League Of Legends: Får undefined på alla regions :(

Permalänk

League Of Legends: Får undefined på alla regions :(

Hej! Jag spelade en LoL runda förut fast jag fick massa fps drop (vet inte varför), så jag startade om datan och nu kan jag inte klicka på play?? Det står bara undefined under EU West. Någon som vet vad felet är?

EDIT:

''Byt till "north amercia" och byt tillbaka snabbat igen. Funkade för mig och det började patchen, för det är den som man behöver uppdatera först innan man kan spela.'' -PhilipWendel

Tack Philip! Om ni får samma som mig gör det som Philip skrev!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

SERVER: Case: SC-4324S | Mobo: Asrock Z690 Pro RS | Cpu: i7 12700K | Ram: 3200mhz 128GB | Gpu: GTX 1660 Super | Psu: ASUS Strix 850W | Controller card: LSI 9300-8i & LSI 9300-16i | Cache: 5TB | Storage: 40TB

GAMING: Case: SilverStone RM44 | Mobo: ASRock B760M | Cpu: i5 13600KF | Ram: DDR5 6000mhz 32GB | Gpu: RTX 3080 | Psu: EVGA Supernova 1300W | Nvme: 1x Samsung 980 pro 1TB Monitor: Asus PG42UQ

Permalänk
Medlem

Antagligen nere då du inte är ensam med problemet

Visa signatur

Intel i7 860 @ 3,5 GHz| Gigabyte P55A-UD4 | EVGA 580 @ 820/4100 MHz | XMS3 8GB @ 1600MHz | Atcs 840

Permalänk

Jag har exat samma problem och jag håller på att fixa det nu men hittar ingen lösning.

Visa signatur

CHASSI: Fractal Design R5 : CPU: 7820x: GPU: Asus 2060: SSD: samsung evo 850/960 : RAM: Corsair Vengeance 4x8gb 3200mhz: PSU: corsair RM750W: MODERKORT: Asus x299 Prime-A : CPU KYLARE: Fractal Design Kelvin s36

Permalänk
Medlem

Byt till "north amercia" och byt tillbaka snabbat igen. Funkade för mig och det började patchen, för det är den som man behöver uppdatera först innan man kan spela.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrpaintballer:

Jag har exat samma problem och jag håller på att fixa det nu men hittar ingen lösning.

Prova det jag skrev!

Permalänk

Ja, har samma problem. Men nu laddar den ner patchen iaf, så vi får se hur det står sig efter det

Permalänk
Skrivet av CloudPW:

Byt till "north amercia" och byt tillbaka snabbat igen. Funkade för mig och det började patchen, för det är den som man behöver uppdatera först innan man kan spela.

Tack nu funkar det! Det värkar som att dom inte har laddat upp det till eu west än!

Permalänk

Gå till www.islolup.com, om launcher är nere men login är uppe så kan du skriva "thereisnourflevel" i launchern och den går förbi kontrollen vid launchern och du kan logga in ändå.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Jag vann över lols grundare i Proving grounds 1v1 med 8/3, vi gjorde ett vad, om jag vann så skulle han stänga ner hela lol ikväll, om han vann så skulle jag vara skuldsatt för livet.

Ber om ursäkt för alla som inte får tillgång till spelet ikv:)

Permalänk

Bara att skriva "thereisnourflevel" i klienten.

edit: Nixxor123 hade skrivit det redan