Permalänk
Medlem
Skrivet av blogtweeter1:

Smaken är som baken när det gäller design, men grejen är att de spelar skjortan av allt i samma prisklass.

Har du lyssnat på dem?

Mitt ljud gick dock på ca 4500:- + ljudkort

Visa signatur

| Chassi Corsair 350D || PSU Corsair AX760 || Moderkot ASUS MAXIMUS V GENE Z77 ||
| CPU Intel i5 2500K @ 4,0GHz + H100 || GPU ASUS R9 280X || RAM 8GB Vengeance ||
| NAS ReadyNas Ultra 4 + 3TB WD RED || SSD Samsung 840 EVO 250GB || OS Win 8 Pro ||
| Kringutr. DELL U2711 || Qpad 5K || Steelseries QCK || Qpad MK-50 || Sennheiser HD380 Pro || Nikon D3100 ||

Permalänk

Blev riktigt snyggt med en stor skärm, fast de var också snyggt när du hade dom där BenQ skärmarna.

Funderar själv på om jag ska köra med en 27" som du eller om jag ska köra med 2st 24", en 60Hz IPS och en 120Hz spel skärm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrazySwede JR:

Blev riktigt snyggt med en stor skärm, fast de var också snyggt när du hade dom där BenQ skärmarna.

Funderar själv på om jag ska köra med en 27" som du eller om jag ska köra med 2st 24", en 60Hz IPS och en 120Hz spel skärm.

Jag håller med, men detta är mycket skönare att sitta vid. Jag tycker att en 27" (denna iallafall) är ett bättre val.

Visa signatur

| Chassi Corsair 350D || PSU Corsair AX760 || Moderkot ASUS MAXIMUS V GENE Z77 ||
| CPU Intel i5 2500K @ 4,0GHz + H100 || GPU ASUS R9 280X || RAM 8GB Vengeance ||
| NAS ReadyNas Ultra 4 + 3TB WD RED || SSD Samsung 840 EVO 250GB || OS Win 8 Pro ||
| Kringutr. DELL U2711 || Qpad 5K || Steelseries QCK || Qpad MK-50 || Sennheiser HD380 Pro || Nikon D3100 ||

Permalänk
Medlem

Snyggt o prydligt! I like it

Permalänk
Medlem

Stilrent o snyggt! Vad har du för lysen bakom skärmen?

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Stilrent o snyggt! Vad har du för lysen bakom skärmen?

Tack! Ikeas LED-dioder

Visa signatur

| Chassi Corsair 350D || PSU Corsair AX760 || Moderkot ASUS MAXIMUS V GENE Z77 ||
| CPU Intel i5 2500K @ 4,0GHz + H100 || GPU ASUS R9 280X || RAM 8GB Vengeance ||
| NAS ReadyNas Ultra 4 + 3TB WD RED || SSD Samsung 840 EVO 250GB || OS Win 8 Pro ||
| Kringutr. DELL U2711 || Qpad 5K || Steelseries QCK || Qpad MK-50 || Sennheiser HD380 Pro || Nikon D3100 ||

Permalänk
Inaktiv

Riktigt snyggt och stilrent!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gaffelträd:

Riktigt snyggt och stilrent!

Tackar!

Visa signatur

| Chassi Corsair 350D || PSU Corsair AX760 || Moderkot ASUS MAXIMUS V GENE Z77 ||
| CPU Intel i5 2500K @ 4,0GHz + H100 || GPU ASUS R9 280X || RAM 8GB Vengeance ||
| NAS ReadyNas Ultra 4 + 3TB WD RED || SSD Samsung 840 EVO 250GB || OS Win 8 Pro ||
| Kringutr. DELL U2711 || Qpad 5K || Steelseries QCK || Qpad MK-50 || Sennheiser HD380 Pro || Nikon D3100 ||

Permalänk
Medlem

Snyggt bygge! Funderar nästan på att köpa likadana dioder, blev riktigt bra.

Vart köpte du kabelgömmaren som är under skrivbordet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av armara:

Snyggt bygge! Funderar nästan på att köpa likadana dioder, blev riktigt bra.

Vart köpte du kabelgömmaren som är under skrivbordet?

Tack så mycket! Ja gör det, funkar riktigt bra. På Ikea, tror inte den finns kvar dock.

