Permalänk

Intels Museum

Tjena! Tänkte dela med mig av några semesterbilder från USA då jag åkte förbi Intels högkvarter söder om San Francisco. Har inte sett eller hört talas om museet här på SweClockers så ni som inte har sett det tidigare kan nu ta glädje av det. I museet (eller kanske rättare sagt visningsrummet) visar Intel upp sin historia och tillverkningsprocesser m.m.

Tog bara kort på ungefär hälften av allt och det fanns även en "Gift Shop".

Intels Museum

Visa signatur

Livet är som ett avloppsrör, långt och fullt med skit.

Citera om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Såg riktigt coolt ut

Visa signatur

I rikets namn.

Permalänk
Medlem

Intressant! Vet du hur mycket den kisel biten kostar >_>

Permalänk
Medlem

Häftigt, vill åka till USA nu. Vad fanns det i gift-shoppen?

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Skrivet av D00mbr0s:

Intressant! Vet du hur mycket den kisel biten kostar >_>

Ingen aning men det skulle vara kul att veta ^ ^

Skrivet av Bakgrund:

Häftigt, vill åka till USA nu. Vad fanns det i gift-shoppen?

https://theintelstore.com/category2.aspx?catalogid=2 själv så köpte jag den här https://theintelstore.com/productcompact2.aspx?catalogid=2&ca...

Visa signatur

Livet är som ett avloppsrör, långt och fullt med skit.

Citera om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Såg riktigt trevligt ut det där

Permalänk
Inaktiv

Trevligt!

Permalänk
Medlem

Riktigt coolt det där. Bra initiativ att dela med sig av bilderna. Högsta poäng!

Permalänk
Medlem

Har också varit där.
Du verkar ha haft tur med personalen, dom gillade inte att man tog bilder när vi var där.

Visa signatur
Permalänk

Mycket trevligt album, tack för att du delade med dig !

5*

Visa signatur

Intel i5 - 750 @ 2,67 GHz | Gigabyte P55-UD3 | 12GB Corsair XMS3 Vengeance @ 1600 MHz | MSI GTX560Ti 448-cores | Fractal Design Define R3 Black | Steelseries Siberia V2 Limited Edition

Permalänk
Musikälskare

Intressanta bilder, 5p

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

trevliga bilder

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Avstängd

Trevligt må jag säga!

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk

Grymt! Var där förra året och då var den där uppsättningen av museumet helt nytt, var även där 2005, då såg det lite annorlunda ut

Permalänk
Medlem

Nice!!!

Visa signatur

MSI Z370 PRO // Intel i5 8600K // GTX 3070 // 16 GB DDR4