Hjälp med vad vi skall söka efter (webbsida behöver hjälp)

Permalänk

Hjälp med vad vi skall söka efter (webbsida behöver hjälp)

Har tillsammans med fästmön en hemsida som ändrats en hel del sedan vi skapade den. För att expandera och därmed öka våran inkomst på sidan till en nivå där vi kanske kan jobba med den på heltid, så har vi gått långt utanför det som den från början var menad för.
Detta har mötts med viss framgång, men vi har märkt att det är en del som behöver ändras för att passa den nya profilen, däribland domännamn, samt marknadsföring, men vi vet inte mycket om sådant.
Jag är hyffsad på att programmera hemsidor, men efter jag släppt sidan till kund vet jag inte vad som händer med den, så att säga.

Jag vet inte ens vad det är för typ av person vi är ute efter, någon form av konsult eller rådgivare uppenbarligen, men sökning på webbkonsult ger bara programmerare för kompletta sidor. Vi har sidan, vi behöver hjälp med resten.

Så min fråga är: Vad är det vi söker?

Visa signatur

Stationär: Processor: Intel i5 3.2GHz, RAM: 4Gb, Grafikkort: ATI Radeon HD 5850, OS: Windows 7 Proffessional x64
Laptop: ASUS K53E, Processor: Intel i5 2450M, RAM: 4Gb, Grafik: Integrerad Intel GMA HD, OS: Win7 Home Premium x64 och Xubuntu 10

Permalänk
Medlem

Kommer inte på någon jobbtitel som gör exakt det ni vill ha. Det enklaste hade kanske bara varit att kontakta en webbyår och säga att ni behöver vägledning.
Brukar ofta finnas digitala chefer (eller något liknande) som inte programmerar utan är som en projektledare fast med mer teknisk kunskap.

Visa signatur

Mina poster är en illusion. Det som står skrivet här över står i själva verket inte där så inget av det som du läser är sant. Inte ens den här texten. Jag har själv ingen kunskap om det jag skriver och ingen bör således läsa eller ta in den information som står skrivet.

Permalänk
Medlem

En SEO byrå kanske är det närmaste man kan komma det ni söker?