Den stora tråden om Black Ops 2

Permalänk
Avstängd

Någon som fått spelet tidigt och lagt upp två combattraining-matcher.

Demolition med någon SMG/AR http://www.youtube.com/watch?v=6yE_T6K8-dk&feature=BFa&list=P...

Sniper TDM http://www.youtube.com/watch?v=8r-z9zQW-Z0&feature=BFa&list=P...

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av 93Clocker:

Då undrar jag lite saker

1. Fick du ditt premium gratis ?

2. Du har tröttnat på fps . Vad kallar du bf3 ? Rts ?

Vill understryka att jag inte vill kasta dynga på cod-serien, har spelat väldig mycket cod, typ 2500 timmar.
Vad jag menar är att jag redan köpt premium (innan jag tröttnade på fps) och därför får nyheter att stilla mitt spelbehov.
Skulle kalle bf3 fps, fast föredrog känslan i bfbc2, dock väger behovet av nyheter över denna känsla.

Visa signatur

Youtube | Steam | PSN
Fractal Design R3 | Asus P8P67 Pro Rev 3 | Asus GTX580 DirectCUII
Intel i7 2600K 4.0GHz | Antec KÜHLER H2O 620 | 8GB RAM | 2TB HDD | 120GB SSD
iPhone 6 | PlayStation 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av 93Clocker:

Kan jag inte påstå då alla spel jag har köpt på steam har varit 00:01 till 03:00.

Dom uppdaterar sina sales osv vid 19:00 ja men inga spelsläpp 19:00.

Om du läser om mitt inlägg så skrev jag "i regel". Och spel jag har köpt har då släppts kl 19.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Någon som ska spela det på ps3?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh1ft21:

Någon som ska spela det på ps3?

jag sålde mitt tyvärr :/

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

Någon som fått spelet tidigt och lagt upp två combattraining-matcher.

Demolition med någon SMG/AR http://www.youtube.com/watch?v=6yE_T6K8-dk&feature=BFa&list=P...

Sniper TDM http://www.youtube.com/watch?v=8r-z9zQW-Z0&feature=BFa&list=P...

känns som grafiken är en ny version av MW3 och mw3 blev ju en riktig flopp

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Avstängd
Skrivet av arision:

känns som grafiken är en ny version av MW3 och mw3 blev ju en riktig flopp

Håller med, hoppas det inte blir för likt bara Dock är MW3 rätt kul att lira ibland även om jag är långt ifrån 35dagars playtime som jag har på Black Ops.

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem

Jag gillade Black ops 1 och jag har nu bestämt mig för att förhandsboka 2an på steam. Tycker ni att det värt att ta Deluxe edition som kostar 10€ mera? Man får Nuketown 2025, Nuketown zombies, Cod:WaW och Vapen camo.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K delided @5.1 Noctua NH-D15 ROG MAXIMUS IX CODE RTX2080

Permalänk
Medlem
Skrivet av PezFTW:

Jag gillade Black ops 1 och jag har nu bestämt mig för att förhandsboka 2an på steam. Tycker ni att det värt att ta Deluxe edition som kostar 10€ mera? Man får Nuketown 2025, Nuketown zombies, Cod:WaW och Vapen camo.

Jag förbeställde på webhallen, får man inte allt det där med? Förutom waw

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jsf:

Jag förbeställde på webhallen, får man inte allt det där med? Förutom waw

Det ska räcka med att du förbokar så får du Nuketown 2025 och dubbel xp. Även om det är vanliga versionen av spelet du valt.

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

Det ska räcka med att du förbokar så får du Nuketown 2025 och dubbel xp. Även om det är vanliga versionen av spelet du valt.

Men är nuketown zombies separat från det nuketown man får när man förbeställer?

// Hade endå tänkt upgradera till digital deluxe på steam efter att jag fått hem spelet, men jag lämnar frågan eftersom det är ganska oklart i alla fall om man kollar i butiken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jsf:

Jag förbeställde på webhallen, får man inte allt det där med? Förutom waw

Skrivet av mr_svahn:

Det ska räcka med att du förbokar så får du Nuketown 2025 och dubbel xp. Även om det är vanliga versionen av spelet du valt.

