Permalänk
Entusiast

DayZ-Fuskare

Tjenare Sweclockers!

Kommer in här otroligt frustrerad efter att ha träffat på den andra fuskaren på några dagar dagar av halmycket spelande (8-10 timmar), känner att jag måste få skriva av mig lite...

Den första fuskaren jag mötte på (Eller admin-abusern, jag vet inte ritkigt) gjorde så att ALLA på en och samma server med 40+ spelare teleporterades upp på en kulle och ja...Ni kan ju föreställa er hur det blev
"Ok" sa jag och tänkte att fuskare finns det i alla spel, inget ovanligt.

Men sen idag när jag hade spelat en hel del och äntligen hittat en bil med full tank och kört ett antal kilometer till en polare så poppar en lastbil fullproppad med killar i ghillie suit upp och nästan "svävar" in i mig så att jag buggar in i en lyktstolpe och blir fast varpå dom skjuter sönder hela bilen med en långvarig salva at M16-skott. Därefter så skjuter dom faktiskt inte ner mig utan alla hoppar in i lastbilen och tänker köra iväg men då så hoppar jag in i framsätet för att jävlas lite, dom hoppar frustrerat ut ur lastbilen och skjuter på mig men eftersom det uppenbarligen inte går att penetrera bilrutor på DayZ så står dom där som fån medans jag ler för mig själv.

Dom förstår alltså att dom inte blir av med mig och därför så teleporterar dom lastbilen till havet där den guppar upp och ner på havsytan med mig i, jag abortar ut ur servern och loggar in igen...Jag spawnar med alla saker jag hade bredvid ett stort hav av eld (bokstavligen) vid en fyr där minst 10 survivors ligger avlidna med diverse lyxiga krypskyttegevär etc. Jag gör honör och loggar in här på Swec...

Detta hände på en helt vanlig public server som heter DayZ - DE 16xx som inte var private och hade recruitinställningar, en helt vanlig server helt enkelt.
Därför så undrar jag nu hur ofta ni möter på fuskare i DayZ och om ni känner till en gedigen server som det aldrig brukar/aldrig finns fuskare på?

MvH en frustrerad överlevare

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

http://www.sweclockers.com/forum/138-arma-och-dayz/1155206-ny... Prata med Ac3R så får du nog lösen till hans server