (stilren)

Har tillexempel försökt hitta en tillverkare en kompis visade för ett tag sedan, där kunde man välja vilka delar man ville ha i datorn.
Har för mig att de hade ett schysst utseende och gillade möjligheten att välja fritt.

Tack på förhand.
Ha det gött!

Du kan ju alltid köpa en MacBook och dual boota med Windows, så kan du lira spel på den också

Permalänk
Medlem

Fett ovärd med tanke på prestandan man får "/

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrMult:

Fett ovärd med tanke på prestandan man får "/

Jasså? I min har jag en i7 2,4 med HyperThread och ett ATI 6770M med 1GB GDDR5-minne. Har sen skruvat i en SSD och 16GB RAM, så nog går det att spela på alltid Så klart inte som en stationär där man kan proppa i monster-grafikkort, men för o vara en laptop så helt klart godkänt enligt mig.

Permalänk
Medlem

Ta en titt på http://www.pc-konsulten.se/ Där kan man konfigurera sin laptop själv och skapligt stilrena ser dom ut att vara också. Har dock ingen egen erfarenhet av dom.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Släng ett öga på asus n56-vz kör med den och är riktigt nöjd. Samma grejer som i en mac men bättre pris, även snygg tycker jag