Tack för svaren. Såg det nu. Det var mest Nuketown 2025 jag var ute efter så det får bli den vanliga versionen då.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K delided @5.1 Noctua NH-D15 ROG MAXIMUS IX CODE RTX2080

Permalänk
Medlem

Jag börjar bli riktigt taggad nu! Frågan är om man kommer döda mer/mindre timmar än man gjort i Blops1. Det får man svar på om ett år! Jag hoppas det kommer bli mer i alla fall. För fan Treyarch, hoppas ni lyckats!!

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

i början får jag nog psykfall på min mus för jag är så dålig på cod

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

Kommer ha en bo2 nyckel över på tisdag så är de någon som är intresserad så pm:a mig då får du bo2 med nuketown och en dota 2 och nuclear dawn (full game) invite för 450kr.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem

Jag väntar fortfarande på ett "Call of Duty 4: Modern Warfare 2"...

Visa signatur

Karl Pilkington, discussing dopplegangers - "How would I know which one I was?"

Permalänk
Medlem
Skrivet av 93Clocker:

Kommer ha en bo2 nyckel över på tisdag så är de någon som är intresserad så pm:a mig då får du bo2 med nuketown och en dota 2 och nuclear dawn (full game) invite för 450kr.

tjing för den

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem
Skrivet av WijK:

Jag väntar fortfarande på ett "Call of Duty 4: Modern Warfare 2"...

Kunde inte hålla med dig mer. Tycker egentligen inte att det lyckats få fram ett bättre spel än Cod4 än..
Visst jag lade många timmar på Mw2 och hade mycket kul med det. Men det föll tillslut på dåligt underhåll av spelet, fuskare och ett dåligt server system mm. Efter black ops fiaskot har jag inte köpt något nytt Cod. Tänker isf vänta minst 6 månader för att se alla recensioner, gameplay samt låta dem patcha allt så spelen fungerar. För spel gör sällan det nuförtiden på launch.. -.-

Visa signatur

Dator: NZXT H2 | MSI Z77a-gd65 | i7-3770k | Corsair h40 med Noctua NF-F12 PWM | Sapphire 7970 Ghz Vapor-X 3GB | Corsair Vengeance 32GB | XFX 550W bronze | Samsung 840 & 850 EVO 250GB SSD | WD Red 3TB |
Kringutrustning: Skärm Qnix 27" 2560x1440p @96hz | Tangentbord Qpad MK-85 | Mus Qpad 5k pro | Matta Qpad CT 4mm | Headset Qpad Qh-90

Permalänk
Medlem
Skrivet av arision:

tjing för den

Nice dock så har jag en polare på g som var intresserad men jag återkommer imorgon eller på lördag.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av 93Clocker:

Nice dock så har jag en polare på g som var intresserad men jag återkommer imorgon eller på lördag.

okej hoppas på vinst

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

When will my Black Ops II PC game unlock?
Posted by pcdev on Nov 8, 2012 1:51 PM
Here is the planned unlock schedule for Black Ops II PC. Times are given separately for Steam purchases and Retail purchases.
-pcdev-

Retail:

Asia/Pacific
Nov 12 03:00am PST (Midnight 11/13 NZDT)

Europe / Russia / CIS / Africa
Nov 12 12:00pm PST (Midnight 11/13 MSK)

North America / South America
Nov 12 09:00pm PST (Midnight 11/13 EST)

Japan
Nov 21 07:00am PST (Midnight 11/22 JST)

Steam Store:

Asia/Pacific
Nov 12 05:00am PST (Midnight 11/13 EDT)

Europe / Russia / CIS / Africa
Nov 12 4:00pm PST (Midnight 11/13 GMT)

North America / South America
Nov 13 12:01am PST (Midnight 11/13 PST)

Steam Preloading begins:
Friday, Nov 9, 3:00pm PST (note: You must wait to unlock before you can play)

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem

OMFG nu börjar jag tappa hår, fy fan vad cleant

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

Någon som fått spelet tidigt och lagt upp två combattraining-matcher.

Demolition med någon SMG/AR http://www.youtube.com/watch?v=6yE_T6K8-dk&feature=BFa&list=P...

Sniper TDM http://www.youtube.com/watch?v=8r-z9zQW-Z0&feature=BFa&list=P...

Skrivet av Lankus:

Vill understryka att jag inte vill kasta dynga på cod-serien, har spelat väldig mycket cod, typ 2500 timmar.
Vad jag menar är att jag redan köpt premium (innan jag tröttnade på fps) och därför får nyheter att stilla mitt spelbehov.
Skulle kalle bf3 fps, fast föredrog känslan i bfbc2, dock väger behovet av nyheter över denna känsla.

