Samlingstråd för roliga länkar, filmer och bilder

Permalänk

Drummer cat!

Permalänk
Medlem

Här va det dött.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Windows 11 pro, Corsair 4000D Airflow, MSI PRO B660M-A WIFI D4, Intel Core i5 12600K, Corsair 32GB (2x16GB), PowerColor Radeon RX 6900 XT, Kingston NV1 500GB M.2 NVMe, WD Black SN850 1TB Gen 4, Seasonic Focus GX 850W, LG UltraGear 32GP850

Permalänk
Medlem

Troligen världens största troll eller bara helt jäkla borta på vad en dator kostar idag.

Den som har satt ut denna burk borde bli politiker.

http://www.blocket.se/stockholm/Grymt_speldator_paket__Quadco...

Permalänk
Medlem

Kan inte sluta skratta åt denna.

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk
Medlem

Ett intressant klipp om att kopiera varandra.

http://www.wimp.com/embracingremix/

Visa signatur

GTX 670 - 3570K - 8GB CORSAIR LP

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton.hj:

Kan inte sluta skratta åt denna.

Jag föredrar nog den här Carrey när han ska lära tjejer självförsvar

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk

Hemmasnickrad humör upppiggare för gamers ;)

Permalänk
Medlem

Dog.

Permalänk
Medlem

Ngn mer än jag som undrar vad det är dom dricker? är det verkligen kaffe.... XD

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

Undrar vad som är bakom kameran

Permalänk
Medlem

Absolut det bästa jag någonsin sett.

Permalänk
Visa signatur

|Antec P280|Asus P8Z77-V Deluxe|Corsair AX 850W|Intel Core i7-3770K|Corsair H100|Crucial BallistiX Tactical Kit 2x8GB CL8|ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC|BenQ XL2420T 24"|Sennheiser PC363D G4me|Ducky SHINE MX-Brown|Logitech® G502|SteelSeries 4HD|

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk

http://www.youtube.com/watch?v=QyttjPCPkE0

råkade hitta denna filmen på youtube om sweclockers en film med lite humor i

Visa signatur

Datorer är LIVET

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Var ju utsedd till Swecs bästa julsång eller nåt liknande 2011. Nyheten med den bör finnas.

Permalänk

Okej du kanske vet vilken swec julsång är 2012 hadde varit kul och höra den se om den är bättre

Visa signatur

Datorer är LIVET

Permalänk

Lite kul jag hittade :)

Citat:

Bästa IT helpdesk,

Förra året uppgraderade jag från Flickvän 7.0 till Hustru 1.0.
Så fort jag hade installerat programmet märkte jag att det började kräva att jag skulle installera Barn 1.1, 1.2 och 1.3. Det tog en massa tid och krävde en massa resurser. Det stod det inget om i programspecifikationen. Dessutom installerade sig Hustru 1.0 i alla andra program och dyker upp så fort jag startar datorn och övervakar alla mina aktiviteter.

Gamla program som Pokerafton 10.3, Fyllefest 3.5 och Söndagsfotboll 5.0 fungerar inte längre. När jag försöker starta dem får jag felmeddelandet: 'Du har utfört en otillåten aktivitet. Stäng genast ner alla program som inte stöds av Hustru 1.0 !'

Det är omöjligt att hålla Hustru 1.0 i bakgrunden medan jag Försöker köra några av mina favoritprogram. Jag har funderat på att återgå till Flickvän 7.0, men jag kan inte ens avinstallera Hustru 1.0. Kan ni hjälpa mig? Tack på förhand!

'Frustrerad och förvirrad'

Svar från Helpdesk,

Bäste Frustrerad och förvirrad, Problemet du beskriver är mycket vanligt och många klagar över samma sak. Orsaken till problemet är ett grundläggande missförstånd. Hustru 1.0 är inte, som många män tror, ett nytto- och underhållningsprogram, utan ett operativsystem som är designat för att styra allt.

Att försöka gå tillbaka till Flickvän 7.0 när Hustru 1.0 är installerat är dömt att misslyckas. Några har försökt med att installera Flickvän 8.0 eller Hustru 2.0, men det har slutat med att de fått fler problem än vad de hade med Hustru 1.0.