Visa signatur

| Chassi Corsair 350D || PSU Corsair AX760 || Moderkot ASUS MAXIMUS V GENE Z77 ||
| CPU Intel i5 2500K @ 4,0GHz + H100 || GPU ASUS R9 280X || RAM 8GB Vengeance ||
| NAS ReadyNas Ultra 4 + 3TB WD RED || SSD Samsung 840 EVO 250GB || OS Win 8 Pro ||
| Kringutr. DELL U2711 || Qpad 5K || Steelseries QCK || Qpad MK-50 || Sennheiser HD380 Pro || Nikon D3100 ||

Permalänk
Medlem

Snyggt som tusan!
5/5!
Btw, vad tycker du om musen för det är väl en Qpad 5k va? Funderar nämligen på att köpa en likadan ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Itzille:

Snyggt som tusan!
5/5!
Btw, vad tycker du om musen för det är väl en Qpad 5k va? Funderar nämligen på att köpa en likadan ^^

Tack!

Ja det är det, har ingenting att klaga på, den är väldigt skön

Visa signatur

| Chassi Corsair 350D || PSU Corsair AX760 || Moderkot ASUS MAXIMUS V GENE Z77 ||
| CPU Intel i5 2500K @ 4,0GHz + H100 || GPU ASUS R9 280X || RAM 8GB Vengeance ||
| NAS ReadyNas Ultra 4 + 3TB WD RED || SSD Samsung 840 EVO 250GB || OS Win 8 Pro ||
| Kringutr. DELL U2711 || Qpad 5K || Steelseries QCK || Qpad MK-50 || Sennheiser HD380 Pro || Nikon D3100 ||

Permalänk

Har en liten fråga om hur du har gjort med dina fläktar, för jag har också tänkt ha push pull "setup" på min H100 med, och jag undrar hur du har gjort de med dina fläktar om du har radiator fläktarna i fläktkontrollen eller inte osv.
Jag håller på bygger in första PC just nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrazySwede JR:

Har en liten fråga om hur du har gjort med dina fläktar, för jag har också tänkt ha push pull "setup" på min H100 med, och jag undrar hur du har gjort de med dina fläktar om du har radiator fläktarna i fläktkontrollen eller inte osv.
Jag håller på bygger in första PC just nu

Hej!

Jag har alla rad-fläktarna kopplade till chassits fläktkontroller. Fläkten fram är kopplad till moderkortet och även fläkten bak. Dock låter den bakre fläkten mer än vad alla andra gör tillsammans så ibland låter jag den vara oinkopplad.

Undrar du något mer är det bara att citera.

/ J

Visa signatur

| Chassi Corsair 350D || PSU Corsair AX760 || Moderkot ASUS MAXIMUS V GENE Z77 ||
| CPU Intel i5 2500K @ 4,0GHz + H100 || GPU ASUS R9 280X || RAM 8GB Vengeance ||
| NAS ReadyNas Ultra 4 + 3TB WD RED || SSD Samsung 840 EVO 250GB || OS Win 8 Pro ||
| Kringutr. DELL U2711 || Qpad 5K || Steelseries QCK || Qpad MK-50 || Sennheiser HD380 Pro || Nikon D3100 ||

Permalänk
Skrivet av lp0l:

Hej!

Jag har alla rad-fläktarna kopplade till chassits fläktkontroller. Fläkten fram är kopplad till moderkortet och även fläkten bak. Dock låter den bakre fläkten mer än vad alla andra gör tillsammans så ibland låter jag den vara oinkopplad.

Undrar du något mer är det bara att citera.

/ J

Okej tack så mycket för infon

Permalänk

Riktigt fin hörna man, avis till tusen!

Skulle du kunna länka din bakgrund? fet va den

Permalänk
Medlem
Skrivet av BerggrenJ:

Riktigt fin hörna man, avis till tusen!