Skrivet av Eptk:

Om du läser om mitt inlägg så skrev jag "i regel". Och spel jag har köpt har då släppts kl 19.

Skrivet av Sh1ft21:

Någon som ska spela det på ps3?

Skrivet av PezFTW:

Jag gillade Black ops 1 och jag har nu bestämt mig för att förhandsboka 2an på steam. Tycker ni att det värt att ta Deluxe edition som kostar 10€ mera? Man får Nuketown 2025, Nuketown zombies, Cod:WaW och Vapen camo.

Skrivet av jsf:

Jag förbeställde på webhallen, får man inte allt det där med? Förutom waw

Skrivet av kevve1:

Jag börjar bli riktigt taggad nu! Frågan är om man kommer döda mer/mindre timmar än man gjort i Blops1. Det får man svar på om ett år! Jag hoppas det kommer bli mer i alla fall. För fan Treyarch, hoppas ni lyckats!!

Skrivet av 93Clocker:

Kommer ha en bo2 nyckel över på tisdag så är de någon som är intresserad så pm:a mig då får du bo2 med nuketown och en dota 2 och nuclear dawn (full game) invite för 450kr.

Skrivet av WijK:

Jag väntar fortfarande på ett "Call of Duty 4: Modern Warfare 2"...

Skrivet av MacPain:

Kunde inte hålla med dig mer. Tycker egentligen inte att det lyckats få fram ett bättre spel än Cod4 än..
Visst jag lade många timmar på Mw2 och hade mycket kul med det. Men det föll tillslut på dåligt underhåll av spelet, fuskare och ett dåligt server system mm. Efter black ops fiaskot har jag inte köpt något nytt Cod. Tänker isf vänta minst 6 månader för att se alla recensioner, gameplay samt låta dem patcha allt så spelen fungerar. För spel gör sällan det nuförtiden på launch.. -.-

Skrivet av 93Clocker:

When will my Black Ops II PC game unlock?
Posted by pcdev on Nov 8, 2012 1:51 PM
Here is the planned unlock schedule for Black Ops II PC. Times are given separately for Steam purchases and Retail purchases.
-pcdev-

Retail:

Asia/Pacific
Nov 12 03:00am PST (Midnight 11/13 NZDT)

Europe / Russia / CIS / Africa
Nov 12 12:00pm PST (Midnight 11/13 MSK)

North America / South America
Nov 12 09:00pm PST (Midnight 11/13 EST)

Japan
Nov 21 07:00am PST (Midnight 11/22 JST)

Steam Store:

Asia/Pacific
Nov 12 05:00am PST (Midnight 11/13 EDT)

Europe / Russia / CIS / Africa
Nov 12 4:00pm PST (Midnight 11/13 GMT)

North America / South America
Nov 13 12:01am PST (Midnight 11/13 PST)

Steam Preloading begins:
Friday, Nov 9, 3:00pm PST (note: You must wait to unlock before you can play)

har nu fått höra att Zombies fått campaign mode .. låter intressant .. hur ska nu detta sluta

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem
Skrivet av arision:

har nu fått höra att Zombies fått campaign mode .. låter intressant .. hur ska nu detta sluta

Polaren skulle inte ha grejerna vill du ha det eller?

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av 93Clocker:

Polaren skulle inte ha grejerna vill du ha det eller?

ja men inte förens 20 kan jag betala

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem

ohoho rysare där

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

vart beställde du ifrån?

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av 93Clocker:

vart beställde du ifrån?

Jag chansade på att Elgiganten skulle vara snabba - det var dom Trodde inte det skulle gå att lira redan men det gick!

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem
Skrivet av h0psi:

Jag chansade på att Elgiganten skulle vara snabba - det var dom Trodde inte det skulle gå att lira redan men det gick!

Börja bli rätt less på webhallen sen dom bytte ägare har allt bara blivit skit. Förut skickade dom sina AAA tittlar så man fick spelet innan releasedagen nu får man de samma dag som de släpps. Sure att dom inte får sälja de hit och dit tidigare än datumet men när posten är så jävla seg så borde man ta hänsyn.

Ska nog hedan efter beställa från el giganten, mitt bo2 har inte ens skickats från webhallen än.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5