Vi rekommenderar att du behåller Hustru 1.0 och försöker göra det bästa av situationen, samt att du eventuellt läser hela kapitel 6 i manualen 'Vanliga programfel'. Datorn kommer att fungera perfekt så länge du tar ansvar för alla systemfel, oavsett vem som har förorsakat dem. Det räcker med att du skriver: / FÖRLÅT, så återvänder styrsystemet till normaltillståndet. Hustru 1.0 är ett storartat program som dock kräver ett visst mått av underhåll.

Du kan försöka med att köpa tilläggsprogram för att öka funktionaliteten. Vi rekommenderar Blommor 2.1, Choklad 5.3 eller i extremfall mjukvarupaketet Resa 2013.

Vi avråder å det bestämdaste från att installera Älskarinna i kortkort 3.3 eftersom detta program inte stöds av Hustru 1.0 och kommer att resultera i att Hustru 1.0 avinstallerar sig själv och därmed avlägsnar 50 % av systemresurserna. Älskarinna i kortkort 3.3 kräver själv stora systemresurser, som inte finns kvar efter det att Hustru 1.0 har avinstallerat sig själv.
Med vänliga hälsningar

IT helpdesk

Minns inte var jag hittade det, men jag tyckte iaf det var roligt, så jag tänkte dela med mig av det

OBS: Ämnat för att vara roligt, diskussioner om sexism och annat undanbes.. Tack.

Visa signatur

R I P
PSU:XFX PRO750W (tog sitt egna liv tillsammans med moderkortet)
Chassi:Obsidian 550D Moderkort:Asus P8Z68 PRO/GEN3 Processor:Intel i5 2500K 4,3Ghz (kyld av Noctua U12P) Ramminne:16Gb Kingston Hyperx 1600Mhz Grafikkort:MSI Twin Frozr V GTX 970

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av GrymmeMannen:

råkade hitta denna filmen på youtube om sweclockers en film med lite humor i

[i]*Flyttad till samlingstråd*[/i]

Visa signatur

Nu med kortare användarnamn, men fortfarande bedövande långa inlägg.

Permalänk
Medlem

Snubblade över denna, precis min humor

Permalänk
Medlem

Måste vart ordentligt Sega joysticks hon har klämt på.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av lassekongo83:

Måste vart ordentligt Sega joysticks hon har klämt på.

Vilken TV-personlighet
Hihi "Tjaos Strikes Back" var ett roligt uttal.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk

En kort introduktionsfilm om förhållande.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Överpris på WOT konto :)

Visa signatur

Chassi Fractal design R6 USB C, Skärm LG UltraGear 38GN950 38" Moderkort ASUS ROG STRIX X570-E GAMING CPU 5800X3D RAM G.Skill 4x8 DDR4 3600MHz CL16 Ripjaws SSD 1 Samsung 970 EVO Plus 250GB SSD 2 CRUCIAL MX500 2TB. SSD 3 WD SN770 2TB,SSD 4 SAMSUNG 970EVO 512GB, GPU Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB AORUS XTREME NON LHR. Nätagg Corsair RM1000x.

Permalänk
Medlem

Den där annonsen kommer få över 400 köpare

Visa signatur

PC: 970A-G46 | FX-6300 | Hyper 212 EVO | Define XL R2 | HD 7850 | 1600MHz 16GB | 750W | 60GB SSD | 4TB HDD
Kringrustning: L2245wg x2 | Vengeance K95 | Mamba | Flight Stick X | ATH-M50

Permalänk
Medlem

haha spelat halva tiden o har mer tanks o fan ej lagt mer pengar än premium på de. o ej spelat full tid. silken rip off

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Medlem

Ååååh, kan inte någon bara låtsas vilja köpa och försöka dra ur användarnamnet, eller fråga om ER, VN3/6 och övriga stats så man kan kolla upp'n och få honom bannad? Humor vore det.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ostpai:

Den där annonsen kommer få över 400 köpare

Bara för att det ser fläschigt ut med alla tanks