Skulle du kunna länka din bakgrund? fet va den

Tack! Lite kul är det att höra ibland

Tror denna ska funka, hör av dig om upplösningen ser konstig ut eller så.
http://i.imgur.com/nDkff.jpg

Visa signatur

| Chassi Corsair 350D || PSU Corsair AX760 || Moderkot ASUS MAXIMUS V GENE Z77 ||
| CPU Intel i5 2500K @ 4,0GHz + H100 || GPU ASUS R9 280X || RAM 8GB Vengeance ||
| NAS ReadyNas Ultra 4 + 3TB WD RED || SSD Samsung 840 EVO 250GB || OS Win 8 Pro ||
| Kringutr. DELL U2711 || Qpad 5K || Steelseries QCK || Qpad MK-50 || Sennheiser HD380 Pro || Nikon D3100 ||

Permalänk
Skrivet av lp0l:

Tack! Lite kul är det att höra ibland

Tror denna ska funka, hör av dig om upplösningen ser konstig ut eller så.
http://i.imgur.com/nDkff.jpg

Fel bild ju!

Permalänk
Medlem
Skrivet av BerggrenJ:

Fel bild ju!

Hehe ledsen, kollade bara på den jag har nu...
Här har du den! http://i.imgur.com/PkMIC.jpg

Visa signatur

| Chassi Corsair 350D || PSU Corsair AX760 || Moderkot ASUS MAXIMUS V GENE Z77 ||
| CPU Intel i5 2500K @ 4,0GHz + H100 || GPU ASUS R9 280X || RAM 8GB Vengeance ||
| NAS ReadyNas Ultra 4 + 3TB WD RED || SSD Samsung 840 EVO 250GB || OS Win 8 Pro ||
| Kringutr. DELL U2711 || Qpad 5K || Steelseries QCK || Qpad MK-50 || Sennheiser HD380 Pro || Nikon D3100 ||

Permalänk
Skrivet av lp0l:

Hehe ledsen, kollade bara på den jag har nu...
Här har du den! http://i.imgur.com/PkMIC.jpg

ahh! Kanon, tack!

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt! Snor den hörnan!

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt!
Blev väldigt sugen på att göra samma sak med min switch då jag har likadant bord, hur har du fäst den?

Permalänk

Riktigt clean't! Gillar det. Vet inte om det är en kabelkorg under bordet men annars finns det riktigt schysta på IKEA för någon hundring! Du har i alla fall fäst kablarna under bordet finns snygga klammor som du skruvar fast och kan göra "kabelvägar". Nackdelen är väl att du får skruvhål under. Men det blir snyggt och inget lossnar ("lättare" att städa). Vet inte om det är "rasrisk" på ditt. Kollade inte de bilderna så noga. Såg det positiva fint gjort!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: [Obsidian 750D] Nätagg: [Corsair AX860 Platinum] Moderkort: [MSi Z97 Gaming 3]
Processor: [Intel i7 4790K 4Ghz] Grafikkort: [GTX 780 3GB PhysX]
RAM: [Corsair 16GB CL10 Vengeance LP] Hårddisk: [Samsung EVO 840 120GB + 250GB]
Skärm: [BenQ 24" LED 144hz] Tangentbord: [Corsair Vengeance K70]
Hörlurar: [Sennheiser PC360]

Permalänk
Medlem

Argon 7350A V2 är ju så otroligt härliga högtalare! men dem kostar ju därefter

Permalänk
Medlem

ser fett go ut, hade faktiskt tänkt mig något liknande (fast högtalarna på en vägghylla för min del)

Permalänk
Medlem

Riktigt grym hörna!
Får man fråga vad du kör med för inställningar på kameran när du tar bilder som dessa? Ser så skarpt och snyggt ut med färgerna!

Visa signatur

"So I parallel double parked that motherf*cker sideways"

Permalänk
Medlem

7350A eller 7350A V2, vilka är bäst tror du :)?

Visa signatur

Chassi: Lian-Li A4 H2O Moderkort: Gigabyte X570i CPU: 5800X3D Kylare: EK AIO 240 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR4 3600Mhz CL18 GPU: Sapphire Radeon RX 7800 XT 16GB Pulse Nätagg: Corsair SF600 SSD Samsung Pro 990 1TB Tangentbord: KBD67 Lite R4, WS Silent Tactile, MW Retro Lights Hörlurar: SteelSeries Arctis Nova 7 Skärm: HP X34 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Logitech G900

Permalänk

Var kan man få tag på sådana här nu för tiden? Hade behövt några enstaka sådana för att själv kunna dra min hörlurssladd snyggt på undersidan av skrivbordsskivan.