Assassin's Creed 3 PS3 krash hjälp sökes

Permalänk
Medlem

Assassin's Creed 3 PS3 krash hjälp sökes

Spelat Assassin's Creed 3 hela helgen gjort alla sidouppdrag och när jag kom till sekvens 9 och gjorde alla sidouppdrag där så när jag hoppade på hästen och skulle till main uppdraget så frös spelet. Jag väntade och höll tummarna i ca 10 min men inget hände så var tvungen att starta om min PS3. Startade upp igen och då kunde inte spelet koppla upp till Uplay. Startade om konsollen igen. Nu när jag startade upp så kom jag in på Uplay men det hemska är att Save filen har blivit korrupt antagligen frös spelet när den körde en auto save. Som om det inte vorre nog så gick mitt playstation plus ut i fredags så ingen räddning där.

Nu undrar jag om det är någon som spelar Assassin's Creed 3 som har en save fil vid början av sekvens 9 eller nära innan det som de kan tänkas dela med sig av. Har tittat runt på nätet och hittar bara sådanna som är helt färdiga.

Kan även lägga till att som ni spelar assassin's creed 3 så var smartare än mig gör en kopia av save filen med jämna mellanrum. Det är känns ju ganska illa med ett spel som auto sparar var 5:e minut och man inte kan göra flera save filer i spelet.