Permalänk
Medlem

LED Slingor, var köpa?

Jo, tjena tänkte undra var jag kan köpa bra led slingor, sådana du kan sitta in i vägguttag och sedan sätta under mitt glasbord runt om dator för lite kosmetologi, ge mig gärna en bra länk, inga LED som kostar för mycket.

Permalänk
Medlem

Läst i tidigare trådar om exakt samma sak, Ikea ska tydligen ha några bra ^_^

Visa signatur

Fractal Design R4 Titanium | Fractal Design Newton R3 | Intel i7 3770K
Corsair Vengeance 16 GB | Asus 1060 Strix | ASRock Z77 Extreme4
Samsung 840 | Seagate 3 TB | Acer XB270HU
Samsung P2450 | Steelseries Sensei Raw | Steelseries Siberia 650
Ducky Shine II Tenkeyless MX Red

Permalänk
Medlem

Aliexpress.com från kina men oslagbara priser! Kolla efter euro plug och free shipping

Permalänk
Medlem
Skrivet av markme:

Jo, tjena tänkte undra var jag kan köpa bra led slingor, sådana du kan sitta in i vägguttag och sedan sätta under mitt glasbord runt om dator för lite kosmetologi, ge mig gärna en bra länk, inga LED som kostar för mycket.

Har tittat på IKEAs och de verkar bra, kommer köpa mina därifrån.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk

Jag använder Ikeas. De är fina och man kan ändra färgen! Skitbra tycker jag

Permalänk
Medlem

Jag använder också mig av IKEA:s, de funkar jättebra och har gett hörnan ett riktigt lyft
Kostar 300 kr förresten..

Permalänk
Permalänk
Medlem

Dem finns även på Jula t.ex. 1 m LED-list för 149 kr. Kabel med strömbrytare samt 230/12 V transformator ingår.
Jag har för mig att jag har sett LED-listor på Rusta, men kommer inte ihåg priset..

Visa signatur

“Fighting for peace is like screwing for virginity.”

Permalänk

Kan också rekommendera aliexpress. Riktigt bra priser min bror ha beställt då får se hur dem är

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W