SweClockers [SweC] - GW2 Guild

Permalänk

Langa gärna en invite till "Daskaren"

*Edit* Zabelle fixade biffen.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk

joinar gärna, nickar Muffel Duffel. lvl 11 necro men på väg uppåt

Permalänk
Medlem

Joinar gärna här också!! Derya Stark (micheal.2061) heter min char!

Permalänk
Medlem

Joinar gärna, Far shiverpeak; Perkulators (alsing.1986) , 23 Theif.

Visa signatur

Intel i7 4770k @ 4,5Ghz | Noctua nh-u14s (2x140mm) | Palit GTX 1070 SJS | Kingston 16GB (2x8GB) CL10 1866Mhz XMP Beast | Evga supernova G2 750w Guld | Fractal design define r4 | Asus Maximus VI Hero | | Benq XL2430T 144 Hz | Acer 24" Predator GN246HL |

Permalänk
Medlem

WTF

DETT ÄR HELT JÄVLA SJUKT?!?! kom nyss hem från krogen (själv tyvär..) och loggar in på gw2 och möter min kompis och ser detta! (kolla länken, bilden) http://minfil.se/yeTbXca9b8/wtf.jpg Gjorde min senaste quest/instans tidigare idag med samma snubbe som jag är i party med.. som var för lvl 21-23 om jag minns rätt och nu är nästa gröna "quest/instans" för lvl 48 fast jag själv är level 25?! ?!?!?! hur fan funkar detta?! han har inte samma som mig fast vi borde ha det :S bugg för stunden eller vad är detta?!
(update) har mejlat support nu och hoppas på svar! ska bli kul och se vad dom svarar sleemode nu!

Update!
Permalänk
Medlem

Hehe, skapligt hopp kan man väl säga!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Inaktiv

Är det guilden igång även på Gandara? I så fall skicka gärna en invite till karaktären: Kaidan Arterius

Permalänk
Medlem

Kan någon uppgradera mig från Friendly rank till Member. Namnet är Nellyh

Visa signatur

Corsair Carbide Air 540 Cube - Asus X99 Deluxe - Intel i7 5820K @ 4,3 GHz - Corsair Hydro H110 - Corsair 16GB DDR4 2666MHz CL16 Dominator - 2 x EVGA GeForce GTX 980 4GB SC ACX 2.0 SLI - EVGA Supernova G2 850W - Samsung SSD PRO 850-Series 512GB - 2TB WD Black 7200rpm 64MB - Monitor: ASUS 27" SWIFT PG278Q

Permalänk
Medlem

Vill gärna joina Lirar på Far shiverpeaks, Vedimus (davidswe.6123) Precis börjat spelet med en engineer!

Visa signatur

[Gigabyte X570 AORUS ULTRA]*[Ryzen 9 5900X]*[Palit GeForce RTX3080Ti GameRock]*[G.Skill 32GB DDR4 3600MHz CL16]*[Samsung C32G7]

Permalänk
Medlem

Skicka gärna en invite till mig Archer of sylvari ( Ante.6735 )

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Define /// Asus P8Z68-V GEN3 /// Intel i7 2600k 4.4 ghz /// Cooler master hyper 212 plus /// Corsair vengeance 8gb 1600 mhz /// Asus gtx 570 dierctcu II /// Intel SSD 320 120GB// BenQ GL2440HM LED.

Bärbar: Hp pavilion dv7-5090eo /// Intel i7 2630QM 2.9 ghz /// Radeon HD 6570M 1 gb

Permalänk

Jag vill gärna Joina

Karaktär; (Odysséen)

Användarnamn; (Sommardaniel.1534)

Far shiverpeaks

Permalänk

Jag skulle vilja bli en member istället för friendly, det är jag som är Huge Mcbiglarge och Professor Quad

Permalänk
Medlem

Bjud gärna in: Heaver

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

kanske dum fråga, säkert missat det. men hur joinar jag denna underbara världen, (noobish av mig)

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.

Permalänk

Skicka en invite till pathana !

Permalänk
Medlem

Om ni vill ha en invite så skicka ett mail in-game till Lanayha, Zabellé eller EpicBlobfish. Enklast så.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Mitt Gw2 kommer imorrn! Jag skriver upp mig direkt då!

Permalänk

Halloj!

Tänkte att jag vill joina Sweclockers guilden, släng en invite till char Nangiala. Kommer vara online ikväll ngn gång!

Visa signatur

Fractal design R4 Black Pearl - Corsair PSU 600W GS 80+
Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB - Seagate Barracuda 1TB
Intel i5-3570K @ 4,3 GHz - Antec Kuhler H2O 620 CPU-Kylare
Gigabyte GA-Z77P-D3 - PowerColor Radeon HD6870

"The beatings will continue until morale improves"

Permalänk
Medlem

Skicka en invite till Utnyttjad, 41 ranger

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem

Hemming Von Zrakov 6 Engineer

Visa signatur

Prisa Solen.

Permalänk
Inaktiv

Tar gärna emot en invite

Wezzah, lvl 6 Ranger

Permalänk

Gw2

Jag joinar gärna eran guild mitt namn är Clairnoir.

Trevligt initiativ !

Permalänk
Medlem

Om det finns plats kvar så släng gärna en invite till mig!

IGN: Rabbazor (Far Shiverpeaks)

Permalänk
Medlem

Hade varit toppen med en invite!

Van Zund ; far shiverpeaks

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Avstängd

när ska vi börja dominera eller klara oss bättre i WvW?

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.

Permalänk

Tjena jag joinar gärna Gandara guilden, jag heter Grorix ingame, lvl 16 warrior

Permalänk
Medlem

För att klargöra en del saker...

Det finns bara en guild, och den sträcker sig över ALLA servrar. Det finns alltså INGEN Gandara server eller Far Shiverpeaks server utan det är samma för alla.

Sedan så behöver man inte bjuda in sina andra gubbar till guilden, alla är med automatiskt men man måste välja på varje gubbe vilken guild man ska representera.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Hej, jag skulle gärna vilja bli med i gillet. Min karaktär heter Aiwyn Nightsong.

Permalänk
Medlem

Langa gärna en invite till mig om det går för sig!

IGN är: Liqqann (Ja, två stycken n, no spelling mistake)

Edit: Om det är någon som känner att den har lite tid över och känner för att förklara lite saker eller vill ge lite tips kan ju alltid slänga iväg ett PM till mig in game! Är helt ny och hänger inte med så mycket vad som händer..

Permalänk
Medlem

Hejsan jag sluter gärna upp

In game: Gared Snow

Visa signatur

Fractal Design Define XL R2 | ASUS Rampage IV Extreme | X79 I7 3820 | 2-way SLI Gigabyte GTX 670 Windforce | Kingston 1600Mhz 16Gb | 128Gb Corsair Force | 800W Fractal Design R2 PSU | 3x 19" LED Nvidia Surround |