Värde för denna Playstation 3 konsol?

Permalänk
Medlem

Värde för denna Playstation 3 konsol?

Hej!

Har tänkt att sälja min älskade PS3, Då jag flyttat och inte har möjlighet att njuta av denna underbara konsol.

Det jag har är följande:
PS3 Slim 250G.
3 Handkontroller (Silver, Grön och Svart)
Bluetooth Headset (Playstation3 Darklite Bluetooth Headset)

Allting är fullt fungerade, Knappar osv. Inga problem alls, De är fortfarande i grymt spelskick.

Spelen är följande:
Assassin's Creed
Assassin's Creed 2
Assassin's Creed Brotherhood
Assassin's Creed Revelations
+ Assassin's Creed alla tillägg finns lokalt på hårddisken. (Även på mitt konto som jag tänkte att de kan få med eftersom jag inte kommer att ta upp mitt PS3 spelande igen.)
Army of Two, 40 Day. (Andra spelet.)
Battlefield 3 Limited Edition
Battlefield : Bad Company 2
Blur
Call of Duty : Black ops
Dark Souls Limited Edition (Editerade för hade glömt det.. Finns säkert något mer spel jag glömt i dessa högar med spel överallt..)
Fear 3
Fifa 12
HomeFront - Med tillägget Resistance Multiplayer Pack
Killzone 3 Collectors Edition
Lego Harry Potter År 1-6.
Lost Planet 2
LittleBigPlanet
Mass Effect 2
Mass Effect 3 Collectors Edition
Need for Speed Hot Pursuit
Red Dead Redemption
UFC Undisputed 2010

Finns även några DLC / Nerladdade spel på hårddisken.. Kommer inte ihåg vilka.
Kanske 3-4 spel där också.

Är det något som kan uppskatta värdet för detta?

Tack på förhand!

Mvh,
Snuskn

Permalänk

1500-2500 Men eftersom du har en hel del spel kanske du kan få 3000kr för den!

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 1700X | ASUS TURBO GTX 980 | HyperX DDR4 16GB | MSI X370 Gaming Plus| Fractal Design Newton R2, 800W 80+ | Kingston SSD V300 120GB | Seagate 500GB 7200RPM 16MB | NZXT H440W |

Permalänk
Medlem

svårt att säga så beror ju på vad man tycker om spelen i sig, men jag skulle tippa på ca3000kr kan säkert få mer också om det är rätt köpare.

Permalänk
Medlem

Tack för de snabba svaren!

Blev lite överraskad över värdet.
Kul att höra, Det är väl i och för sig ett par tusenlappar jag har kastat på denna konsol.

Jag får väl prova att lägga upp den på blocket och se hur intresset ser ut!
Får väl ta och putsa upp den lite, med lite kort osv på allting så kanske det ökar intresset hos folk.

Tack tack!

Permalänk

3 000 ifall alla spelen är i bra skick. Snittar ca värdet på varje spel på 50 kr. Konsollen kanske är värd 1200 kr. 3 handkontroller pch headset har ett värde på kanske 800 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deathdevil:

3 000 ifall alla spelen är i bra skick. Snittar ca värdet på varje spel på 50 kr. Konsollen kanske är värd 1200 kr. 3 handkontroller pch headset har ett värde på kanske 800 kr.

Allting är i toppen skick, Ingen repa på fodral eller skiva.
De ser nya ut om man putsar till dem lite som sagt.
Alla spel är kompletta med manualer osv. Dock är ju alla CD-keys använda, men de får ju med dom med mitt PS3 konto!