Vilken server skall man välja?

Permalänk
Medlem

Vilken server skall man välja?

Tjenare!
Tänkte börja igen efter ett längre uppehåll! Jag köpte allt på Gamestop för 300 spänn, så jag skall börja om helt från början!

Viken server skall man då välja? Jag kommer spela Horde, mest PvE antar jag... Men det spelar ingen roll om det är PvE eller PvP server så länge den inte är överbefolkad samt att det är bra progression!

Det är ju också ett plus om den är med i någon schysst battle-group så att man kan köra lite "kontrollerad" PvP om man känner för det längre fram!

Tacksam för tips!

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

kör shaterd hand

om du vill kan jag raffa dig

Permalänk
Medlem

DU är svensk så Outland

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

DU är svensk så Outland

Fast Outland är ju överbefolkad som f*n! Servern är ofta Full och man måste vänta i kö för att komma in. Plus, TS sa väl aldrig att han ville spela med bara svenskar?

Visa signatur

Processor: Intel Core i5 3570K @ 3400MHZ (STOCK) | Moderkort: MSI Z77A-S01 |Grafikkort: MSI GeForce GTX 670 2GB | RAM: Corsair Vengeance 8GB 1600MHZ | Chassi: CM HAF 912 | SSD & HDD: Corsair SSD Force 3 Series 1x120GB / Seagate Barracuda 2TB @ 5400RPM | PSU: Antec TruePower 550W 80+ | DVD-brännare: DVD±RW Samsung 22X DL Svart OEM | OS: Windows 7 Home Premium x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av naneboy:

kör shaterd hand

om du vill kan jag raffa dig

får du en benifit om du raffar någon?

Permalänk
Medlem

Ja, han får 30 dagars freetime om du sen betalar för speltid (2månader) , samt en mount.

http://eu.battle.net/wow/en/services/recruit-a-friend/

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eddy:

Tjenare!
Tänkte börja igen efter ett längre uppehåll! Jag köpte allt på Gamestop för 300 spänn, så jag skall börja om helt från början!

Viken server skall man då välja? Jag kommer spela Horde, mest PvE antar jag... Men det spelar ingen roll om det är PvE eller PvP server så länge den inte är överbefolkad samt att det är bra progression!

Det är ju också ett plus om den är med i någon schysst battle-group så att man kan köra lite "kontrollerad" PvP om man känner för det längre fram!

Tacksam för tips!

shatterd hand och skulle vara jävligt vänligt om jag får raffa dig

Permalänk
Medlem

Draenor, och även jag kan RAF'a dig.

Kolla in på forumet (officiella) realm-delen och läs lite i Draenor. Mycket trevlig server.

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk

Alonsus
Jagar inte raf, och har inte tiden som behövs för raf, men Alonsus behöver lite mer svenskar. Jag har väl en 20-30 pers i min guild men vet att det finns fler!

Visa signatur

Chassi: Corsair Air 540 | Moderkort: MSI X570-A PRO | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Minne: Corsair Vengeance @ 3200mhz 16GB | GPU: AMD RX 5700 XT | PSU: Corsair TX 750W