Fuskkoderna du aldrig kommer glömma

Permalänk
Medlem

howdoyouturnthison - AoE2

Upp upp ner ner vänster höger vänster höger upp ner - NFS most wanted till orginal xbox (inte gammal men en jag kan väl)

Visa signatur

Core i9 9900k - ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING - 4x8GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz - GTX1080TI - Corsair RM850i - NH-D15 - Windows 10 Pro
Krysslådahelvarv slim 320gb - Sega Dreamcast - Playstation 3 FAT 60GB
Sony Xperia 1 III

Permalänk

aegis, howdoyouturnthison och marco polo är dom man aldrig kommer glömma från AoE II haha. mynameismethos från Empire Earth I är också en klassiker!

Permalänk
Medlem

flameon, imdavej, livelong - Gta 2

Permalänk
Medlem

fuskoder finns det många utav

upp,ner,vänster,höger,a+start (sonic the hedgehog, sega megadrive (16-bit) )
Den kan jag komma och tänka på nästan närsomhelst.

Permalänk
Medlem

Kassa är ni. Lärde mig denna för ca 21 år sedan. Metroid. Man börjar på moderhjärnan med vågstrålvapnet.
5X--y- -dy40W
0c-rGE 9000jk
Och det pojkar är coolt.

Visa signatur

Elektronik är ljuvligt

Permalänk
Medlem

AoE
Big Daddy
photonman

GTA2
Gouranga
Voltfest

Visa signatur

- Det är inte lätt när det är svårt...
- Jag har alla stall inne hos hästarna!
- Stenar är hårda men när man tar på dem så spänner de sig.

Permalänk
Medlem

G-Police

WOOWOO -> Satte på sirenerna
STEVEBOT -> Min favorit nivå på hela spelet ^^

Permalänk

GTA:VC
nuttertools - Vapen
preciousprotection - skyddsväst
comeflywithme- bilar flyger

något gammalt starwars:
Red5 - Vapen

Permalänk
Medlem

Förutom sims- och aoe-koderna, som troligtvis är etsade i hjärnbarken till den dag man dör, så sitter red5 från dark forces 2 fast av någon anledning.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 1700x RAM: 16GB (2x8192MB) 3200 MHz
Grafik: Zotac GTX 1080 Moderkort: Gigabyte GA-AB350N-Gaming WIFI (rev. 1.0)
Chassi: Fractal Design Core 3000 Svart PSU: Corsair CX750M

Permalänk

HIDDEN TEST

va de inte ngt sånt eller utan mellanslag för Space Pinball så man kunde föra pinpallen med muspekaren xD

Visa signatur

Ta något billigt och gör något kul utav det!

Permalänk
Medlem

Tony Hawk Pro Skater 4

watch_me_xplode - låser upp allt i spelet hade jag för mig

Minns när man gick i mellanstadiet och fanns ett ställe man skulle vara på under sommarloven, typ fritids eller vad det heter. Satte alltid på det fusket och fröknarna tvingade mig att avslöja det till de andra barnen, annars skulle det bli spelförbud Haha, typ 8 år sedan..

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Föredetting

Call Cousin Vinnie i SC3000. Enda jag kunde komma på på rak arm som jag inte sett nämnas.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk

L33T SUPA H4X0R

Age of Mythology <3

Visa signatur

Asrock Z77 Extreme4 | i5 3570k | 8 GB Corsair Vengeance LP | MSI HD 7870 TF3 | Samsung 830 128 GB | 2 TB Seagate Barracuda | Optiarc AD-7280S | Antec 650W | Fractal Design Arc | HTC One M8

Permalänk
Medlem

upp-ner-vänster-höger
sen när det plingade A + start

Sonic <33

Visa signatur

­

BTC

Permalänk
Inaktiv

thereisnospoon

Permalänk
Medlem

Jumpjet

GTA-san

Permalänk
Medlem

Hired Guns (Amiga)

AMIGA

Banshee (Amiga)

FLEV17

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

Slasktratt för alla bilar i Ignition. Fortfarande mitt favoritord

Visa signatur

Kan starkt rekommendera Honeygain. Dela din internetuppkoppling och få betalt. Används inte för något konstigt utan saker som SEO, Ad verification och App testing.
Använd gärna min länk så får du $5 att starta med :)
https://r.honeygain.me/PONTU9D128

Permalänk
Medlem

GTA:SA:
agbdlcid = Monstertruck
monstermash = Monstertruck
kjkszpj = Vapenpack
aezakmi = Inga poliser
Kan nog mer till gta om jag får tänka en stund

Age of empire 2, dawn of the modern world:
noob = massa material

League of legends:
Vet inte om det är ett fusk direkt men;
thereisnourflever = Skriv in i clienten inann du trycker play om det står server status: undefined eller unaviable så blir den aviable ^^

Visa signatur

Kom ihåg att ALLTID citera mig om du vill ha svar!

|CPU: Intel Core i7 4790K Kyld av: Corsair H80 GPU: ASUS GTX 970 4GB Chassi: Phanteks Enthoo Evolv MOBO: MSI Z97M Gaming Nätagg: XFX 750W Silver SSD: Kingston 120GB SSDNow V300 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM + 1TB|

Permalänk
Medlem

Duke Nukem 3D

Dnstuff
Dnkeys
Dnclip

Heroes of might an magic 2

32167 = Fem svarta drakar

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Alla bilar på Need for speed : most wanted (PS2)
r1 l2 x o l2 l1 r2 x

En klassiker!

Permalänk
Medlem

Kommer även ihåg
r petterson - För att få alla bilar i spelet "motorhead" Höll på att ramla av stolen när jag fick reda på att Dice utvecklat det!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Slaktardej:

WC2: itisagooddaytodie, hatchet, makeitso, glitteringprizes, deckmeout, onscreen.
Minns inte om det skulle vara mellanslag dock!

Tigerlily.

Permalänk
Medlem

how do you turn this on

player.additem f 99999999

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro 16ACH6H: AMD Ryzen 7 5800H |16GB DDR4 @3200Mhz |GeForce RTX 3070 | NVMe: WD Blue 1TB + Samsung PM981 1TB | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

GTA3
morepoliceplease
gunsgunsguns
tortoise
giveusatank

Ljuvliga speltimmar

Permalänk

Panzer: Gta vice city <3

Visa signatur

GPU: Nvidia GeForce 2x GTX 670 CPU: Intel 3570K 4.2 GHz PSU: Corsair TX750W Moderkort: MSI Z77A-S01 CPU kylare: H70 Chassi: Corsair Obsidian 650D SSD: Samsung SSD Desktop 830- Series 128GB HDD: Western Digital 2TB + 1TB Skärm: XL2420T 120Hz LED www.ohfoto.se www.onroaders.com

Permalänk
Medlem

sv_aim i 1.5 <3

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk
Medlem

kjkszpj - GTA San Andreas

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS P5Q PRO, Q9550, CORSAIR H50, EAH4850 CF, 4GB RAM, WDC GP 2TB, CORSAIR 650W, FD Define R2
 MacBook Pro 13" Early 2015,  MacBook Air 13" Mid 2011

Permalänk
Medlem

Konami koden!!
upp-upp-ner-ner-vänster-höger-vänster-höger-b-a-start

Och "prince megahit" när man startade PoP, för lite mer originell

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | HP ZR24w & Hyundai L90D+ | Corsair HX520W | Asus P8P67 Pro | i5 2500k @ 4,0 | Samsung 850 Evo 500GiB | GTX960 | 16 GB

Permalänk
Medlem

Utöver en del av de som redan nämnts så är "idspispopd" en annan klassiker!

Visa signatur

Fips!